Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2021 15:31 - Няма винаги да е така
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 903 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 09.11.2021 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На един евреин не му вървяло в живота. Голяма бедност… в една стая жената… децата… козите… Какъвто бизнес захващал… все се провалял… Отишъл при Равина:    
 - Равине, моля те, помогни ми!  В голяма бедност живеем, каквото и да захвана все не ми върви.      
 Равина извадил една табелка,  подал я на мъжа и казал:    
- Закачи тази табелка над леглото. Вечер преди да легнеш я прочети три пъти на глас, сутрин щом станеш, също я прочети три пъти на глас.      
Мъжът взел табелката, благодарил и  си тръгнал. Изпълнил заръката на Равина.
Минало време… бизнесът му потръгнал… вдигнал голяма къща… давал редовно дарение на синегогата…        
Един ден костюмиран мъжът отишъл при Равина. Отворил хубавото си скъпо куфарче, извадил табелката и казал:      
- Благодаря ти, Равине, за съвета който ми даде преди време и за табелката. Много ми помогна… успях в бизнеса… направих голяма къща… много добре живеем… Сега идвам да ти върна табелката. Благодаря!      
- Виждам, чадо мое, че си успял. Благодаря за даренията… редовно ги даваш… Но табелката си я вземи обратно. Сложи си я над леглото и продължавай  да я четеш…         

На табелката пишело:  "НЯМА ВИНАГИ ДА Е ТАКА!”          

Еврейска притча

image
 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Аз го знам по друг начин, смисъла е ...
09.11.2021 19:00
Аз го знам по друг начин, смисъла е същия.
Един баща оставил три плика на сина си със заръка да прочита когато счете. Синът забогатявал, обеднявал, чел - няма да е все така.
Относно надписа на картинката. Питали една гледачка кога ще дойде хубавото. Казала той беше.
:)))
цитирай
2. shtaparov - История, изпълнена с мъдрост- в...
13.11.2021 10:08
История,изпълнена с мъдрост- вярно е,имаш право за всичко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9540062
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930