Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2008 23:25 - Какво му трябва на човек?
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 7684 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 26.10.2008 23:36


(една съвременна приказка, прочетена в Нета)

Неотдавна, на летището дочух баща и дъщеря да си говорят, преди да се разделят завинаги. Нейния полет беше обявен и приканваха пътниците към самолета. Стоейки близо до входната врата, тя каза: "Татко, съвместния ни живот беше повече от достатъчно. Обичта ти е всичко, от което имах нужда. Желая и на теб достатъчно, татко". Целунаха се за довиждане и тя тръгна. Той се приближи до прозореца, до който бях седнал и аз. Видях, че той искаше и имаше нужда да поплаче.
Опитах се да не го безпокоя, но той ме попита: - Казвали ли сте довиждане на някой, знаейки че е завинаги? - Да, казвал съм - и с това нахлуха спомените за времето, когато изразих моята любов и признателност към баща си и това, което беше направил за мен. Съзнавайки че дните му са преброени направих всичко възможно да му кажа лице в лице колко много той значи за мен. Така че знаех какво изживяваше човека, с когото говорех. - Извинете ме, но по какъв случай е това сбогуване? - попитах аз. - Стар съм, а тя живее много далече. Има да премина през някои предизвикателства и съзнавам, че всъщност следващото й идване ще е за погребението ми - отговори той. - Докато се сбогувахте, дочух че каза "Желая ти достатъчно". Мога ли да попитам, какво означава това? -Той се усмихна. - Това е пожелание, което се е предавало с поколенията. Родителите ми го казваха на всеки. 
Мъжът замълча, погледна нагоре, като че ли се опитваше да си спомни подробности и се усмихна още повече.
- Когато си казахме "Желая ти достатъчно", ние пожелахме на другия достатъчно хубави неща в живота, които да му помагат. 
Той се обърна към мен и продължи, като че ли рецитираше нещо:
Желая ти достатъчно слънце, за да запазиш мирогледа си светъл. Желая ти достатъчно дъжд, за да оцениш слънцето още повече. Желая ти достатъчно щастие, за да запазиш духа си жив. Желая ти достатъчно болка, така че и най-малките радости в живота да изглеждат много по-големи. Желая ти да получиш достатъчно, за да задоволиш желанията си. Желая ти да загубиш достатъчно, за да оцениш това което имаш. Желая ти достатъчно "Здравей!", за да ти дадат сили за последното "Довиждане!" Той се просълзи... и се отдалечи.

image

Този постинг и песента са посветени на compasion за успешното представяне в неделното ми училище по математика. 
Напишете ми, какво му трябва на човек според вас, приятели? 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - достатъчно...любов-:)
26.10.2008 23:27
достатъчно...любов-:)
цитирай
2. temenuga - Много силни думи...
26.10.2008 23:43
В тях се отразява мъдростта на една истински зряла и изстрадала личност, която умее да чувства и има усет към красивите случвания, емоции и пориви - каквато си и ти, вълшебнице!
цитирай
3. анонимен - Невероятна си...
27.10.2008 00:11
тази песен...тъжна и красива, направо ме разнежи...
Желая ти достатъчно ТЪГА, за да познаеш РАДОСТТА!!!
Какво ни трябва: ОБИЧ споделена!
цитирай
4. feq - totoni,
27.10.2008 11:50
статистиката сочи, че човек винаги иска това, което няма.
Ако има Любов иска материални блага,
ако има всичко, друго не и Любов - бленува за НЕЯ!

На нас, хората не може да ни се угоди - все нещо ни липсва...
цитирай
5. feq - temenuga, думите не са мои,
27.10.2008 11:53
но и аз мисля така!
А на теб аз също ти желая ДОСТАТЪЧНО!
За да усетиш ДРУГОТО!
цитирай
6. feq - А ти, Анонимен, винаги се появяваш в точния момент...
27.10.2008 11:57
И си по-невероятен и тайнствен от всеки друг!!!
Освен това, само ти отговори на въпроса ми...
Дано си искрен!
цитирай
7. temenuga - Да, знам, че не са твои думите ти, чела съм ги и другаде,
27.10.2008 14:49
но важното е, че имат заряд, импонират на твоята същност и мироглед!
Да, това ДОСТАТЪЧНО ми е крайно необходимо вече...А ДРУГОТО - жизнено нужно...
Дай, Боже, казвам си!:)
цитирай
8. compassion - Мила Феичке, благодаря ти за този постинг!
28.10.2008 01:22
Това се казва изненада. Не го бях видяла до сега.
Да, права си: най-важно става за всеки това, което му липсва.
Затова може би на повечето от нас в този век на отчуждението най-много ни липсва приемането (обичта) и комуникацията (затова сме в този сайт).
Тази песен е любимата ми и затова я сложих още в първия си постинг тук, но с друг клип. Знаеше ли това или е просто случайно съвпадение? Прощаването с татко...също...и двамата знаехме, че е за последно....нищо не си пожелахме...само държехме ръцете си и плакахме...нищо не беше достатъчно вече...

