Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2023 20:00 - ГЛАВА 6 -- ДЕЙНОСТТА НА АДА
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 175 Коментари: 1 Гласове:
2



 

Видяхме пред нас мъждива жълта светлина. Исус и аз излязохме от тунела на страха и сега
застанахме на един мръсен хълм, откъдето можехме да видим търбуха на ада. Колкото и далече да
можехме да гледаме, имаше една огромна дейност, която се извършваше долу в центъра /в
търбуха/ на ада.
Спряхме и Исус каза:
“Аз ще те прекарам през търбуха на ада и ще ти покажа много неща. Ела и Ме следвай.“
И двамата продължихме да вървим. Исус каза:
“Пред нас са много ужаси. Те не са измислица на някой, но са истинска реалност. Бъди
сигурна да кажеш на своите читатели, че демонската сила съществува. Също така им кажи, че
Сатана е реален и самите началства и власти, и лукавите духове в поднебесната, и управителите на
тъмнината на този свят. Но те не трябва да се отчайват, защото ако людете Ми, които се наричат с
Моето Име, смирят себе си, та се помолят, и потърсят лицето Ми, и се върнат от всичките си

нечестиви пътища, тогава ще послушам от небето, ще простя греха им и ще изцеля земята им и
техните тела.
Толкова, колкото е действително небето, също толкова е действителен и ада.“
Бог иска да знаеш за ада и той желае да те предпази от това отвратително място. Ти имаш
начин, чрез който да го избегнеш. Този начин е Исус Христос, Спасителят на твоята душа.
Запомни, че само тези, чиито имена са записани в Книгата на Живота, ще бъдат спасени.
Ние стигнахме до първата дейност в търбуха на ада. Това беше в дясно, от където влязохме
и се изкачихме на малкия хълм в началото в тъмния ъгъл на ада. Аз запомних думите на Господа,
когато Той ми рече:

“Може да изглежда, като че ли съм те изоставил, но не е така. Запомни, че Аз имам всичката
власт на небето и на земята. Понякога злите духове и изгубените души не ни виждат или не знаят,
че сме тук. Но не се страхувай! Каквото виждаш е реално. Тези неща се случват точно сега и ще
продължават да се случват, докато смъртта и ада бъдат хвърлени в огненото езеро.”
Читателю, сигурен ли си, че името ти е записано в Книгата u1085 на Агнето – в Книгата на
Живота?

Можехме да чуем пред нас гласове и викове на души в мъки. Ние се качихме върху малък
хълм и погледнахме отгоре. Светлина обля този район, така че можехме ясно да виждаме. Крясъци,
каквито никога не си мислел, че са възможни, бяха изпълнили въздуха. Те бяха крясъците на мъж.
“Чуй Ме! – рече Исус. – Това, което виждаш и чуваш е действителност. Обърнете внимание,
служители на Евангелието! Това са вярно и истинно казани неща. Събудете се, благовестители,
проповедници и учители на Моето Слово и всички вие, които сте призовани да проповядвате
Евангелието на Господ Исус Христос. Ако съгрешавате, покайте се или и вие ще бъдете също
наказани!“

Ние провървяхме нагоре около 15 фута /5 метра/ от това, което видяхме. Аз видях малки
тъмно облечени фигури, маршируващи около обект приличащ на кутия. Като приближих по-близо,
видях, че тази кутия представляваше ковчег, а фигурите бяха демони. Това беше истински ковчег с
12 демона маршируващи около него. Те се смееха и пееха. Всеки от тях имаше остро копие в
ръката си, което той държеше пъхнато в ковчега чрез малък отвор, който беше изотзад. Във
въздуха се усещаше чувство на голям страх и аз треперех от гледката пред мен.
Исус отново знаеше моите мисли, затова Той ми каза:
”Чадо, има много души на мъки тук и съществуват много различни начини на мъчения за
тези души. Има по-голямо наказание за тези, които веднъж са проповядвали Евангелието и са се
върнали обратно към греха. За тези, които не са били послушни на призива на Бога за техния
живот.”

Чух толкова отчаен вик, че той изпълни сърцето ми с отчаяние.
“Няма надежда! Няма надежда!” – викаше той.
Безнадеждният вик дойде от ковчега. Беше един безкраен вой на скърбене.
“О, колко е ужасно!” – рекох аз.
“Ела! – рече Исус. – Нека да отидем по-близо.”
И така, Той приближи до ковчега и погледна вътре. Аз направих същото. Това показа, че
злите духове не можеха да ни видят.
Една мръсно-сива мъгла имаше вътре в ковчега. Като се приближих, видях, че демоните
пъхаха копията си в душата на мъжа, която беше в ковчега. Никога няма да забравя страданието
му. Аз виках към Исуса:

“Нека да излезе, Господи! Нека да се махне!”
Мъката на тази душа беше толкова ужасна гледка. Само да можеше да бъде спасена. Аз
протегнах ръце към Исуса и Го помолих да позволи на човека да излезе от ковчега.
Исус ми рече: “Чадо Мое, имай мир!”
Докато говорихме, мъжът ни съзря и каза:
“Господи, Господи, изведи ме! Имай милост!”
Аз погледнах долу и видях кървава каша. Пред мен беше душата на мъжа. Вътре в душата
имаше човешко сърце и кръв бликаше от него. Пъхането на копията буквално пронизваха неговото
сърце.
“Аз ще Ти служа сега, Господи!” – се молеше той. – Моля Те, пусни ме навън!”

