Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2014 22:06 - Какъв човек си ти?
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6008 Коментари: 11 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Трудно е човек да определи сам сабе си. Това със сигурност го правят най-точно приятелите и познатите, с които общуваме ежедневно. Хората са различни... Природата обича разнообразието. Хората обичат да бъдат различни и уникални. като тези разноцветни камъчета. 

image

Има хора - Библиотеки. От тях винаги може да се научи нещо ново, те винаги са отворени към нови хоризонти на знания.

Има хора - Лабиринти. Те са непредсказуеми, никога не можеш да предвидиш какво те чака с тях зад ъгъла, какви завои ще пресекат отношенията ви, но колкото по-сложна е загадката, толкова по-интересен е процесът на разгадаването й.

Има хора - Зелени Долини. С тях е леко и безметежно, всички проблеми и несгоди остават встрани и поне за минута можеш да забравиш, че зад прозореца е мрачно и вали, а мивката е пълна с мръсни съдове.

Има хора - Ветрове. Днес са тук, утре там, нищо постоянно и устойчиво не можеш да очакваш от тях, никъде не се задържат достатъчно дълго.

Има хора - Фойерверки. Те пламтят и ти носят усещане за празник, за живот на пълни обороти. Бъди щастлив, че ги има, защото времето лети бързо!

Има хора – Цветя. Те са крехки и раними, с тях трябва да бъдеш много внимателен, да ги пазиш и защитаваш. Но тази крехкост крие и прелест – позволява ти да се чувстваш силен.

Има хора - Скали. С тях винаги си сигурен, че има на кого да се опреш в труден момент.

Има хора - Бездни. Знаеш, че ще завърши зле, но те теглят, теглят, да протегнеш ръка и да ги достигнеш.

А има и хора - Диаманти. Вглеждаш се постоянно в тях и всеки път откриваш нещо ново – няма значение хубаво или лошо. Просто ги гледаш и се възхищаваш.

image

И все пак има няколко неща, по които всички хора си приличат:всички искат да бъдат щастливи, да живеят добре, да са здрави, да обичат и да бъдат обичани!

image




Гласувай:
22



1. astrojozi19 - Здравейте, чудесен постинг!
03.08.2014 22:25
Браво, много ми беше интересно, толкова е оригинално!
цитирай
2. vmir - Аз мисля, че по правило човек е различен в моментен и в срочен план.
03.08.2014 23:16
Освен това, в моментен план човек наподобява онова, за което се мисли, а в срочен план онова, което останалите мислят за него. Няма как да не знаеш определението, че човек е като аритметична дроб: числителя е каквото другите мислят за човека, а знаменателя - което той мисли за себе си.

Поздрави! :)
цитирай
3. kostas - Да , и сега цяла вечер ще се чудя
04.08.2014 00:01
кой съм аз ?!?!?
цитирай
4. feq - Вероятно си открил(а) себе си... :)
04.08.2014 08:37
1. astrojozi19 - Здравейте, чудесен постинг!
03.08 22:25
Браво, много ми беше интересно, толкова е оригинално!
цитирай
5. feq - Приятелю Воймир, най-хубаво е да срещнеш човек, чийто характер е коктейл от горните определения :)
04.08.2014 08:57
2. vmir - Аз мисля, че по правило човек е различен в моментен и в срочен план.
03.08 23:16
Освен това, в моментен план човек наподобява онова, за което се мисли, а в срочен план онова, което останалите мислят за него. Няма как да не знаеш определението, че човек е като аритметична дроб: числителя е каквото другите мислят за човека, а знаменателя - което той мисли за себе си.

Поздрави! :)
...
Много точно!
Математически вярно... по-голям знаменател, по-малка числена стойност на дробта. Неправилните дроби (тези с по-голям числител) се срещат вече все по-рядко..., за жалост :(
Спокойно и прохладно лято, приятелю!
цитирай
6. feq - Ами,... почуди се и на сутринта попитай: тъща си, съпругата, децата, шефа си,... Сам ще се учудиш за резултата ;)
04.08.2014 08:59
3. kostas - Да , и сега цяла вечер ще се чудя
00:01
кой съм аз ?!?!?
цитирай
7. mt46 - Хората
04.08.2014 09:14
са смесица от различни типове...
цитирай
8. feq - "Всички хора се делят на две ...
04.08.2014 09:32
"Всички хора се делят на две категории:

такива, с които е лесно –
както с тях, така и без тях,
и такива с които е трудно,
а без тях е невъзможно.”

Хемингуей
цитирай
9. didoignatov - Много интересен постинг!
04.08.2014 10:22
Никога не бях гледал на хората по този начин. И аз, като kostas, сега цял ден ще се чудя кой съм точно!?

Поздрави!
цитирай
10. priqtel12 - Интересно
18.08.2014 11:20
ми беше да прочета.....
Поздрави!
цитирай
11. pcelata - Мдааааааа-
18.10.2014 22:05
миличка,човек е такъв-какъвто искат да бъде ,,другите''. Но,сега след като прочетох ще мисля и аз каква съм. Благодаря'за удоволствието да съм при теб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525072
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930