Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 08:52 - Бързай бавно!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10671 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 23.05.2018 13:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image   

Твоят ден започва сутрин в седем точно
с чаша горещо кафе.
Младости и грижи трескаво се нижат
в твоят бяг - часове.
Вечер ти се връщаш с бавни стъпки вкъщи,
в хола лежиш уморен.
Гледаш филма скучен, с край благополучен
и така… всеки ден.

Припев:
Всеки ден с нещо си зает,
бързаш, няма време.
Всеки ден някъде напред
ти си устремен.

Твоят ден започва сутрин в седем точно
с чаша горещо кафе.
Младости и грижи трескаво се нижат
в твоя бяг - часове.
Вечер ти се връщаш с бавни стъпки вкъщи,
в хола лежиш уморен.
Гледаш филма скучен, с край благополучен
и така… всеки ден.
   

Васил Найденов изпълнява "Бързаш, няма време…"

Музика: Иван Пеев
Текст: Живко Колев
Аранжимент: Стефан Ангелов

image

Добро утро, приятели!
С чаша горещо, ароматно кафе или освежителен чай...
И...
бързайте бавно, моля ви, че времето няма обратна посока... :)

http://www.youtube.com/watch?v=AoYmC5rkqc8 




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Това е моят девиз и е доста добър!
21.05.2011 09:54
Привет, Феичка, благодаря ти за хубавото настроение.
Пожелавам ти весели най-българските празници!:)
цитирай
2. stela50 - Поздрави , Феичка ...аз все бързах ,бързах .
21.05.2011 10:43
Харесва ми този девиз . Благодаря за чудесното настроение
с хубави песни ...и чаша кафе .
Хубави празнични дни !
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Много уютно и светло е при теб, Феичка!:)
21.05.2011 11:51
Поздрави и благодаря от сърце! Честит Свети Константин и Елена, здраве и любов!
И светли Кирило-Методиеви дни!:)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - пп.:)
21.05.2011 11:54
А за девиза - имам една мила приятелка сръбкиня, та тя казва: "Море Наджо, полако! Али не много полако! Жури бавно!":))) А за кафето - "Долази у кучу, да попием кафицу!":)))
цитирай
5. vmir - Festina lente - бързай бавно!
21.05.2011 14:00
Много любим съвет и девиз на Октавиан Август - първият император на Рим.
Много ми допада и другият му девиз: "Най-бързо свършената работа е добре свършената работа". Чувал съм, че акведукти и водоснабдителни съоръжения, построени от него, работят безупречно и днес.
Поздравления!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Привет и от мен, време е за чай вече. ...
21.05.2011 15:30
Привет и от мен, време е за чай вече. Днес и аз го давам много мързеливо, писна ми от това бързане.
цитирай
7. balgarski7vinarki - ...njama vreme...
21.05.2011 16:51
Ima vreme, no vseki si go vzima sam.
цитирай
8. feq - bven - Това е моят девиз и е доста добър! ... И моят! ...
21.05.2011 19:24
На пръв прочит си e едно отрицание, но е много точно казано...
:)
цитирай
9. feq - stela50, и не само ти си бързала...
21.05.2011 19:33
Всички бързат - децата да пораснат, юношите да вкусят забранените неща от живота, завършилите образование - да се реализират професионално.
В бързането си, понякога пропускаме най-важните моменти от живота си, преминаваме със скорост и неразбиране на възлови неща...

Но,... идва време, когато вече не ти се бърза.
Или бързаш по навик, но вече по-бавно!
И аз съм така!
Поздрав, приятелко!
цитирай
10. feq - malchaniaotnadejda7 - Много уютно и светло е при теб, Феичка!:) ~~~ Благодаря ти, Надя!
21.05.2011 19:48
Хубаво име имаш - Надежда...
Радвам се, че си харесала нещата в блога ми, които съм подбирала за вас.
Май месец наистина дава много НАДЕЖДИ за промяна и хубави дни.
Светлата дата 24 май е най - българския празник - за първолаците, абитуриентите, учениците, учителите и всички, които милеят за родната ни реч...
/Защото, в последно време жаргоните станаха по-голяма част от книжовния език :(/
цитирай
11. vmir - 11. анонимен - vmir - Festina lente - бързай бавно!
21.05.2011 23:48
анонимен написа:
Добра информация за историята на този израз си ни дал.
Мъдри са били хората в миналото, уважавали са мъдростите...
И народът ни има пословици за бързината. Ето пиша някои от тях:

- Бързата кучка слепи ги ражда;
- Който бърза, късно стига;
- Бързата работа - срам за майстора;
- И заекът бяга бързо, но кучето го стига;
- Бързата прежда лесно се къса;
- Докато не видиш реката, не си събувай цървулите!
- Който скоро съди, скоро ще съжалява;
- Каквото скоро става, скоро се разваля;
- Рибата още в морето, той сложил тигана;
- Не бързай като теле пред майка си!
- Хорото не засвирило, а той играе.
- Още Петко нероден, и шапка му шият.
- Ако той е по-силен, ти бъди по-бърз!
...
Неизчерпаем извор е народното творчество...
Благодаря, че си наминал, Воймир!
От доста време не бях те виждала тъдява


Благодаря за ценната справка, Феичке. Нямам много свободно време напоследък, беше ми приятно да се отбия набързо.
Всичко добро!
цитирай
12. mamas - Здравей, феичке!
22.05.2011 16:12
Приятно ми е да ти погостувам днес. Май отдавна не съм го правила... нямах време ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493540
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031