Знаех, че този човек чувстваше всяко копие, което пронизваше неговото сърце.
“Ден и нощ той е мъчен. – каза Господ. – Той беше поставен тук от сатана и той е, който го
мъчи.”
Мъжът извика: “Господи, аз ще проповядвам сега истинското Евангелие. Аз ще говоря за
греха и за ада. Но моля Те, помогни ми да изляза от тук.”
Исус каза: ”Този мъж беше проповедник на Божието Слово. Имаше време, когато той Ми
служеше с цялото си сърце и доведе много хора до спасение. Някои от неговите вярващи все още
Ми служат днес от много години насам. Похотта на плътта и измамата на богатството го заблуди.
Той позволи на сатана да го ръководи. Той имаше голяма църква, хубава кола, голям доход. Този
бивш проповедник започна да краде от даренията. Започна да поучава лъжи. Той говореше

полулъжи и полуистини. Не Ми позволи да го коригирам. Изпращах пратениците Си до него, за да
му кажат да се покае и да проповядва истината, но той обикна удоволствията на този свят повече
от живота на Бога. Той не знаеше да поучава или да проповядва други доктрини освен истината,
както е разкрита в Библията. Но преди да умре каза, че кръщението в Святия Дух е една лъжа и
тези, които претендират, че имат Святия Дух, са лицемери. Този проповедник каза, че ти можеш да
бъдеш един пияница и да отидеш на Небето, дори без покаяние. Той казваше, че Бог не би пратил
никой в ада – този Бог е твърде добър да направи това. Той беше причина много добри хора да
отпаднат от благодатта на Господа. Той дори рече, че не се нуждае от Мене, защото е като бог.
Дори отиде твърде далече, да провежда семинари за да проповядва тази фалшива доктрина.
Той потъпка Моето Свято Слово под своите крака. Но Аз все още продължих да го обичам.
Чадо Мое, по-добре никога да не Ме е познавал някой, отколкото да Ме е познавал и да се върне
назад от служение към Мен.” – рече Господ.

“Ако само Те беше послушал, Господи! – виках аз. – Ако само се беше погрижил за своята
си душа и душите на другите.“
“Той не Ме послуша. Когато го призовавах, не Ме чу, а обикна лесния живот. Аз го
призовавах и призовавах, за да се покае, но той не се върна обратно при Мене. Един ден беше убит
и моментално дойде тук. Сега сатана го мъчи за това, че някога е проповядвал Моето Слово и е
спасявал души за Моето царство. Това е неговото мъчение.”
Аз гледах демоните как продължаваха да маршируват около ковчега. Човешкото сърце
биеше и истинска кръв се изливаше от него. Никога няма да забравя неговите викове на болка и
скръб.

Исус погледна човека в ковчега с голямо състрадание и рече:
“Кръвта на много погубени души са върху ръцете на този човек. Много от тях са на мъки
тук точно сега.“
Със сърца, изпълнени със скръб, двамата с Исус продължихме да вървим. Като напуснахме,
видях една друга група от демони да пристига към ковчега. Те бяха около три фута високи (90 см),
облечени в черни дрехи, с черни качулки върху лицата им. Те пък мъчиха душата по друг начин.
Аз си мислех, каква гордост има понякога във всички нас и ни прави неспособни да си
признаем грешките, и да молим за простителност. Ние отказваме да се покаем и да се смирим, и
продължаваме, като че ли сме винаги прави. Но послушай, душо: адът е реален! Моля те, не отивай
на това място!

Тогава Исус ми показа гигантски часовник, прострял се по целия свят. И аз чух неговото
тиктакане. Стрелката за час се намираше близо до дванадесетия час. А тази на минутите беше
спряла на 3 минути преди дванадесет. Тайно минутната стрелка се движеше напред към часа.
Както се движеше, тиктакането стана по-високо и по-високо, докато ми изглеждаше, че изпълни
цялата Земя. Бог говори като тръба и Неговия глас е като на много води.
“Чувай и слушай какво казва Духът към църквите! – рече Исус. – Бъди готов! Във време,
което не мислиш, Аз ще дойда отново. Аз чувам тиктакането на часовника. Дванадесет часа е!
Младоженецът идва за Своята Невяста – Църквата!“

Готови ли сте за идването на Исус Христос, приятели мои? Или ще бъдете като онези, които
казват: “Не днес, Господи!“? Ще Го призовете ли и да бъдете спасени? Ще предадете ли сърцето си
на Него – днес? Запомнете: Исус може и ще ви спаси от всяко зло, ако вие просто Го призовете
днес и се покаете. Молете се за вашето семейство и за хората, които обичате, така, че те да отидат
и да се покаят при Исус Христос преди да е станало твърде късно. Чуйте как Исус казва:

“Аз ще те пазя от зло. Аз ще те пазя във всичките твои пътища. Аз ще те спася. Аз ще спася
тези, които обичаш.“
С много сълзи се моля за всички вас, които четете тази книга, да проумеете истината, преди
да е станало твърде късно. Ада е вечен! Аз се опитвам с най-доброто, от своята способност, да
разкрия всичко, което видях и чух. Зная, че тези неща са истина. Като четете останалата част на
тази книга, моля се да се покаете и да приемете Господ Исус Христос за ваш личен Спасител!
Аз чух гласа на Бога: ”Време е да си ходим. Ще се върнем отново утре.”

Глава от книга на новородена християнка.




Гласувай:
2



1. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
06.10.2023 20:08
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1058500
Постинги: 1152
Коментари: 1086
Гласове: 15589
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930