Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2015 19:27 - Обратно броене
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 5780 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Надпис на скала:
"Когато богатите четат този надпис - плачат, когато бедните го четат се радват, когато влюбените го четат, започват да ценят всеки миг."
А на скалата пишело: "ВСИЧКО Е ВРЕМЕННО"


image

Ценното време на зрелостта
"Преброих годините си и открих, че ми е останало по-малко време да живея занапред, отколкото е времето, което съм живял досега.
Имам повече минало, отколкото бъдеще.
Чувствам се като момчето, което получило купа с бонбони. Отначало то ядяло лакомо, но когато забелязало, че са му останали само няколко, то започнало да ги вкусва бавно.
Нямам време да се занимавам с посредствеността.
Не искам да влизам в срещи, където парадират възпалени его-та.
Дразнят ме завистниците, които се опитват да дискредитират по-кадърните, ламтейки за техните места, таланти, постижения и късмет.
Нямам време за безкрайни разговори, безполезно е да обсъждам живота на другите, които не са част от моя живот.
Нямам време да управлявам чувствителността на хората, които въпреки хронологичната си възраст, са незрели.
Не мога да понасям какво правят хората, борейки се за власт.
Хората не обсъждат съдържанието, а само етикетите. Времето ми стана оскъдно да обсъждам етикети. Искам същността, душата ми бърза...
Няма много бонбони в купата...
Искам да живея до човечни хора, много човечни, които се смеят на собствените си грешки, и далеч от такива, които са станали самодоволни и самонадеяни от триумфите си, далеч от такива, изпълнени с чувството за собствената си важност.
Искам да съм с такива, които не бягат от отговорностите си.
Които защитават човешкото достойнство.
Такива, които избират да са на страната на истината и честността.
Важно е само това, какво прави живота ни ценен за живеене.
Искам да се обградя с хора, които знаят как да докоснат сърцето на другите.
Хора, които от ударите на живота са се научили да израстват с доброта в душите си.
Да... аз бързам... да живея със силата, която само зрелостта носи.
Възнамерявам да не пропилея нито едно от лакомствата, които са ми останали. Сигурен съм, че те ще бъдат още по-прелестни от тези, които съм изял досега.
Целта ми е да стигна до края доволен и в мир с любимите си хора и със съвестта си.
Надявам се, че вашата цел е същата, защото така или иначе и вие ще стигнете до края..."

Марио де Андраде - бразилски поет, писател, есеист.


image






Гласувай:
16



1. stariatb - Харесвам мъдрите ви постинги.
31.10.2015 22:45
Възхищавам се на умението ви да подбирате и съчетавате в прекрасни теми, текстове, снимки и музика..
Желая ви успех!
цитирай
2. erato7 - Благодаря ти, Феичка! Истинска ...
01.11.2015 12:36
Благодаря ти, Феичка! Истинска вълшебница си!
цитирай
3. stela50 - Поздрави, Феичка !
01.11.2015 18:14
Прекрасен постинг - мъдрост и красота, нежност и сила...
Благодаря ти.
Хубава вечер !
цитирай
4. cecobob - Поздрави!
03.11.2015 15:06
Браво!
цитирай
5. astrojozi19 - Чудесно
11.11.2015 07:22
Благодаля Фея!!! Много хубаво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525126
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930