Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2012 11:08 - Карнавал,... но не в Рио :)
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10274 Коментари: 16 Гласове:
17

Последна промяна: 07.10.2012 17:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Карнавал, карнавал…
в добри времена или в криза, теб винаги ще те има…
☺☻
 
  Карнавалът е на плодородието - традиционно весел, шумен, пъстър, многолик, богат и щедър (както всяка година), отново събра много хора от близо и далеч в историческият град Шумен. Моите снимки ще ви покажат само част от настроението на хората - участници и зрители на този празник. Надявам се ще усетите атмосферата на този топъл, слънчев есенен ден...   
image

Минути преди откриването...

image

 и най-нетъпреливите участници ...

image
  
"Зеленчуци, който не яде, той голям не ще да порасте"...
нали си спомняте тази весела детска песничка?

image

Има криза, няма криза...
или нещо като - "Тука има, тука нЕма"

image

Е, аман... всеки иска ПАРИ!!!

image

...ето я и "Пълната лудница"...

image

А така ще се ходи до Европа - та...

image

...с много настроение и каруци...,

image

... но пълни с деца...

image

,... балони и плодове...

image

Я да видим, кой ни е дошъл на гости?!
- Кралицата Майка помахва с ръка...

image

и усмихнатите "кооператорки"...

image

...с носталгия по ТКЗС -то  "Щастлив живот"...

image

Ха сега, иди че им обяснявай за пазарната икономика...

image

Важно е кошниците да са винаги пълни с плодове и зеленчуци...

image

и петелът да е тъй наперен и важен...

image

,... за да няма сърдити кокошки...,

image

от "щастливи кокошки"  - хубави пиленца...

image

и вкусни яйца...

image
image

Много усмихнати детски лица,

image

тези дечица греят като слънчица...

image

А тук,... съревнованието... "Кой е по-по- НАЙ?!" 

image

и прасенцата - до тиквите...
 
image

морски дарове,...

image

...цветя,

image

принцеси,

image

източни "бойни изкуства",

image

студентски веселби,

image

танцьорки,

image

боец,

image

на баба милото внуче...

image

принцесата,

image

успешна биснес среща с арабски шейх,

image

цветя и слънчогледи,

image

На снимка с баба...

image

Във вихъра на танците...

image

и част от публиката

image

по главната улица - много деца с балони...

image

на кафе и прохлада...

image

не липсва и индианската шатра...

image

Пред Драматичен театър "Васил Друмев"-
много и огромни балони пълни с хелий...
(доходен бизнес!!!)

image

Редичката на пчеларите - вкусни и полезни пчелни продукти...
Да ви е сладко!
Яжте мед всеки ден, НО... с мярка!

image

Здраве и дълголетие...
това и аз ви пожелавам, приятели!











Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Благодаря, за хубавия постинг, ...
07.10.2012 11:32
Благодаря, за хубавия постинг, Feq!
Щастие, здраве и успехи, за теб и твоето семейство!
цитирай
2. feq - Благодаря, Миа, пак заповядай! Имам още работа по-него, че системата нещо не ми позволява дългото писане...
07.10.2012 11:45
miaa написа:
Благодаря, за хубавия постинг, Feq!
Щастие, здраве и успехи, за теб и твоето семейство!

