Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2010 14:37 - Разум и чувства
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10614 Коментари: 13 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хората попитали един мъдър старец:
- На какво трябва да се осланяме в живота си - на чувствата или на разума?
Той им отвърнал:
- Има чувства в разума и разум в чувствата.
Тогава го попитали отново:
- Кое е по-добро - чувството на разум или разума на чувствата?
Помислил старецът, поклатил глава и им задал въпроса:
- Кое крило на птиците е по-добро - дясното или лявото?
Тогава те сами направили извода:
- Значи тогава излиза, че те са равностойни?!
А той отвърнал:
- Да,... ако и двете са твои...
Разумът и чувствата са като крилете на птица.
За да можеш да летиш, са ти нужни и двете!

image








Гласувай:
20



1. vmir - Привет, Феичке!
20.11.2010 14:46
Напомняш ми, че над две десетилетия се чудя къде отиде прословутата мъдрост на старите хора, в която вярвах толкова много. Не един път съм се чудил възрастта всички ли видиотява, ако ще бъда като днешните старчоци, единствено за "пенцията" и глупости да мисля, по-добре да умра на момента... Изродиха се старите... :(
цитирай
2. stela50 - Много хубав постинг ,Фея ...Мъдрост ,картина ,музика .
20.11.2010 15:31
...Разумът и чувствата са като крилете на птица.
За да можеш да летиш, са ти нужни и двете!...
Поздравления !
цитирай
3. feq - Добре дошъл, Воймир!
20.11.2010 16:12
Ние продължаваме да се учим и трупаме опит с годините, Воймир.
Е поне някои от нас...

"Изродиха се старите... :("

Динамично е времето, променят се хората, ценностите, мечтите...
Младите мечтаят за лесен и удобен живот с по-малко усилия от тяхна страна.
Я ги виж, на по 20 години и станали милионери. Самоуверени, нахални и напористи...
Старите хора у нас, в България са в немилост. Дори не можеш да си представиш колко мизерно съществуват... и боледуват. Тъжна картина...
...

Този постинг е за тези, които все още не са изгубили и последната си надежда, имат мечти и ги следват. Много ми се иска и ти да си един от тях.
Има ХОРА и хорица.
Има мъдри и препатили, има ги... ИСТИНСКИТЕ ХОРА!
:* КВГ!!!
цитирай
4. feq - Благодаря ти, Стела!
20.11.2010 16:15
Надниквам, въпреки оскъдното ми време.
И при теб е много хубаво.
Отпих от твоето кафе - с настроение!
:)
цитирай
5. vmir - 3. feq,
20.11.2010 18:15
толкова съм огорчен от видяното през годините и до онзи ден по въпроса, че по-добре да не го споменавам и да кажа само, че макар и малко, но има и старци с оцелял разсъдък, и причината НИ-НАЙ МАЛКО НЕ Е в мизерията, както се опитваш благородно да ги оправдаеш. Имам в квартала една баба на 94 и един дядо на 91, които са винаги засмяни и никога не се оплакват и не говорят за пенциите. Преди избори не пропускат възможност да ме попитат за кого да гласуват, нито да ми кажат, че не е редно тяхното поколение да решава бъдещето на страната. И двамата са жизнени, благи и пълни с житейски наблюдения, защото игнорираха червената пропаганда като вредна за душата и разума. Неописуеми сладури са, не можем да се разделим с часове...

:* КВГ!!!
цитирай
6. feq - Привет, Воймир!
21.11.2010 09:24
Хубав пример даваш... и аз имам такива съседи.
Любовта и разбирателството между тях през годините, са ги съхранили като стойностни хора.
А аз попаднах на един текст, който много ми хареса и бих искала и ти да прочетеш:

http://gor.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/11/levski-ne-tyrseshe-kachestven-narod.589880

Всичко в този текст е много точно!
Не желая коментара ми по-нататък да приема политическа окраска.
Приятен почивен ден!
цитирай
7. injir - Изключителна мъдрост!
21.11.2010 19:01
Изключителна мъдрост!
цитирай
8. vmir - 6. feq,
22.11.2010 07:38
feq написа:
Хубав пример даваш... и аз имам такива съседи.
Любовта и разбирателството между тях през годините, са ги съхранили като стойностни хора.
А аз попаднах на един текст, който много ми хареса и бих искала и ти да прочетеш:

http://gor.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/11/levski-ne-tyrseshe-kachestven-narod.589880

Всичко в този текст е много точно!
Не желая коментара ми по-нататък да приема политическа окраска.
Приятен почивен ден!


Прочетох, на негово място бих си замълчал. Мога и да ти кажа защо, но не искам да засягам убеждението ти, че с възрастта човек помъдрява. За всичко си има време, и в това няма нищо обидно...

Успешна седмица!
цитирай
9. erato7 - Феичка, поздравявам те!
23.11.2010 08:40
Феичка, поздравявам те!
цитирай
10. feq - injir - Изключителна мъдрост!
23.11.2010 19:30
Това е текст, който открих в Нета. Мъдростта не е моя :)
Но и не крия, че магически ме привлича философията на живота.
С годините се научих да не реагирам спонтанно и да сдържам емоциите си, нещо, което много ми е пречило в "младите" ми години.
А може би неусетно и аз помъдрявам ;)
Поздравления, Инжир, за твоите невероянти къси разкази!
цитирай
11. feq - Воймир, знаеш, че всяко правило си има изключения...
23.11.2010 19:40
"Прочетох, на негово място бих си замълчал. Мога и да ти кажа защо, но не искам да засягам убеждението ти, че с възрастта човек помъдрява. За всичко си има време, и в това няма нищо обидно..."

Нищо лошо, че имаш своя гледна точка и тя няма съвпадение с моята... или на някой друг...
"За всичко си има време..." казваш...
Бих добавила "Всяко нещо с времето си"...
Времето и обстоятелствата ни променят неизбежно, независимо дали искаме или не. Понякога един живот не стига, за да се докосне човек до търсената мъдрост. Току се докосне и ето преселва се в друга реалност...
И така,... един неспирен кръговрат в безкрайността!
:* и КВГ!!!
цитирай
12. feq - erato7, и аз те поздравявам, миличка!
23.11.2010 19:43
И ти се извинявам, че нямам много време за четене ТУК!
Имам обече едно утешение, че наближава коледната ни ваканция...
:)))
цитирай
13. freyja - Вангелис-
26.11.2010 21:54
връщаш ме години, години назад с музикалния избор...

Благодаря!
Поздрави, фея!
:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493638
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031