Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 17:29 - Докосване...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 3730 Коментари: 4 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Без думи и красиви обещания
докосвам се до красотата на света...

слънчево утро,
нежен полъх на вятър,
шум на вълна,
полет на птица,
незабравима стара мелодия,
гъделичкащо ново усещане,
споделеност в краткото "Ало"...
насаме - до сутринта
пиша, пиша отново писма...

за да те докосна,
без думи... 
и красиви обещания.

Texas - I"ll See It Through
 










Гласувай:
14



1. feq - Добро утро в този хубав и слънчев есенен ден!
07.11.2010 07:58
Сиромашкото лято остана при нас по дълго тази година.
Явно в природата ИМА все пак равновесие - за топлите есенни дни и топлината в отношенията ми е думата...
Колко малко трябва на човек да е щастлив и спокоен...
И колко е неустойчиво това равновесие...
Изпитвате го нали, всеки божи ден върху плещите си?
Аз също...
Лошотията... и тя по хората ходи...
А "ДОБРОТО" ПОБЕЖДАВА ПО-ДОБРОТО!
цитирай
2. naidobriq - Докосни ме
07.11.2010 13:24
Докосването е език, който всички ние използваме инстинктивно, за да изразим чувствата си, да покажем на другите, че ги обичаме, че държим на тях че ги ценим.Да докоснеш любим човек,да го погалиш,да помилваш невинно животинче,да сложиш ръка на челцето на детенцето си,да докосне ценен предмет ...са все неща които те подтикват от вътре става инстинктивно.Мисля че щастието усмивката докосването са взаимно свързани-допълват се.Пример с музиката.Слушаме хубава музика която изпълва празнотата в нас.Затваряме очи и чувстваме как се влива в нас.Докосва сърцето душата .Тово е пренасяне и докосване на света които ние искаме,харесваме, обожаваме.Хубава,обширна и абстрактна тема....

Докосни ме бавно, като цветето, което разцъфва.
Докосни ме нежно, както майка детето си целува.
Докосни ме тихо, като въздишка от любов.
Докосни ме топло, като пламък от уханна свещ.
Докосни ме силно, като прегръдка от любим човек.
Докосни ме дълго, като залез над морето......и т.н.т
Усмивки и поздрави от меееееен



цитирай
3. feq - Отдавна не съм получавала толкова дълъг, поетичен и искрен коментар, naidobriq...
07.11.2010 18:38
Радвам се, че си харесала този постинг.
Всъщност,... постингът е посветен на един много специален за мен човек, послучай рожденния му ден. Той държи да бъде анонимен, затова не споменавам името му. Здраве, вдъхновения и творчески успехи му желая от сърце.

Всичко, което си написала ми харесва и допада много:

"Докосни ме бавно, като цветето, което разцъфва.
Докосни ме нежно, както майка детето си целува.
Докосни ме тихо, като въздишка от любов.
Докосни ме топло, като пламък от уханна свещ.
Докосни ме силно, като прегръдка от любим човек.
Докосни ме дълго, като залез над морето..."

Благодаря ти и хубаво настроение през тази топла есенна вечер!
До скоро!
цитирай
4. priqtel12 - Прекрасно докосване
13.11.2010 21:01
до душата чрез музика и стих!
Благодаря за удоволствието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9530432
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930