цитирай
3. stela50 - Слънчев и богат на емоции и преживявания празник, Феичка ...
07.10.2012 13:21
Чудесни снимки и разказ за този невероятен карнавал в града,
който ме свързва с много приятели ... Благодаря ти...
С удоволствие присъствах на празника, макар и виртуално.
Поздрав и прекрасен ден !
цитирай
4. feq - Значи се е получило, Таня, въпреки техническите трудности... Пак заповядай, а някой път може и реално да посетиш Шумен!!!
07.10.2012 13:34
3. stela50 - Слънчев и богат на емоции и преживявания празник, Феичка ...
13:21
Чудесни снимки и разказ за този невероятен карнавал в града,
който ме свързва с много приятели ... Благодаря ти...
С удоволствие присъствах на празника, макар и виртуално.
Поздрав и прекрасен ден !
цитирай
5. henzelski - Великолепен постинг,
07.10.2012 17:39
скъпа приятелко! :)
цитирай
6. ivana59 - Благодаря ти, Юле!
07.10.2012 18:51
Страхотен постинг! Цветен, усмихнат, празничен.
цитирай
7. анонимен - Твоята оценка, Хензел, е много важна за мен! Благодаря, приятелю, благодаря... :)
07.10.2012 20:32
5. henzelski - Великолепен постинг,
17:39
скъпа приятелко! :)
...
Прегръдка от мен ;)
цитирай
8. анонимен - Добре си дошла, Ваня! Надявам се, че си била и ти там...
07.10.2012 20:35
6. ivana59 - Благодаря ти, Юле!
18:51
Страхотен постинг! Цветен, усмихнат, празничен.
цитирай
9. mitkaloto - Пак съм аз. Преди време започнах ...
07.10.2012 20:50
Пак съм аз.Преди време започнах коментара и получих "Блакиран сте за 45 м."
Прекрасни снимки!Предполагам,че преживяването е било чудесно!Поздрав!
цитирай
10. tota - Поздрави, Феичка!!
07.10.2012 21:27
Карнавал, карнавал…
в добри времена или в криза, теб винаги ще те има… Пъстър и богат на цветове, музика и усмихнати лица!!

Хубаво е при теб!!
цитирай
11. mariniki - пъстро... светло...
07.10.2012 23:05
и празнично ностроение цари..
прекрасен постинг..
цитирай
12. feq - Коментари №7 и №8 са от мен и нямам представа защо ми излизат като от анонимен???
08.10.2012 12:41
Имам проблеми и при коментирането.
В блога има технически проблеми!
Не ми приема коментарите, не ми приема редакцията на постинга, броячът не отчита правилно прочитите...
...
Не че някой ще ме чуе, но моля не отблъсквайте хората по този начин!!!
...
фея
цитирай
13. feq - Явно не съм само аз засегнатата от проблемите на сайта...
08.10.2012 12:47
9. mitkaloto - Пак съм аз. Преди време започнах ...
07.10 20:50
Пак съм аз.Преди време започнах коментара и получих "Блакиран сте за 45 м."
Прекрасни снимки!Предполагам,че преживяването е било чудесно!Поздрав!
...
Да, това остава като един приятно преживян топъл, есенен ден!
Малко са позитивните неща в живота ни...
малко са позитивните новини, които медиите ни представят,
НО те все пак съществуват и са около нас!!!
Благодаря ти за коментара и търпението да те "отблокират"...
:)))
фея
цитирай
14. feq - Земята ни е щедра и плодородна..., стига да има кой да работи и да я обича!!!
08.10.2012 22:35
10. tota - Поздрави, Феичка!!
07.10 21:27
Карнавал, карнавал…
в добри времена или в криза, теб винаги ще те има… Пъстър и богат на цветове, музика и усмихнати лица!!

Хубаво е при теб!!
...
Много от хората разбраха, че е по-хубаво сами да отглеждат екологично чисти продукти за семействата си. Дано селата и малките градчета се оживят с повече весели детски гласове и млади хора!!!
...
:)
фея

цитирай
15. feq - Ние хората от по-малките градове успяхме да съхраним повече българското, така мисля на този етап...
08.10.2012 22:42
11. mariniki - пъстро... светло...
07.10 23:05
и празнично ностроение цари..
прекрасен постинг..
...
Радвам се, че си уловила и моето настроение от този ден!
:)))
фея
цитирай
16. yotovava - Важно е кошниците да са винаги пълни с плодове и зеленчуци...
08.10.2012 23:19
Шаренко и весело :)))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9533575
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930