Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2010 17:24 - Ключ към сърцето
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6972 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


Душата изтръпва пред пустотата

Всички ние искаме да ни обичат,
ако не - да ни се възхищават,
ако не - да се страхуват от нас,
ако не - да ни ненавиждат и презират.

Ние се стремим да разбудим чувства
в душата на ближния, без значение какви.
Душата изтръпва пред пустотата...
Търси контакт на всяка цена.

Гелмер Содърбърг - шведски поет




Тагове:   обич,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Всеки иска да бъде обичан, много ли ...
26.01.2010 19:57
Всеки иска да бъде обичан, много ли искаме?


цитирай
2. tit - Само чрез чувствата на другите у...
26.01.2010 20:52
Само чрез чувствата на другите усещаме себе си. Ако ги няма, сме като изгубени и изплашени...
цитирай
3. feq - Не, не е много, Скарлет... НО е всичко, от което имаме нужда - днес и сега!!!
26.01.2010 22:18
"Душата изтръпва пред пустотата..."
цитирай
4. feq - Тит, песента е "Адажио" изпълнена от Лара Фабиан...
26.01.2010 22:24
избрах я като допълнение на стихчето.
Чувствата ни правят Хора!
"Душата търси контакт на всяка цена"...
цитирай
5. bizcocho - Прелестен постинг, фея! Ако не бях ...
27.01.2010 23:35
Прелестен постинг, фея! Ако не бях толкова уморена щях да те поздравя за него с един стих на Евтим Евтимов, който много би му подхождал!
Може би утре?! :))))))
Лека вечер, Вълшебнице!
цитирай
6. feq - Добър да е денят ти, Жени! :)
28.01.2010 11:02
Харесвам много стиховете на Евтим Евтимов, но оставям на теб да посочиш стихчето, за да бъде изненада за мен.
Харесах и твоята "Скитница" - душа в куплети...
Сега ще си позволя за теб да напиша като поздрав нещо класическо от Емили Дикинсън:

***
АКО идваш наесен -
лятото ще отстраня -
с усмивка и с досада,
както се пъди муха.

АКО след година дойдеш -
месеците наред
ще навия на кълбета
в моето чекмедже.

АКО векове те чакам -
с пръсти ще ги броя,
докато паднат пръстите
на голата земя.

АКО съм докрай сигурна,
че ще те видя отвъд -
бих захвърлила живота си,
като люспа на път.

НО … без да разбирам времето,
то ме боде със бяс -
една оса прокълната,
сама се жиля аз.

от ЕМИЛИ ДИКИНСЪН
(в превод на Цветан Стоянов)
цитирай
7. bizcocho - Успях да се събудя и с удоволствие за теб ще набера стих на Евтим Евтимов - моя фаворит в поезията :)
28.01.2010 14:04
Законите на Юга са свещени-
или вълнение или покой,
бъди до мене или срещу мене,
но по средата никога не стой!

Как страшна днес е участа такава
като бразда гранична да стоиш,
да бъдеш вечно между две държави
и на една да не принадлежиш!

Към тази творба на Евтим Евтимов ме "върна" шведския поет от постинга ти :))

А стихът, който си поместила в коментар и мен "ужили". Страхотен е! А на поезия аз насита нямам :))))
Усмихнат ден!:))))
цитирай
8. feq - Жени, мила... "А на поезия аз насита нямам :))))"
29.01.2010 12:52
Аз също намам насита...
това е релакс за душата!

"...бъди до мене или срещу мене,
но по средата никога не стой!"

Целувки многократни и далечно-виртуални за теб, Жени!!!

Харесах този стих за "златната среда"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9497076
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031