Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2009 23:27 - Светът е за двама...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 3488 Коментари: 4 Гласове:
0



текст: Димитър Точев 
музика: Мария Нейкова

Не заспивай когато умират звезди!
Не заспивай! Светът е за двама...
Уморен, той безсънно за теб ще следи
даже мен да ме няма.

Не сънувай очите на други! Не смей!
Не сънувай! Светът е за двама...
Той звезда ще намери за тебе да грей,
даже мен да ме няма.

Не обричай сърцето за обич на друг!
Не обричай! Светът е за двама!
Той за теб ще намери жарава от юг,
даже мен да ме няма.

Не обичай, дори и усетила зов!
Не обичай! Светът е за двама!
Той в пръстта ми дори ще открие любов,
даже мен да ме няма...

Даже мен да ме няма на белия свят
потърси любовта ми в стръкче пролетен цвят.

Потърси ме,
Потърси ме...

Даже,... мен да ме няма на белия свят...






Гласувай:
0



1. yuliya2006 - ФЕ, ЕДНА ВЕЛИКА ПЕСЕН И ЗВУЧИ ВСЕ ...
26.05.2009 17:25
ФЕ, ЕДНА ВЕЛИКА ПЕСЕН И ЗВУЧИ ВСЕ МИЛО И ПО НУЖНО!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. vmir - Привет, Феичке!
26.05.2009 19:56
Светът е не само за двама, но и за партиите на любовта. :)))

КВГ!
цитирай
3. feq - Привет, Джули, този текст е на Димитър Точев,
27.05.2009 09:25
а песента изпълнена от Орлин Горанов звучи така:
/има разлика, и не зная кой е автора/

Не заспивай, когато умират звезди
Не заспивай света е за двама
Уморен той безсънно за теб ще следи
Даже мен да ме няма...

Не сънувай прегръдките нежни на друг
Не сънувай света е за двама
Ще те сгрее морето на топлия юг
Даже мен да ме няма...

Припев: /2/
Даже мен да ме няма на белия свят
Потърси любовта ми в стръкче
пролетен цвят, потърси ме /2/

Не посрещай зората без обич за мен
Не посрещай светът е за двама
Пак ще грее в очите ти приказен ден
Даже мен да ме няма

Не обиквай ти друг усетила зов
Не обичай светът е за двама
Ще те грее моята нежна любов
Даже мен да ме няма...

Припев:... /4/
цитирай
4. feq - Светът е за всички и всеки има своето място под Слънцето...
27.05.2009 09:36
Воймир, това е една емблематична песен за силата на Любовта... тук има метафора... иначе казано, ако се замислиш звучи много диктаторски: "Не заспивай! Не сънувай! Не посрещай! Не обиквай!"
В Любовта не би трябвало да има забрани...
А за партии и коалиции - даже не съм се замисляла...
Любовта не търпи програми, декларации и обещания празни!!!
В унгарският парламент, ако не се лъжа имаше такава партия с лидер Чочолина...
Някак си, хората видоизмениха представата си за Любовта, не мислиш ли?
(КВГ и :* и ;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9542735
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930