Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2012 19:39 - На учителя, с много любов!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 2107 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 18.09.2012 11:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Първи учебен ден

Дните безгрижни на детският свят
като птици на юг отлетяха
и ето ме, с малко букетче цветя,
стоя пред училище плаха.

Учителка мила с усмивка добра,
погали ми нежно косата
и ласкаво каза "Добре си дошла,
по-смело мини през вратата".

И после във трудни за мен мигове,
грижовно навеждаше чело
и нежно подкрепяше със свойта ръка,
ръчицата ми не-умела!!!
image

Моето училище

Във този двор, останал без ограда,
ме връщат мили спомени назад,
във детството в което всеки страда
и със което всеки е богат.

Що смях и радост и сълзи стаени.
са минали в детството ми тук,
в редици пъстри строго подредени,
във стаите се влизаше без звук!

Учителите бяха много строги,
в очите само грее доброта.
А повечето бяхме босоноги
и гладни бяха повече деца!

Така отлиташе на детството мигът,
днес е добре, а утре тежък ден...
понесъл мъката на този свят
и сълзите напиращи във мен!

Пораснахме и тръгнахме с мечтата,
да изградиме по добър живот,
да няма глад и болка за децата,
щастлив да бъде целият народ!

А после надойдоха демократи,
със лъскави костюми и коли
и гардове със тях дебеловрати,
кесиите им тъпкани с пари!

И ето че настана ново време...
ако ще учиш плащай на ръка!
Ако си болен кой ще те приеме?...
та ти си нямаш пукната пара!

Та затова дойдох във този двор,
да си изплача мъката голяма...
но гледам, той останал без стобор
и моето училище го няма!

  Ракина Радева image

На добър час, ученици!
Спорна и успешна учебна година, колеги!
Да бъдем търпеливи, спокойни и отзивчиви.
Нека Надеждата и Вярата не ни напускат дори в трудни моменти, а Любовта да бъде във всеки наш ден неотлъчно до нас и в нас...
Попътен вятър и по вода да ни върви! :)











Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - съпреживях...
17.09.2012 19:49
споделям от първата до последната
дума...
цитирай
2. monaliza121 - Учебна година пълна с обич и радост ...
18.09.2012 13:09
Учебна година пълна с обич и радост от постигнати успехи ти желая, Фея!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493564
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031