Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2021 18:17 - Вярвайте в себе си!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 751 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 03.11.2021 18:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 “Повярвайте на стария глупак. В моя живот проработи, ще проработи и във вашия! Хора от цял свят, където и да сте, аз знам, че не ви е леко сега. Аз съм старец, живея отдавна, и живея с оптимизъм. Обръщам се към младите. които са се отчаяли. Повярвайте  ми. Четох, вече не помня къде, или в Стария Завет, или при Карлос  Кастанеда, за един шаман. Била е засуха — умирал добитък, умирали хора. И  шаманът казал: “Копайте ровове! Копайте ровове за дъжд!”. “Но дъжд  няма!”. “Копайте ровове и ще има дъжд!”.

Невярващите ще кажат, че това са  глупости, но те избират в какво да вярват. Това е рационалното  мислене въпреки, че в наши дни то не работи. 
Необходимо е ирационалното, подсъзнателното!  Когато бях малък, мечтаех да  стана този, който съм сега. Може би имах видение, не знам.  Изобщо не се надявах, но това, за което мечтаех,  ми се случи. Сега и  аз  вярвам, че ние можем да сгъстяваме времето, да го притегляме към себе си. И мечти за бъдещето, като тези от рода: “О, аз ще направя нещо догодина”. 
Разберете, това не работи, утрешният ден не съществува, следващ час не съществува. Това  е само предположение за възможност. Но ние можем да притеглим времето в настоящето, сега,  директно в слънчевия сплит, в душата ни. Копайте ровове! Каквото и да  сте замислили да направите, вярвайте в това, вярвайте в това, вярвайте в  това.
Ако не вярвате, преструвайте се, че вярвате. Действайте така, все  едно вярвате. Ето в това е силата. Това е абсолютната сила. И тогава ще  стане.
Вярвайте на мен, на стария глупак. Проработи в моя живот, ще  проработи и във вашия. Никога не се предавайте! 
Вярвайте, вярвайте,  вярвайте! Агностик или атеист, който и да сте — това няма значение.  Вярвайте, вярвайте, вярвайте! Както вярвам аз."  

Антъни Хопкинс

image
 



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - Много интересно, поучително, р...
03.11.2021 18:52
Много интересно,поучително,развлекателно!
цитирай
2. shveik5 - То си е речено: - вярата крепи!
05.11.2021 20:51
Вярата е арматурата в бетона. Тя го държи да не поддава, да не подвие крак, да не се счупи, напука, срути. А цимента сме ние. Забъркани веднъж и втвърдени около вярата, стоим непоклатимо изправени и уверено силни- необходимото условие да преминеш през живота достойно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497490
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031