Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 12:38 - Нежност
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 13707 Коментари: 23 Гласове:
1

Последна промяна: 22.10.2008 13:15


Днес искам да ви подаря Нежност. Най-силното оръжие в свят на грубост и насилие. Нежността може да покори и най-твърдото сърце.
Нежността е всесилна. Безкрайна, като море. Покоряваща. Опрощаваща...

image

Море от нежност

Тиха вечер, лунна пътека,
нежна е нощта...
Глас на китара, спомен далечен
плахо изплува, спря във очите ми.
Чух как запява мама и ето
точно пред мен я видях.
Приседна до мама морският вятър.
Чайка за нея постели крило.
И кацна звезда на лицето й бяло,
толкоз мило и толкоз добро.

И пееше мама майчина песен.
Още не знаех как после боли!
Но след нея остана да топли във мен
тази песен от морски вълни.
Златни струни слънцето гали,
нежен е деня...
На хоризонта зрее зора, 
гаснат звездите,
спират сълзите ми...

Сбогом море от майчина нежност.
Чака ме мойто дете.
Приседна до мене морският вятър
и на сина ми постели крило.
И кацна звезда на лицето му бяло,
толкоз мило и толкоз добро.
Запявам за него майчина песен.
Той още не знае как после боли!
Дано да остане да топли и в него
тази песен от морски вълни.

Тиха вечер, лунна пътека,
нежна е нощта...
Глас на китара, спомен далечен
плахо изплува, спря във очите ми...
Чух как запява мама и ето
себе си в нея видях...

Тази песен изпълнена от Ваня Костова може да чуете тук:

  http://www.bgvip.tv/play.php?vid=58875

И още един клип за релакс с вълшебната музика на Вангелис:

http://www.youtube.com/watch?v=dDFNAY9a3Jc&feature=related




Тагове:   нежност,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Feq
22.10.2008 12:58
Наистина днес Ти ми подари нежност, имах нужда от нея. Искам да ти кажа голямо Благодаря!
цитирай
2. bizcocho - uspqva6 v jelaniqta si:)))))))...
22.10.2008 12:59
uspqva6 v jelaniqta si:))))))))))))
nejen,4udesen post!
цитирай
3. krotalka - Успя поне едно чудо да свършиш!
22.10.2008 13:13
Оправи ми настроението!

Чудесен постинг!!!!!
цитирай
4. feq - glarus, всяко живо същество има нужда от Нежност!
22.10.2008 13:19
Радвам се ,че си почувствала моята Нежност.
Лек и успешен ден!
цитирай
5. feq - bizcocho,
22.10.2008 13:23
какво би бил света без Нежност?
Да я проявяваме повече и по-често към най-близките ни хора!
цитирай
6. feq - krotalka,
22.10.2008 13:29
радвам се, че днес за теб извърших Чудо!
А иначе,...чудесата са винаги около нас и в нас
и колко малко ни трябва, за да ги почувстваме:
- един мил жест на внимание;
- една добра дума;
- една красива картина или песен;
- една приятелска подкрепа...
Това са те,...малките Чудеса
които ни спасяват в деня!
цитирай
7. анонимен - Постинг за хора със сърце , Фейче !
22.10.2008 14:03
" От копривата извличай нишки, от пелина – лек. Навеждай се само, за да вдигнеш. Проявявай повече ум, отколкото самолюбие. Всяка вечер се питай каква добрина си направил. Винаги имай в библиотеката си нова книга, в избата – пълно буре, в градината – свежо цвете... "
Епикур

Нежност и обич да са днес и до теб :)))

цитирай
8. feq - Хубава мисъл, Виши!
22.10.2008 14:50
Нежност и обич сънуваме,
нежност и обич бленуваме,
вчера, днес и сега...
и завинаги...в безкрая...
откакто свят светува
човекът Нежност и
Любов жадува!

Благодаря за коментара ти, Виши! Приятен и успешен ден и нека ...нежна е нощта!
цитирай
9. inamay - ...
22.10.2008 19:14
Ще ми се да прибавя към твоето послание, Феичка, и щипка своя нежност... тя от пръстите ми днес изтече, по косите на порасналото ми дете премина, по перчемчето на морското свинче, любимецът ми, по клавишите, с които се изписват нежни думи в злия свят... Ще ми се да продължа да вярвам в силата на нежността, когато времето я атакува с грубостта на оцеляването... Ще ми се и дъщеря ми в мен да види себе си, когато гледа свойта дъщеря...
Благодаря за нежността, дарила ни ти с този постинг, мила Феичка! И лека да ти е нощта! :)
цитирай
10. voinov50 - Да...
22.10.2008 19:33
Много силно!
Завладя ме.
Поздрави и за теб!
цитирай
11. feq - Не щипка - цяла шепа нежност си оставила при мен днес, мила Ина!
22.10.2008 20:19
От нежност, нежността се ражда
и така през вековете преминава...
не просто преминава,
а душите ни, самотните спасява
в лош и непосилен час за нас...
Благословена да е тази Нежност!
цитирай
12. feq - voinov50,
22.10.2008 20:22
радвам се, че си почувствал силата на Нежността!!!
Лека и спокойна нощ!
цитирай
13. vmir - Благодаря, Феичке!
22.10.2008 23:03
Само недоумявам за причината за проникващата тъга и огорчение. Нима има нещо заслужаващо си тази цена? Приятна вечер!
цитирай
14. valsodar - Много е красиво
22.10.2008 23:50
А красотата лекува всичко :)
цитирай
15. compassion - Ех, Феичке, много нежност, разбиране и любов се иска
23.10.2008 02:33
когато трябва да целунеш ръката, която те отблъсква, да прегърнеш врага си, да простиш на убиеца на детето си....можеш ли?
Нежността не е сладникаво размекване, а сила на духа, позволяваща ни да останем добри хора, дори и когато изглежда невъзможно.
цитирай
16. feq - Добро утро, приятели, с целувка от мен!
23.10.2008 08:36
@ Воймир, човек познава щастието само с цената на голяма болка...така е - откакто свят светува!

