Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2012 12:39 - Простете ми, но аз не мога да простя!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 8756 Коментари: 14 Гласове:
26

Последна промяна: 26.02.2012 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Човешко е да се греши, а пък Божествено - да се прощава"!

Така било е, някога...

image

Да ми прости Господ, но днес АЗ не мога да простя:

* на власт имеющите - за безработицата и безхаберието, 
* на грабителите и алчните - за похарчените народни пари, 
* за бездействието на държавните чиновници, когато на улицата умират прегазени деца,
* за лекарските "грешки",
* за тромавата и корумпирана съдебна система,
* за мръсотията и наводненията,
* на родителите, които изоставят децата си...

Не мога да простя и на всички, които безпардонно демонстрират лукс и разкош, на фона на растящата бедност и нищета.
... и на колко още...

Да ми прости Господ, но не мога днес да им простя!

Прощавайте, приятели, но аз нямам душа да им простя.

image

*  *  *
Аз нямам право никого да съдя
в човешкия житейски земен път, дори да искам злото да пропъдя с болка в себе си ще спра на кръстопът.  ...
Ще се запитам, аз дали съм права
към хората, към техните дела, дали това е пътят към разправа или съм заблудена и греша.   Мили, Боже, дай ми силна вяра себе си да променя дори, да притеглям с нова мяра грешките за хорските беди!   Ще си простим, тъй както сме сгрешили, че сме осъдили една душа и по човешка воля сме решили да чака пред заключена врата!   Прости, (тъй както аз прощавам), за думите изречени от моята уста! Бъди свободен в мисли и дела с прошката, която аз ти давам !   автор Rosi





Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Има правота в желанията ти...
26.02.2012 13:00
Да простиш не значи да възлюбиш...може би.
Колебая се.
цитирай
2. stela50 - Те не са ни и поискали прошка , Феичка ...
26.02.2012 14:33
А и опрощаването не означава да освободиш
другия човек от отговорност ...
Искам прошка от теб , мила ... ако неволно съм сгрешила .
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Ти ни прости на нас, твоите приятели ...
26.02.2012 15:41
Ти ни прости на нас, твоите приятели пък всички онези, които си описала да си носят гайлето:
Никога не е късно да поискаме прошка, но ако закъснеем няма да има кой да ни я даде. Днес е ден за прошка, такава е традицията, но ние трябва да сме наясно, че прошка се иска, когато любовта/ обичта е наранена, но все още жива в човека, от когото я искаме. Много е трудно, да кажеш извинявай, когато си сгрешил, само силните духом хора го могат. Прошка се иска, когато си осъзнал грешката си и си обещал първо пред себе си, а после пред другия, че това повече няма да се повтори.
Още по-трудно е да се прости. Освен много обич, трябва и вяра в добронамереността към човека, който иска прошка. Да повярваш в някого отново е много трудно, но не и невъзможно.
В този ритуал има нещо много възвисено и пречистващо и за двете страни. Който го може нека бъде благословен.
цитирай
4. feq - Има непростими неща! И хора, на които НЕ трябва да се прощава - на убийците например!!!
26.02.2012 19:11
1. gocho52 - Има правота в желанията ти...
13:00 Да простиш не значи да възлюбиш...може би.
Колебая се.
цитирай
5. feq - Те не уважават традициите и ценностите, Стела!
26.02.2012 19:15
2. stela50 - Те не са ни и поискали прошка , Феичка ...
14:33 А и опрощаването не означава да освободиш
другия човек от отговорност ...
Искам прошка от теб , мила ... ако неволно съм сгрешила .
...
Не си сгрешила, мила!
Няма за какво да ти прощавам...
По скоро, аз чувствам вина, че не винаги мога да те чета и коментирам!
Прощавам и прости ми и ти!
:*
фея
цитирай
6. feq - На всички вас, приятелите ми в блога, няма за какво да прощавам... Много сте мили и отзивчиви!!!
26.02.2012 19:20
3. kasnaprolet9999 - Ти ни прости на нас, твоите приятели ...
15:41 Ти ни прости на нас, твоите приятели пък всички онези, които си описала да си носят гайлето:
Никога не е късно да поискаме прошка, но ако закъснеем няма да има кой да ни я даде. Днес е ден за прошка, такава е традицията, но ние трябва да сме наясно, че прошка се иска, когато любовта/ обичта е наранена, но все още жива в човека, от когото я искаме. Много е трудно, да кажеш извинявай, когато си сгрешил, само силните духом хора го могат. Прошка се иска, когато си осъзнал грешката си и си обещал първо пред себе си, а после пред другия, че това повече няма да се повтори.
Още по-трудно е да се прости. Освен много обич, трябва и вяра в добронамереността към човека, който иска прошка. Да повярваш в някого отново е много трудно, но не и невъзможно.
В този ритуал има нещо много възвисено и пречистващо и за двете страни. Който го може нека бъде благословен.
...
Развам се, че те познавам, Невена!
Твоите постинги са много ценни за мен.
Бъди все така добра и отзивчива!
Простено да ти е и на мен ми прости, че не винаги оставям коментар при теб!
:*
фея
цитирай
7. pcelata - Искаш или не,
26.02.2012 22:45
аз дойдох смирено свела глава и искам прошка,незнаейки дали не съм те оскърбила в даден момент.Затова искам и давам,а в замяна благодаря,че те познавам.Топли прегръдки от мен.
цитирай
8. shining - Простено да ти е ....
26.02.2012 23:48
....а за болката ти...напълно те разбирам и подкрепям...и все пак - сама го казваш:
"Аз нямам право никого да съдя"
Това е. Такъв е животът. Такива са хората.
Цяло щастие е, че тук се срещаме и споделяме красиви и стойностни неща. И това не е малко. Прощавай...
Поздрави!
цитирай
9. kostas - Аз мълчаливо ще застана от страната на СЪРЦЕТО ти ....
27.02.2012 09:53
защото съм убеден ,че ЧОВЕШКОТО СЪРЦЕ ВИНАГИ ИЗБИРА ПРАВЕЛНИЯТ ПЪТ:))
цитирай
10. eien - Не е и необходимо да приемете чужди прегрешения и грехове и да им
27.02.2012 10:03
прощавате. Има Господ. Който забавя, но не забравя.
цитирай
11. yotovava - Феичке,
27.02.2012 11:15
прошката е ЗА теб, да те освободи от гнева.
Прости, по делата им ще бъдат съдени.

Валя
цитирай
12. makont - Много си права,
27.02.2012 13:44
ако можехме да простим всичко, щяхме да сме богове. И аз не мога да простя, когато ей така от немърливост си отиват деца и на никой не му пука. И сто дни в годината да нарекат на прошката, прошка няма да има, защото мърлящината съвсем ще се разпростре. Бог да съди всички, които съзнателно са наранили някой, да не говорим за по-тежките деяния. ние можем само да се примирим, но не да простим. Хубава седмица от мен!
цитирай
13. priqtel12 - Съгласна
27.02.2012 20:13
съм с написаното от теб!
Поздрави за позицията!
цитирай
14. pevetsa - Феичке, бъди си такава, истинска, ...
28.02.2012 11:23
Феичке, бъди си такава, истинска, Господ знае сърцата и помислите ни, благословена бъди, и прости на мен грешника :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9541108
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930