Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 14:20 - Ресторант на края на Вселената
Автор: looklikerain Категория: Тя и той   
Прочетен: 4325 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 14.02.2022 10:25


-Какво се замисли?

-За рибата.

-Какво за нея?

-Прилича на човек.

-Защо?

-Отваря и затваря уста, а излиза само въздух.

-А миди защо не ядеш?

-Не мога да ти кажа.

-Кажи ми.

-Приличат ми на вагини.

-Ще изям цялата чиния.


-Искаш ли цигара?

-Не пуша.

-Стига, току-що загаси.

-Тя беше последната.

-Подай ми цигара.

-Ти не пушиш.

-А, да. И запалка.


-Останаха ли пари за такси?

-За две таксита.

-Искаш ли?

-Какво?

-Да се приберем с две таксита?

-Добре. Ние в едното, а другото за ескорт.





Тагове:   две,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bongobongo - Но това е много..мног..хубаво ..и някак романтично..
25.11.2009 14:38
каза си Бонго-трогнат,сякаш за мен е написано от Очакваната..само че тези неща са само във фантазиите ми,помисли си той,и реши да я попита..това за някой ли сте го писала,и ..истинска ли сте...Ваш Миро Ганков
цитирай
2. bongobongo - Апропо,не ми обръщайте внимание...
25.11.2009 14:40
аз понякога така се ...разнежвам-и после винаги,ама винаги ..съжелявам!
цитирай
3. alvarez - Мдааааааааааааа
26.11.2009 12:09
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: looklikerain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 265482
Постинги: 82
Коментари: 264
Гласове: 2865