Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2023 10:26 - Какъв човек си?
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 3612 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 13.05.2023 10:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Не ме интересува колко си духовен. Наистина. Не ми пука какви планети попадат в рожденната ти карта, колко кристали имаш, дали медитираш или колко веганска е диетата ти. Искам да знам колко си Човек.
Можеш ли да седиш в краката на умиращ, въпреки дискомфорта?
Можеш ли да погалиш дете?
Да целунеш любим по челото?
Да подадеш ръка на друг?
Можеш ли да присъстваш в своята тъга или в моята, без да се опитваш да съветваш, поправяш или отстояваш?
Искам да знам, че можеш да се покажеш на масата, независимо колко лъскав, с подравнени чакри или завършен си, или не си.
Можеш ли да поддържиш пространство на любовта, дълбоко, прозрачно?
Не ме ласкае колко онлайн лечебни квалификации имаш, дали живееш в пустинята или в дървена колиба, или че си усвоил изкуството на тантра. Това, което ме възбужда, са заетите ръце. Засаждането на корени. Това че независимо колко си изморен, се обаждаш по телефона, пътуваш, за да ме видиш, обичаш децата си, храниш семейството си, зачиташ и правиш добро. Не се интересувам от това колко добре можеш да се извисиш до 5D, астрално пътуване или да правиш секс извън тялото. С мисли. Искам да видя как намираш красота и благодарност в това, което те заобикаля, в малките неща, и колко присъстващ можеш да бъдеш в твоите отношения. Енергийно присъстващ.
Искам да знам, че можеш да се показваш и да правиш трудни и святи неща на тази разкошно объркана Земя. Искам да видя, че можеш да бъдеш искрен, заземен и състрадателен също толкова, колкото си властен, пламенен и доминиращ. Искам да знам, че дори по време на постиженията си можеш да отстъпиш и да бъдеш достатъчно смирен, за да си още ученик. И да надграждаш. Да растеш. До края. Това, което е красиво и автентично, е колко добре можеш да продължиш да възхваляваш другите, независимо колко си напреднал ти. Това, от което наистина се лаская, е колко можеш да дадеш, независимо от това колко си цялостен.
Искрено ценното е колко шибано добър Човек може да си, в свят, който е надрусан с материализъм, грубост и завист. В края на деня не ме интересува колко си смел. Колко продуктивен, колко популярен, колко просветлен си.
В края на деня искам да знам, че си бил мил. С някого. Че си добър. Искам да знам, че от време на време можеш да слезеш от пиедестала, за да целунеш земята и да оставиш косата ти да се изцапа, а краката ти да се омърсят, да коленичиш и да се молиш. Да вярваш. И да знаеш, че във Вселената случайности няма!"  

Тейлър Роуз Годфри
Прочетено в Нета 


image

 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. siainia - Днес
13.05.2023 11:56
Не съм в добро настроение ,но и дори когато не съм в настроение мога да давам истинска любов.Използваш дума от Злото(пука ли ти)тази дума аз не я използвам тя е от злото ,ще поискам нещо за да можеш да прецениш колко съм духовен Ако Бог изпълни желанието ми значе съм духовен Ако не го изпълни значе нищо не струвам.Исщам Бог да отмени наказанието ти и да ти върне Божествената искра!
цитирай
2. анонимен - В възторг от прочетеното от вас съм
13.05.2023 16:10
В възторг от прочетеното от вас съм
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9536598
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930