Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2011 08:24 - Молитва
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 8427 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                    image 

Господи, който все още си в мене,
дай ми кураж да остана
не отмъстителна, не озлобена,
както съм рана до рана!

И свободата - последния залък,
с гладен на две да разчупя.
Само душата, щастлива от малко,
никой не може да купи.

Господи Боже, недей ме наказва
да съм със лошия лоша.
И да платя за омраза с омраза
и за обида - с не прошка.

И запази ме от жалката участ
на толкова лъжепророци -
на добродетели всички да уча,
а да затъвам в пороци.

Може би искам безгрешна да бъда,
Господи Боже, от корист...
Грешните бил си наказвал с присъда -
своя живот да повторят...


Надежда Захариева

http://www.pozitivnoto.info/








Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Добро утро, добри хора! Днес ми е ден за молитва...
12.07.2011 08:33
и релакс...
Почивайте си, приятели, от лоши постъпки, от лоши навици, от лоши помисли...
Ами, ЛОШОТИЯТА и тя, като ДОБРИНАТА по земята ходи...
Земята ни съвсем не е РАЙ, и реалността дебне отвсякъде...
Ще премине и този момент, ще премине край мен като бърза река, ще отмие горчилките...
Вярвам, силно вярвам, в броеницата на дните ми повече ще е ДОБРОТАТА...
...
:*
фея
цитирай
2. ivankalilova - Добро утро приказна Феичка! Нека ...
12.07.2011 08:53
Добро утро приказна Феичка!
Нека никога не ни се случва точно това......

Нима си тръгваш, Доброта?!
Ти още толкоз си ми нужна!
Защо ми махаш тъй с ръка?
Не искам ти да ме напускаш!

Почакай спри поне за миг
да мога дъх да си поема
и да сподавя оня вик,
проклинащ цялата вселена!

Така... Сега подай ръка.
Не искам вече да те спирам.
Тръгни отново по света
и дай на всички хора сила.

Не се завръщай доброта!
Не бих те никога приела.

Затварям своята врата
за всяка радост и за тебе.

Е, сбогом моя Доброта!
На добър час ти пожелавам.
Дано с по малко топлина
и всяка грешница даряваш.
Желая ти прекрасен ден .....и нека съхраним Добротата в себе си....:)))
цитирай
3. feq - .....и нека съхраним Добротата в себе си.... :))) Дай, Боже, търпение и сила!
12.07.2011 08:57
ivankalilova написа:
Добро утро приказна Феичка!
Нека никога не ни се случва точно това......

Нима си тръгваш, Доброта?!
Ти още толкоз си ми нужна!
Защо ми махаш тъй с ръка?
Не искам ти да ме напускаш!

Почакай спри поне за миг
да мога дъх да си поема
и да сподавя оня вик,
проклинащ цялата вселена!

Така... Сега подай ръка.
Не искам вече да те спирам.
Тръгни отново по света
и дай на всички хора сила.

Не се завръщай доброта!
Не бих те никога приела.

Затварям своята врата
за всяка радост и за тебе.

Е, сбогом моя Доброта!
На добър час ти пожелавам.
Дано с по малко топлина
и всяка грешница даряваш.

Желая ти прекрасен ден .....и нека съхраним Добротата в себе си....:)))

цитирай
4. karambol5 - Добро утро , Феичка :)
12.07.2011 08:57
Добро утро , Феичка :)
цитирай
5. feq - karambol5, добро ще е...
12.07.2011 09:06
..."Дай на света най-доброто от себе си
и в замяна на това, той ще те отритне.

Но ти му го дай, въпреки това!"

Майка Тереза
...
:*
фея
цитирай
6. yotovava - Добро утро, Феичке
12.07.2011 09:55
Ето ти и една моя малко стара молитва

Моля се, Господи, Божичко -
на крадеца пътя объркай
да влезе в храма ти нощем,
пред икона сълза да пребърше.

Да се сепне и нощем бездетната
и да чуе в мрака на двора
плач на подхвърлено чедо,
да забрави за думи отровни.

На старицата, дето се рови
в боклука и хорската мръсотия,
дай покой от житейски окови
и по дългия път настигни я.

Само, Господи, мен не дарявай,
искам всичко да чуя и видя.
След горчивата сол на земята
и от твоя рай ще си ида.

Валя
цитирай
7. bven - Добро утро и нека е добър денят ти, Фея:)))
12.07.2011 09:59
НАЙ-ХУБАВИЯТ ДЕН - ДНЕШНИЯТ .
Майка Тереза
цитирай
8. feq - Ето една друга молитва, в друг стил...
12.07.2011 15:38
05.07.2008 08:14 - Утринна молитва към чиновника
Автор: krankar
Категория: Бизнес
Прочетен: 587 Коментари: 4 Гласове: 0

