Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2009 18:19 - Заради това - ЩЕ ГЛАСУВАМ!
Автор: feq Категория: Политика   
Прочетен: 4405 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2009 19:15


image


15:36 - ПРЕДИЗБОРНО
(Отсечете го, хора - веднъж и завинаги!)
Ясен Ведрин

Някой в моя живот се прокрадва -
арогантно, без капчица чест.
От екрана ме плаши със брадва
и внушава ми ужас и стрес.

Може би е решил, че жалея
да ме води към урна под строй.
Горди маршове гръмко да пея,
както винаги искал е той.

Паметта ми безроден да ръчка,
сякаш взел ми е пъпната връв.
В моя свят да твори петолъчка
напоена от болка и кръв.

Кой си, призрако? Още ли бродиш
в тъмни ъгли на слаби души?
Колко родове, колко народи
удуши, съкруши, разруши?

Всеки тумор твори метастази.
Всяка глутница дави овце.
Някой още разпръсква омрази
със лукавите свои ръце.

И ехиден в измами се радва,
сеещ тръни в отровни бразди.
Моят глас нека бъде ти брадва
и чрез нея отсечен бъди...

  Автор: vedrin Категория: Поезия

image

Ако имате смелост и желание копирайте и Вие!
Защото сме БЪЛГАРИ!
Нека повече хора го прочетат!


Тагове:   вот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - подкрепям те Феичка)) вече о коп...
03.07.2009 18:26
подкрепям те Феичка)) вече о копирах!!!много силен стих!
цитирай
2. анонимен - оффф
03.07.2009 18:27
защо пак спамите блога? ха, някой напише нещо, друг решава да го копне и айдеее, отиде целия блог.бг
цитирай
3. avangardi - Високопарни слова, които
03.07.2009 18:29
могат де се четат по митингите на съмишлениците, но не и да промива моят туморен мозък!:)))

"И ехиден в измами се радва,
сеещ тръни в отровни бразди.
Моят глас нека бъде ти брадва
и чрез нея отсечен бъди..."

Аз съм тук и открито заявявам несъгласието си с призиви от този род.

С уважение - Илка

цитирай
4. feq - lubima,
03.07.2009 18:30
ПРЕДАЙ НАПРЕД!!!
цитирай
5. feq - Анонимен !!! Да беше ти написал нещо смислено...
03.07.2009 18:32
защо се криеш и ДОКОГА???

НА ТАЗИ ДЪЖАВА И ТРЯБВАТ ХОРА С ЛИЦА!
цитирай
6. bogolubie - Feq,
03.07.2009 18:33
добре правиш! Подкрепям те! С поздрав: ЕСТИР
цитирай
7. feq - avangardi, мила Илче, уважавам те - имаш право на мнение и тук...
03.07.2009 18:44
НО...................................................................

НИКОГА досега медиите не са насаждали толкова злоба и омраза с отвратителните клипове в предизборните кампании:
* то не бяха брадви;
* взривни устройства с жици различни цветове;
* размахване на пръстове;
* а надписът "КУПУВАНЕТО и ПРОДАВАНЕТО на ГЛАСОВЕ... " -
това е анти - реклама - ОЩЕ ПОВЕЧЕ ГО ПРАВЯТ...
* огромните билбордове, които отвращават
...................................................................

Затова... АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ, ХОРА!
* ЗАЩОТО Е МОЕ ПРАВО!

* ЗАЩОТО ИСКАМ ДА ИМАМ ГЛАС, СМЕЛОСТ И СИЛА И ДА МОГА ДА ГИ КРИТИКУВАМ, КОГАТО ГРЕШАТ.

* ЗАЩОТО СЪМ БЪЛГАРКА И НЕ МИ Е ВСЕ ЕДНО КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ С БЪЛГАРИЯ В БЪДЕЩЕ...
цитирай
8. feq - 6. bogolubie,
03.07.2009 18:53
ТОВА НЕ Е ПРОСТО ПРИЗИВ!