@ valsodar - "А красотата лекува всичко"... Стига човек да може да я усеща и възприема тази красота.

@ compassion, размекване сладникаво ли тук видя?!
С въздишка си ме коментирала - разбрах.
Да,... Нежността, за която аз написах е вече много ДЕФИЦИТНА!
Кой днес целува ръката на просяк; погалва главица на болно дете; прощава, когато му удрят шамар; усмихва се на човека, който го е предал...
Това са: МИЛОСЪРДИЕ, СЪСТРАДАТЕЛНОСТ, СЪПРИЧАСТНОСТ, ЩЕДРОСТ...
Аз съм 100% сигурна, че във всеки човек има дори и малко зрънце ДОБРОТА.
Тази ДОБРОТА И ВСЕОТДАЙНОСТ аз непрекъснато от създаването на Блога си провокирам. Хората трябва да я открият в себе си и да я даряват на ХОРАТА!
А НЕЖНОСТТА...
е съвкупност от всичките тези неща, които по-горе изброих. Нежността е поведение, качество на личността, знак на внимание към околния свят, възприятие, общуване и контакт...
НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА, има само обстоятелства, които ги правят такива!!!
цитирай
17. eien - На нежното Ви сърце Бог да прибавя още и още нежност...
23.10.2008 10:47
Бъдете благословена, успешна, дръзновена и много обичана!
цитирай
18. compassion - да, Феичке, много си мила...истинска фея
23.10.2008 12:52
точно тази дефицитност имах предвид и точно за добротата апелирах и аз...но приличаме си само... огромна е разликата в изводите ни: ти като фея вярваш на магическата пръчка и погалваш с нея и около теб става нежно и светло и хубаво (обстоятелствата са виновни(!!!) за евентуални невъзможни неща), а какво има в задния двор...какъв двор...там където са многото, блъскат се да излязат, притиснати като в малък асансьор...и те искат нагоре...на светло...правиш място за другия, различния... е в това е силата на духа и става ВЪЗМОЖНА нежността въпреки обстоятелствата, защото в сърцето ти е широко.
цитирай
19. feq - Поздрав на далечна Япония - страната на изгряващото слънце, от слънчева България, Ейен!
23.10.2008 15:14
От изток са дошли по нашите земи войните на Аспарух. От източните мъдрости се учим. От изток Слънцето изгрява и огрява цалата Земя...
Благодаря ти, Ейен, (пиша ТИ, защото те чувствам много близка) за пожеланията. Вярвам, че са искрени! До нови срещи!
цитирай
20. feq - compassion, миличка,
23.10.2008 16:22
аз в реалния живот съм си една обикновена ЖЕНА. Избора на Ник - фея (feq) е заимстван от приказките, които много обичам и сега да чета. Не крия, че вярвам в Чудесата, защото те ми са се случвали в реалния живот. Не крия, че съм романтичка, идеалистка (та чак до наивност!), вярваща в доброто...
В реалния живот съм учителка и смятам, че това е моето призвание - да раздавам знания и мъдрости.
Общуването с децата ме поддържа жизнена.
Не размахвам пръчица невидимка, за да "галя", стъпвам здраво на земята и много добре зная какво става в "задния двор".
Може би,... "огромна е разликата в изводите ни"... както казваш. В живота няма еднаквости - дори молекулите са различни, и това му е хубавото на този наш живот! И всеки в него има право на избор: начин на живот, ценности, критерии, приоритети...
Радвам се, че си тук и ми разкриваш своята гледна точка. Приятен слънчев ден!
цитирай
21. compassion - Ох, отдъхнах си
23.10.2008 19:06
Симпатична си ми, не искам в никакъв случай да те нараня, но моите истини са извлечени от по-мрачната страна на живота и някак не пасват към твоя свят на много ласкави думи и любезничене. Радвам се, че като добра учителка позволяваш на задълбаващите се да останат в блога ти и да са си каквито са, без да ги превръщаш в нимфи, например
Блога е станал по-богат с теб Феичке...накъде без фея.
цитирай
22. feq - compassion, малко иронично ми звучиш...
23.10.2008 19:37
..." към твоя свят на много ласкави думи и любезничене"???
Моят вътрешен свят е искреност и толерантност, тук при мен няма да видиш цинизми, ругатни, грубости и обиди. Това ми е чуждо! Ако всичко друго написано е "любезничене" / с кого?, за какво? / то значи, че хората са забравили за добрите обноски помежду си!!!
Не пиша само за хората от Блога, четат ме и реални мои приятели дори и ученици.
Чета, и ме четат хората, с които си допадаме...Тук има много стойностни хора, дано и ти ги откриеш!
цитирай
23. compassion - Не, не го изтривай! Добре го казваш!
23.10.2008 20:10
Това недоразумение доказва несъвършенствата на виртуалното като форма на комуникация. Сега разбирам защо непрекъснато слагат тези точки и запетаи :)))) Мила Фея, аз наистина те харесвам (сега още повече) и вярвай ми никаква ирония нямаше в коментара ми. Защо бих го направила? Толкова мило същество си, че ми се иска да те прегърна и дълго да те задържа така в ръцете си...да усетиш добротата и топлината ми както аз усещам твоята...ех, аз съм строга и взискателна, но хората идват специално при мен, защото намират истината неподправена, но по човешки разбираща и позволяваща да си различен и това да е ОК!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497398
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031