Добър човек си ти и добра учителка (поощряваш старанието). Благодаря ти!
Румяна
цитирай
9. feq - Добро утро, Руми!
28.10.2008 07:26
Няма случайни неща...Интуицията...
Брат ми, който почина преди 2 години се казваше РУМЕН...
Голямата ми тъга е И за него...
цитирай
10. compassion - Да, няма нищо случайно
28.10.2008 11:59
Моите съболезнования за брат ти, Фея...Бих ти казала, че нищо не е загубено, а само трансформирано, но сълзите ми напират...всеки със своята болка...
"Боже, колко мъка има по тоя свят, Боже.."
http://www.youtube.com/watch?v=aQVz6vuNq7s&feature=related
цитирай
11. feq - Аве Мария...
28.10.2008 13:44
страхотно,... почти като молитва!!!
И аз я имам тук в изпълнение на Сара Брайтман.

http://feq.blog.bg/viewpost.php?id=223043
цитирай
12. compassion - О, Сара...ходеща нежност
28.10.2008 14:21
http://www.sarah-brightman.com/new_albums.html
Поздрав за теб: в аванс прелест от новия й албум за Коледа:
5-minute album sampler
С обич: Руми
цитирай
13. feq - Направо нямам думи...
29.10.2008 08:00
за поздрава... Сара Брайтман...
Силата на музиката, красотата и нежността на един уникален глас!!!
Имат и един страхотен дует с Андреа Бочели:

http://www.youtube.com/watch?v=Sp0ccQVy1og

Лек да е денят ти, Руми!
цитирай
14. compassion - Благодаря ти мила Фея!
29.10.2008 17:31
Нали този пост на мен посвети и ме инспирира
с тази песен, искам със стих да ти благодаря.

Time To Say Goodbye

Отивам си, знам може денят сам да денува,
връщам се, нека там нощта сама да нощува.
Как на себе си дълго липсвах дъх стаила,
сънища недосънувани, с пепел покрила.

Среднощна празна гара с писък на свирка...
старо летище отдавна забравило моята спирка:
за мечти на пътища далечни те разказват,
но заминаване от връщане не различават.

Животът сънува там или тука сънят ми живее
Пошепвам: It is time to say Goodbye, isn’t it?
копнееща неопределеност, невярваща сила...
съмнение и страх без посока:Goodbye! Farewell!

Time To Say ´Welcome´


Welcome Любов! Вселенска врата отворила;
Welcome нежност и милост, радост събудили;
Welcome моя душа, към теб чиста връщам се;
Welcome Ти вечен! Живот, тук и в отвъдното...

…..............................................................
Добре дошла, мила Фея!
Добре дошли всички тук!
Добре дошла даже и аз...
Земята – майка обича ни...
цитирай
15. feq - И аз ще ти отвърна с жест и ще ти пре...
29.10.2008 18:44
И аз ще ти отвърна с жест и ще ти представя едно интервю, известно... и може би, не толкова... интервю с Бог!

За теб, Руми, за всички тук, за нас, за бъдещето...
Нека да бъде!

http://www.krassota.com/flash_03.htm
цитирай
16. merita - Ще споделя, лично аз от какво имам ...
30.10.2008 08:12
Ще споделя , лично аз от какво имам нежда , зада имам душевен мир .
1.Бог , който да ме води и напътства.
2. Семейство , което да ми дава топлината и уюта.
3.Работа с която да изкарвам с честен труд необходимите средства за живот.
4. Приятели , с които да споделяв хубави моменти.
Смея да кажа , че имам всичките тези неща и съм щастлива!Поздрав!
цитирай
17. feq - Благодаря за споделянето, merita,
30.10.2008 08:45
На мен също ми омръзнаха безкрайните оплаквания на момичета и жени, които мислят само за секс и пари... На момчета и мъже, които точно тук, във виртуала се "борят" със своите комплекси...
Много стана фалша и лицемерието във човешките отношения, затова хората така се затвориха в себе си.
И не Живота ни е лош, а отношенията помежду ни...
Обмислям нов постинг за Вярата!

До тогава - надникни при Славейчето ни!

http://slavei.web44.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=401
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9535402
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930