Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 19:06 - За силата на внушението
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3448 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 27.02.2014 22:02


Аз съм аз.

В целия свят няма човек, който да е същият като мен. Има хора, в които някои 
неща приличат на мен, но никой като цяло не е същият. Затова всичко, което се дължи 
на мен, е автентично и мое - единствено аз съм направил този избор.

Притежавам всичко, което имам: тялото си (включително и всичко, свързано с него), 
разума си (включително и всички негови
мисли и идеи), очите си (включително и 
образите на онова, което
те съзират), чувствата си (каквито и да са те); гняв,
 радост,
обърканост, любов, разочарование, въодушевление; устата си и всички думи,
 които изговарям: учтиви, мили, груби, верни или лъж
ливи; гласа си - висок или тих; 
и всичките си действия, независимо дали са насочени към другите или към мен самия.

Притежавам своето въображение, мечти, надежди и страхове.

Притежавам всичките си победи и успехи, както и всичките си провали и грешки,

И понеже се притежавам изцяло, аз мога да се запозная отблизо със себе си.
 По този начин мога да се обичам и да бъда приятелски настроен към себе си във 
всичките си части. Тогава мога да се
насоча изцяло към работа за моя собствена полза.

Зная, че в мен има някои черти, които ме озадачават, и други черти,
 които не познавам. Но докато се отнасям приятелски и с
любов към себе си, 
аз мога храбро и с надежда да търся решения на
загадките в мен и начини, по които 
да узная повече за себе си.

Както и да изглеждам, какъвто и да е гласът ми, каквото и да казвам или правя, 
каквото и да мисля и чувствам във всеки миг от
времето, това съм все аз. Всичко е 
автентично и показва къде се
намирам в дадения момент.

Когато по-късно премислям как съм изглеждал и какъв е бил гласът ми, 
по какъв начин съм мислил и чувствал, може да се окаже
, че някои неща у 
мен не са съответствали на случая. Мога да
отхвърля несъответстващите неща
 и да запазя онези, които са
съответствали, а вместо онова, което съм отхвърлил,
 да създам
нещо ново.

Мога да виждам и чувам, да чувствам, да говоря и да действам. 
Разполагам със средствата за оцеляване, мога да бъда близък
с останалите,
 да бъда продуктивен и да откривам смисъл и ред в
света на хората и нещата 
извън мен.

Аз притежавам себе си и мога да се управлявам.

Аз съм аз и се чувствам добре.

 

/Изпратено ми от моя приятелка/




Гласувай:
1



1. malkotokuche - Ужасно е права!
09.04.2008 21:32
Ужасно е права!
цитирай
2. tota - Аз съм, аз мога, аз искам!
09.04.2008 23:52
Това мото трябва да е водещо за всички ни! За да бъдем винаги уверени в себе си! И да успяваме в начинанията си! Приятна вечер!
цитирай
3. krotalka - Обичай и уважавай себе си, за да го ...
10.04.2008 01:04
Обичай и уважавай себе си, за да го правят и другите!
цитирай
4. tota - Наистина е така!
19.04.2008 17:22
То е валидно не само в личен план, а като цяло за нацията ни - уважение и самоуважение...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12148187
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70667
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031