Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2014 20:30 - Предлагат ми законно подслушване?
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 3211 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Получих това писмо на електронната си поща...
Питам се, откъде толкова "фирми" пълнят пощата ми с всевъзможни реклами и предложения, доста съмнителни...
Възможно ли е това да е шега!!!
Аз със сигурност няма да се възползвам от това "законно мероприятие", но твърде много се съмнявам, че мен реално ме подслушват...


"-------- Оригинално писмо --------
От: Interesno info@bonusbg.net
Относно: Подслушване на GSM-и
До: ...
Изпратено на: Неделя, 2014, Юни 8 19:47:02 EEST

  ПОДСЛУШВАНЕ на GSM-и от www.SPYMASTER.bg

ИСКАТЕ ЛИ ДА ХВАНЕТЕ ИЗНЕВЯРА, ФЛИРТ... Как да разберете голяма измама... Защо да не узнаете всичко за половинката си, служители, съдружници, роднини, деца...
НОВО- най-доброто е да ги хванете там, където най-малко очакват- ПРЕЗ ТЕХНИЯ ТЕЛЕФОН!
Слушате разговорите им в реално време, чувате през микрофона, четете всички SMS-и, GPS локализация, следите чата във Facebook, Viber, Skype, получавате всички снимки... И всичко това- ЗАКОННО!!!

По-подробна информация, поддържани модели и цени можете да намерите на www.SPYMASTER.bg - вече 6 г. ВАШИЯ ДОСТАВЧИК НА ИСТИНАТА!
  Внимание: Ако желаете да върнете своя отговор, изпратите запитване към доставчика на това рекламно съобщение или да бъдете отписан от листата, моля използвайте единствено имейла посочен в КОНТАКТИ в сайта www.GSMSPY.bg
Имейла от който сте получили тази реклама не се наблюдава.
Съгласно Закона за електронна търговия, чл. 6 (1) Ви съобщаваме, че е възможно това търговско съобщение да не е поискано от Вас."
 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Всичко вече е бизнес, направо ме ...
09.06.2014 22:17
Всичко вече е бизнес, направо ме смаяха. Не ви е лесно на вас, младите. По всяко време ви намират по телефоните къде се намирате. Направо се радвам, че вече съм пенсионерка и нямам такива грижи:)))
цитирай
2. feq - млада, млада... колко да съм млада?
10.06.2014 09:45
отдавна минах даже средна възраст, драга ми Невенка :)
Проблемът не е във възрастта, а в наглостта!
Във виртуалното пространство има вече повече измами и фалш :(
цитирай
3. chardash - С какви неща се занимават хората:) че и тормозят пощата
10.06.2014 18:19
цитирай
4. feq - Да,... много жалко, но Интернетът се превърна в клопка за наивници :(
14.06.2014 11:47
Има много непроверена и противоречива информация.
Появиха се и нови "професии":
- интернет подслушвач;
- интернет полиция;
- интернет ТРОЛ;
- интернет "приятели";
-...
... Оставям списъка да допълване на вас.
Става така, че дори човек да има добри намерения и нагласи трябва да бъде недоверчив.
Въпреки всичко, нека пазим ДОБРОТО в сърцата си и премерено да го даряваме!
Да се научим да познаваме измамата и да пресяваме злото през десет сита :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497884
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031