ОСЪЗНАЙТЕ СЕ - КАКВО СЕ СЛУЧВА, ХОРА?

ДНЕС ОТНОВО УБИЙСТВА И ВЗРИВОВЕ... САМО ОМРАЗА И ВРАЖДИ...

СТАРИЯ ПРИНЦИП: "РАЗДЕЛЯЙ И ВЛАДЕЙ!"...
цитирай
9. feq - ОТВРАТИТЕЛНО СИВО...
03.07.2009 19:18
КОЛКО РЕДАКЦИИ ТРЯБВАШЕ ДА НАПРАВЯ И ПАК НЕ МОЖАХ ДА ГО НАПРАВЯ КАКТО ИСКАМ...

уффффффффффф!
цитирай
10. sensation - Именно, брадвата излезе, защото всеки хвана боздугана и яхва химерни и до втръсване повтаряни клишета - какво чудовище е БСП!!!
03.07.2009 19:24
feq написа:
НО...................................................................

НИКОГА досега медиите не са насаждали толкова злоба и омраза с отвратителните клипове в предизборните кампании:
* то не бяха брадви;
* взривни устройства с жици различни цветове;
* размахване на пръстове;
* а надписът "КУПУВАНЕТО и ПРОДАВАНЕТО на ГЛАСОВЕ... " -
това е анти - реклама - ОЩЕ ПОВЕЧЕ ГО ПРАВЯТ...
* огромните билбордове, които отвращават
...................................................................

Затова... АЗ ЩЕ ГЛАСУВАМ, ХОРА!
* ЗАЩОТО Е МОЕ ПРАВО!

* ЗАЩОТО ИСКАМ ДА ИМАМ ГЛАС, СМЕЛОСТ И СИЛА И ДА МОГА ДА ГИ КРИТИКУВАМ, КОГАТО ГРЕШАТ.
* ЗАЩОТО СЪМ БЪЛГАРКА И НЕ МИ Е ВСЕ ЕДНО КАКВО ЩЕ СЕ СЛУЧИ С БЪЛГАРИЯ В БЪДЕЩЕ...


Ще гласувам за БСП!
Защото не може някой, който дори няма харизмата на царя - с неговите химерни "богатства", които щеше да докара в България и "раздаваше" на бизнеса по 5000 лв!?, а за кратко време беше три пъти произведен в генерал и започна да хапе ръката, която го хранеше да ми се надува като пуяк днес от телевизията и да заявява /перефразирам/:
"Може да бъдете по-търпеливи и възпитани господа... Няма да идвате при мен и да казвате аз ти давам токова депутата в коалиция, а искам минитерството на... Изчакайте да ви поканя..."
От сега се изживява като месията, който идва да спаси нацията. Въздух под налягане!
За Костов ли да гласувам - видях как ме управлява синята коалиция - 10 години не работя по специалността си като инженер в завода, по политическа чистка. Всичките са издънки от БСП, които още по нагло плюят. И какво некадърници и крадци викат с пълно гърло "Дръжте крадеца" за да е овласти наново и да може пак да бърка в кацата с мед, до която му бяха спрели достъпа.
Колко взаимно се обругаваха и пак се прегърнаха.
Мошеници от класа.
Такова нещо БСП никога не си позволи да направи.
Политиката която води е стабилна в трудна ситуация. Не мога да кажа на черното - бяло. Недостатъци има, но общо взето тройната коалиция се справи! Необходим й е втори мандат за да изведе решенията си докрай.
Сега ми заприлича на първите години след преврата - всички станаха като разбеснели кучета, които ръфат да се доберат до кокала...
БСП създаде стабилна основа с която може да се стъпи и да се върви, ако знаеш как да го направиш.
Яне Янев сутринта отрече участието на който и да било в управлението, ако е бил такъв - защото е вече е компрометиран и обременен от това, което е работил.
В тази напрегната обстановка ще чакаме сега да се учат ли!?
Ще изпаднем в патова ситуация и ... отново назад!
Кой ще поеме отговорността - генерала ли?
Защо хора като него и Цветанов, които са участвували в силовите структури имат право да бъдат в управлението на държавата!? Имайки информацията от време о-но и не само... ще извиват ръце ли!?
Ами всичките хора от БСП ги омърсиха и окаляха по най-безобразен начин. Нормално ли е в една държава медиите да допускат пасквили по адрес на ръководителите на страната. Искаме другите държави да ни уважават, а ние сами се унижаваме!
Срам ме е от "гражданското" общество в България! Иска да не плаща данъци, осигуровки - да крие приходи, да безчинства по улиците и в обществото, а после управляващите му криви!
Съжалявам, че станах многословна, но се вълнувам!
За това ще гласувам - защото имам собствено виждане за бъдещето на децата си, но това не е синята коалиция, Герб, Атака, РЗС и тем подобни - нароени и отцепили се от едно и също котило!!!

