Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2023 09:33 - Възпитание
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1562 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 07.05.2023 09:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Затворник, осъден на смърт, очакващ екзекуция поискал молив и хартия като последно желание. След като пише няколко минути, осъденият се обажда на пазача в затвора и моли това писмо да бъде предадено на биологичната му майка.  
В писмото пишело:  
„Мамо, ако имаше повече справедливост на този свят, днес и двамата щяхме да бъдем обречени, а не само аз. Ти си толкова виновна, колкото и аз за живота, който водех. Помниш ли, когато откраднах колело от момче като мен и го донесох вкъщи? Ти ми помогна да го скрия, за да не разбере баща ми. Помниш ли, когато откраднах пари от портфейла на съседа? Похарчи ги с мен в мола. Помниш ли, когато се скарахте с баща ми и той си тръгна? Той просто искаше да ме поправи, защото копирах изпита, вместо да чета. В крайна сметка бях изключен. Мамо, бях само дете, малко по-късно се превърнах в проблемен тийнейджър и сега съм нетолерантен и агресивен човек. Мамо, аз бях просто дете, което се нуждаеше от корекция, а не от одобрение. Но все пак ти прощавам! Моля ви, само да изпратите това писмо на възможно най-много родители от цял ​​свят, за да знаят, че носят отговорност да отгледат дете, като накарат човека, да действа чрез добро или зло. Благодаря ти мамо, че ми даде живот и ми помогна да го загубя.

Твоят син престъпник"

 Поуката каква е тука: Който откаже да накаже сина си, не го обича. Който го обича, не се колебае да се скара с него. Образованието е най-мощното оръжие, което можете да използвате, за да промените света. Възпитавайте децата си и няма да ви се налага да наказвате възрастните!

Прочетено в Нета 


image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
08.05.2023 09:38
Пък моята майка казва, че язък, че ме е била толкова много - пак не е дало никакъв резултат :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9556172
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930