Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2008 06:19 - Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 3072 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 03.06.2008 06:26


Получих писмо от приятелка, от ония дето вървят по пощите в Интернет, като слайд шоу. Първо ми се стори доста наивничко, но (пък и аз нали съм си едно голямо пораснало дете...) ми хареса фона на надписите - картинки на най-сладурския съвременен философ Мечо Пух. Но вижте за какво става въпрос:

Една история

Някъде, на брега на океана, един възрастен човек правеше своята обичайна разходка по плажа на залез слънце. До неотдавна бе бушувала буря и сега мъжът с удоволствие вдишваше свежия морски въздух. Беше се замислил за нещо свое, когато забеляза едно дете. То вземаше нещо от пясъка и после го хвърляше във водата.
Воден от любопитството си, старецът се запъти към него и тогава видя, че момчето взема изхвърлените от бурята на брега морски звезди и ги хвърля в океана. Едва сега мъжът забеляза, че целият плаж е обсипан със стотици, може би хиляди морски звезди.
- Какво правиш? - възкликна старецът - Ти си само едно малко момче, а тези звезди са хиляди. Нима мислиш, че би могъл да промениш нещата?!
Момчето го погледна, взе една морска звезда от пясъка, хвърли я в океана и каза:
- Ами, аз току що промених нещата за тази морска звезда!  

Това е историята,...следват мисли... познати и непознати за мен, по-ценните тук ще напиша сега. За да ви размислят, приятели, ...всъщност,... колко малко неща му трябват на човек в този живот...и как отлагаме сами тяхното сбъдване с тази своя нерешителност.

Един смешен и тъжен човек, с малки мустачки, патешка походка и топло сърце, разбира се това е Чарли Чаплин, казва:
На най-важните житейски кръстопътища няма никакви пътни знаци.

А Мечо Пух :
Ако ти живееш сто години, аз искам да живея сто години без един ден, така че никога да не живея без теб.

И други важни хора, няма значение кои са, също казват:
Всеки слуша това, което казваш. Приятелите чуват, това, което казваш. Най-добрите приятели чуват това, което не казваш.

Щастието е направено, за да бъде споделяно.  

Размислих ли ви?
Ами,... тогава...споделяйте се, приятели! 
Няма нищо по-хубаво от споделянето!
Повярвайте ми!

image    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Фейче,
03.06.2008 08:45
прекрасен постинг.
Права си, споделяки щастието, няма начин, няма начин , отсреща да не ни се усмихнат :)))
цитирай
2. feq - vishnichka,
03.06.2008 10:20
една Голяма, Слънчева усмивка за теб!
от Feq
цитирай
3. анонимен - za julka
04.06.2008 19:14
julka radvam se 4e ti e haresalo poslanieto. prijtelite sa vagni. a spodeljneto na radost i bolka s tjh, praveneto na stastie i predizvikvaneto na usmivki varhu licata na hirata koito obi4ame ni pravi istinski 4oveci
цитирай
4. feq - 3. анонимен,
05.06.2008 05:48
Ирина, мила, толкова ми липсваш!
Като си дойдеш в Шумен, непременно да ми се обадиш!
С много обич за теб: г-жа Станева /Юлка/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9524982
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930