Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2021 12:29 - Ръка, която дава никога не обеднява
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1536 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 12.10.2021 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това се е случило през 2013 година, а през 2017 стана известно на широката публика - благодарение на един от приятелите на Джордж Клуни. Наложило се актьорът и режисьор да коментира тази своя постъпка: "Бях на 52 години. Бях самотен, точно се бях запознал с бъдещата си жена Амал Аламудин и току-що ми бяха платили много добре за филма "Гравитация". Изведнъж разбрах, че всичко, което имам - това са близките ми хора. През последните 35 години те много ми помагаха. Спях на техните дивани, когато нямах квартира. Даваха ми заеми, когато нямах пари. Хранеха ме и ме обличаха. Измъкваха ме всеки път, когато това беше нужно. Аз също съм им помагал според възможностите си и всички ние бяхме и сме много добри приятели. И ако някога ме прегази автобус, всичките тези мои приятели са споменати в завещанието ми. Тогава изведнъж осъзнах, че няма нужда да чакам да попадна под автобус. Изтеглих 14 милиона долара, разпределих ги в куфарчета и поканих приятелите си на вечеря вкъщи. Показах им карта на света и им показах всичките места, на които съм бил благодарение на тях, разказах им за всичко това, което съм видял и почувствал благодарение на тях. Обръщах се към всеки един и обяснявах какво е направил за мен през годините. А след това връчих на всеки по един милион. Като прекрасно разбирах, че това е най-малкото, което мога да направя за тях... "



image
 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Животът на известните не винаги е бляскав и луксозен!
12.10.2021 12:39
Киану Рийвс за себе си:

Повечето хора ме познават, но не знаят историята ми. На 3-годишна възраст гледах как баща ми си тръгва. През годините посещавах 4 различни училища и се борих с дислексия, което правеше образованието ми още по-голямо предизвикателство, отколкото е за повечето хора. В крайна сметка напуснах гимназия без да завърша. Когато бях на 23, най-близкият ми приятел, Ривър Финикс почина от свръхдоза. През 1998 година срещнах Дженифър Сайм. Влюбихме се от пръв поглед и през 1999 година Дженифър забременя с дъщеря ни. За съжаление, след 8 месеца, детето се роди мъртво. Бяхме покрусени от смъртта и това доведе до края на връзката ни. 18 месеца по-късно Дженифър почина в катастрофа. Оттогава избягвам сериозните взаимоотношения и идеята за деца. По-малката ми сестра бе болна от левкимия. Днес тя е здрава, а аз дарих 70% от приходите си от филма „Матрицата“ на болници, които лекуват заболяването. Аз съм една от малкото холивудски звезди без имение. Нямам бодигардове и не нося скъпи дрехи. И въпреки, че ме оценяват на 100 милиона долара, все още се возя в метрото и ми харесва! Затова, в края на краищата, смятам, че всички можем да се съгласим, че дори в лицето на трагедията, един силен, стабилен човек може да израсте и успее. Независимо какво се случва в живота ти, можеш да го превъзмогнеш! Животът си заслужава живеенето !!!“
цитирай
2. wonder - Уникални хора - красиви отвън и о...
12.10.2021 13:02
Уникални хора - красиви отвън и отвътре. :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9537620
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930