То и Ющенко каза, че са го тровили, за да спечели Оранжевата революция - пък то какво се оказа обикновен Сифилис!!!

До сега пазех мълчание и толерантност към идеите на другите, но с грубото вмешателство в "метастазиралия" ми мозък - ми дойде в повече!

Затвърдихте решението ми и не само моето да гласувам с открито чело за БСП!!!

Да животът е едно чудо - нали така си сложила като мото! Искам да дам гласът си за този живот - сега и за бъдещето на децата си!

Благодаря ти, че ме допусна в твоя дом за полемиката!
Това по никакъв начин не може да наруши нашето виртуално приятелство!

Партиите са по изборите, а ние сме във всекидневието!
С уважение - Илка

цитирай
11. feq - Мила Илче, всеки гласува по избор! АЗ НАИСТИНА МНОГО УВАЖАВАМ ТВОЯТ НЕУМОРЕН ТРУД В БЛОГА И ТЕ ЧЕТА ВИНАГИ....
03.07.2009 19:48
НЯКЪДЕ ПРИ МЕН ДА СИ ПРОЧЕЛА ИМЕ НА ПАРТИЯ, ИЛИ ЛОЗУНГ, ИЛИ НЕЧИЕ ИМЕ?

АЗ НЕ АГИТИРАМ КОНКРЕТНО ЗА ЛИЧНОСТ ИЛИ ПАРТИЯ.

АЗ НЯМА ДА НАПИША ЗА КОГО ЩЕ ГЛАСУВАМ - ВОТА Е ТАЕН ВСЕ ПАК!!!

ПРОСТО БЪДЕТЕ АКТИВНИ И ГЛАСУВАЙТЕ!

ПАСИВНОСТТА НИ ВРЕДИ И ОБЛАГОДЕТЕЛСТВА НЕЧИИ ДРУГИ ИНТЕРЕСИ.
цитирай
12. krotalka - Направила съм своя избор отдавна!
03.07.2009 20:27
Ще гласувам!
Не казвам за кого, защото не искам различните ни предпочитания да ни разделят! Това е нещо лично, не ми се иска да превръщаме блога в арена на предизборни боричкания и място за агитация!
цитирай
13. avangardi - Феичка и Танечка, аз също предпочитах да запазя мнението за себе си,
03.07.2009 22:18
но не искам и хората да си мислят, че ще се скрия в миша дупка заради убежденията си, страхувайки се от заточението в Сибир (такива предложения постъпиха:)
Не деля хората на сини, червени, зелени, българи, цигани, турци.
Всички сме рожбе на една земя и ще се радвам независимо от убежденията ни да запазим любовта и човечността си!
Благодаря ви мили приятелки!
Приятна вечер!
цитирай
14. feq - Ще цитирам по памет един голям журналист - Петко Бочаров
03.07.2009 23:30
"Българската нация е болна в душата си, преди повече от 50 години..."

http://www.monitor.bg/article?id=188957
цитирай
15. vmir - Много добър и истинен стих!
04.07.2009 07:49
Подкрепям те, Феичке!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9572824
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930