Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2014 07:42 - Юлска сутрин
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 2293 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Uriah Heep - July Morning

http://www.youtube.com/watch?v=D_H3IR6XBRI&feature=related

 

Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)

 

Там аз бях в едно юлско утро

търсещ любов

със силата

на настъпващия ден

и на красивото слънце.

 

Под звуците

на първата птича песен

си тръгнах за дома

заедно с бурята,

и с нощта зад мен,

и по моят Път.

 

С деня дойде и решението

ще продължавам да търся теб

Ла, ла, ла, ла

 

Търсих любовта

на най-необичайните места

не оставих камък

непреобърнат.

Трябваше да се вгледам

в над хиляди лица,

но никой не почувства

огънят, който гореше

в сърцето ми,

в съзнанието ми, в душата ми.

Ла, ла, ла, ла

 

Там аз бях в едно юлско утро

бях търсил любов

със силата

на настъпващия ден

и на красивото слънце.

 

Под звуците

на първата птича песен

си тръгнах за дома

заедно с бурята

и с нощта зад мен

о, да, по моят Път.






Гласувай:
8



1. obi4amvi - Ха, да вий честито!!!
01.07.2014 08:36
ОТЛОЖЕНО ЮЛСКО УТРО

Пак очерта се седмица без край,
на всичкото отгоре – беше вторник.
Обаче всички ревнаха „Джулай!”,
а след „Джулай”-я туриха и „Морнинг”.

А слънчицето сипеше сребро
и шепи злато върху плажа спитен.
Честито, братя! – ЧЕЗ, Енерго Про
със „Джулай Морнинг” вдигнаха цените.

Молитвено издигнахме ръце –
но за какво се молехме, не знаем.
Ще друснем, ако трябва, и хорце! –
пред МВФ за нов валутен заем.

Но бай Иван поклащаше глава –
не вярваше на изгрева цикламен,
и как властта се кефи на това,
че пеем, вместо сопите да хванем.

Щом премиерът стане призори,
и ни обмисля нови Камасутри.
Честит „Джулай”, братлета и сестри!
А „Морнингът” отлага се за утре.

Валери Станков
1 юлий 2014 г.
гр. Варна, 6, 50 ч.
цитирай
2. stela50 - Връщам се към първото юлско утро... песента, надеждата...
04.07.2014 19:35
Каквото и да мислим и говорим, то си остава специално.
Слушам с вълнение и ти пожелавам
щастливо лято, Феичка !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9526856
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930