О, ти скъпи мой чиновнико, не ти който си на небето, а ти който си на гишето, ти който си на масата, на касата, и на всички други места в прекрасната ни държава. Моля се и днес слънцето да е изгряло добре за теб, да те е дарило с настроение и вътрешно спокойствие, защото и днес имам работа при теб. И днес ще завися от теб. При теб, незаменимия, единствения, аз трябва да изкарам еди какви си разрешителни и лицензи за незнам какво си. От теб днес трябва да получа онзи лелеян документ, без който не мога да правя това, което съм решил. Моля се искрено днес да не ти блокира компютъра, за да имам шанса да получа документа, който по принцип си длъжен да ми издадеш в определения срок. Моля се и на началника ти, дано днес оперативката ви да не е толкова дълга, че да свърши половин час преди обедната ви почивка, и докато се домъкнеш до нас, да се наложи да излизаш в почивка. Моля се и след като ти свърши почивката да не те извика спешно началника ти. Моля се снощи да си пил качествена ракия, за да не те боли днес главата, защото иначе аз ще съм виновен за това и като ми разглеждаш документите пак ще установиш, че нещо не е попълнено както трябва. Моля се жена ти снощи да ти е пуснала, щото иначе днес всички жени ще са ти криви. Моля се и за вас прекрасна госпожо, дано днес като сте се погледнали в огледалото, да сте се харесали, а колегата от съседното бюро да ви е направил комплимент, за да ви е симпатичен целия свят. Дано днес не сте в предменстурален синдром, защото в това ви състояние ние, които чакаме на опашката ще сме големи досадници, които са дошли да ви създават проблеми. Моля се и мъжът ви да не ви е изневерил с най-добрата ви приятелка, щото тогава всички мъже ще са простаци, и аз като част от тях няма да имам шанса да съм ви представил всички необходими документи от така наречения комплект документи. Моля се и на теб важни приятелю, който разпределяш парите от еди кой си европейски фонд, като заделяш за батко и за татко, да оставиш част от парите и за нас простосмъртните. И като ги даваш тези пари да не си мислиш за принципа, че колкото повече даваш, толкова повече ще ти се даде. Моля се и на себе си, като стоя на еди коя си поредна опашка, да запазя и днес спокойствие, защото иначе ще трябва да ти кажа нещо много лично...
цитирай
9. feq - ...стара, стара... КОЛКО ДА Е СТАРА?! Много е актуална даже,... и много лична... МЕРСИ!!!
12.07.2011 15:47
yotovava написа:
Ето ти и една моя малко стара молитва

Моля се, Господи, Божичко -
на крадеца пътя объркай
да влезе в храма ти нощем,
пред икона сълза да пребърше.

Да се сепне и нощем бездетната
и да чуе в мрака на двора
плач на подхвърлено чедо,
да забрави за думи отровни.

На старицата, дето се рови
в боклука и хорската мръсотия,
дай покой от житейски окови
и по дългия път настигни я.

Само, Господи, мен не дарявай,
искам всичко да чуя и видя.
След горчивата сол на земята
и от твоя рай ще си ида.

Валя


... и сълзите солени
в бисерни миди ще стрия...
:*
фея
цитирай
10. feq - Моля се и на себе си, като стоя на еди коя си поредна опашка, да запазя и днес спокойствие,
12.07.2011 15:52
bven написа:
НАЙ-ХУБАВИЯТ ДЕН - ДНЕШНИЯТ .
Майка Тереза


Днес ми се налагаше и аз така, както в коментар №8 , да отправям подобно на тази - "Утринна молитва към чиновника"...

:*
фея
цитирай
11. priqtel12 - Здравей, Юлия!
14.07.2011 16:30
Пропуснала съм деня за молитва, но ще го направя днес.
И ще се помоля Господ да ми помогне да бъда добра, но и около мен да има повече добри хора.
Не е лесно, но не е невъзможно да бъдем добри, защото : "ДОБРИНАТА В ЖИВОТА Е НЕЩО, КОЕТО ТРЯБВА ДА НАУЧИШ"

А това е едно мое любимо стихотворение. Нека е поздрав за всички добри хора тук, а и за тези, които се опитват да бъдат добри.

Доброта

"Если друг твой в словесном споре
Мог обиду тебе нанести,
Это горько, но это не горе,
Ты потом ему все же прости.

В жизни всякое может случиться,
И коль дружба у вас крепка,
Из-за глупого пустяка
Ты не дай ей зазря разбиться.

Если ты с любимою в ссоре,
А тоска по ней горяча,
Это тоже еще не горе,
Не спеши, не руби с плеча.

........................................................

В жизни всякое может случиться,
И коль ваша любовь крепка,
Из-за глупого пустяка
Ты не должен ей дать разбиться.

И чтоб после себя не корить
В том, что сделал кому-то больно,
Лучше добрым на свете быть,
Злого в мире и так довольно.

Но в одном лишь не отступай,
На разрыв иди, на разлуку,

Только подлости не прощай
И предательства не прощай
Никому: ни любимой, ни другу!"
цитирай
12. feq - Предателството и подлостта не прощавай на никого!
14.07.2011 19:31
...Только подлости не прощай
И предательства не прощай
Никому: ни любимой, ни другу!"

Благодаря за стихчето, Иве!
:*
фея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9479876
Постинги: 1408
Коментари: 8408
Гласове: 27045
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031