Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2008 15:47 - Смях до поискване
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 2330 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 01.04.2008 16:00


Съвременната философия се опитва да реши следната задача:
Дали кокошките се размножават, като снасят яйца, или яйцата се размножават, като излюпват кокошки?

***

Какво си мисли кучето:
"Какво ли не правят за мен хората! Мият ме, хранят ме, галят ме...Сигурно са богове!"

Какво си мисли котката:
"Какво ли не правят за мен хората! Мият ме, хранят ме, галят ме...Сигурно съм бог!"

 ***

Кокошката снесла пет килограмово яйце. При нея изпращат репортер от местния вестник.
- Как стана това?
- Тайна.
- Какви са бъдещите ви планове?
- Да снеса шест килограмово яйце.
След това репортерът задава въпроси на петела:
- Как стана това?
- Тайна!
- Какви са следващите ви планове?
- Да счупя главата на щрауса!

***

Лъвът събрал животните и им казал:
- От тази страна се стройте по красота, а от тази - по интелигентност.
Жаба казала:
- А аз какво? Да се разчекна ли?!? 

***

 Една змия си прехапала езика. След малко се сетила и се плеснала по челото:
- Леле, ама аз съм отровна! 

***

 Котка умира и попада на небето. Пред нея се появява Бог и пита:
- Надявам се тук да се чувстваш добре. Кажи какво да направя за теб?
- Господи, аз цял живот тичах след храната като ненормална, ловях мишки за да преживявам. 
  Много хубаво би било, ако тук не ми се налага да го правя.
- Ясно, - казал Господ и я уредил с меко легло и много храна.
На другия ден на небето попадат шест мишки.
- Надявам се тук да ви е добре. Какво мога да направя за вас? - пита Господ.
- Господи, цял живот бягаме от котките и търсим нещо за ядене. 
  Не искаме повече да бягаме от никого.
- Ясно, - казал Господ и им дал по едни ролери.
Hа следващия ден, Бог среща котката:
- Е, как е, доволна ли си?
- О, да! - отвръща котката - Много ми харесва леглото, новите ми играчки и всичко друго.  Но това дето закуската идва сама и на колелца е просто възхитително! 


image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - :))))
01.04.2008 17:18
готини са. възхитителни , така да се каже. :)))))
цитирай
2. bizcocho - TI SI VAZHITITELNA:))))))))))...
01.04.2008 19:37
TI SI VAZHITITELNA:))))))))))))Tozi post e super za sled rabota:)))))))))Veseli priveti ot men:))))))
цитирай
3. feq - Радвам се, че ви харесаха!
02.04.2008 17:42
Радвам се, че ви харесаха!
цитирай
4. nick22 - :-))))))))))))))))))
02.04.2008 22:42
Развесели ме :-)))))))))))
Особено с последния :-))))))))))))
Алоха лоха :-)))))))))))
цитирай
5. letisi - :)))))))))))))))))))
04.04.2008 08:35
хубаво е рано сутрин кафето да е подправено със смях:))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9519166
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27054
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930