Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 20:05 - Гледам… и не вярвам на очите си…
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 11026 Коментари: 18 Гласове:
11



Днес с "моята Статистика" е станало някакво Чудо! Броячът ли е превъртял, или извънземни са се ровили в моите архиви?   Прочетен от създаването: 154325
Прочетен този месец: 6484
Прочетен днес: 3511
Гласове от създаването: 10605
Гласове този месец: 127
Коментари: 3359
 image
Това си е направо рекорд – 3511 посещения днес, 09.11.2009 година, до 19,40 часа! И най-странното е, че само 16 от тях са на потребители на Блог – бг. Вярно е, че статистиката борави с числа и би трябвало да й се вярва,... но да не се окаже стъкмистика? Да не си помисли някой, че имам връзки с модераторите... Тцъ!

И при вас ли е така, приятели?
  За всички надникнали ТУК - едно нежно и съвсем реално цвете, откъснато днес от мен.

image

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Красиво цвете - радвай се!:))
09.11.2009 20:09
Приятна вечер!:)
цитирай
2. feq - Не може да бъде... само докато пусна този постинг...
09.11.2009 20:09
Прочетен от създаването: 154344
Прочетен този месец: 6503
Прочетен днес: 3530

Дяволска работа!
цитирай
3. damnation - и при мен има нещо такова днес :)
09.11.2009 20:09
и при мен има нещо такова днес :)
цитирай
4. feq - Модеретори! Спрете броячите... Искам реални посещения...
09.11.2009 20:11
Не съм ГРАНДОМАНКА!
цитирай
5. krotalka - Феичке,
09.11.2009 20:38
при мен всичко си е нормално?!
цитирай
6. bizcocho - :))))))))) да ти кажа, че се заливам ...
09.11.2009 22:13
:))))))))) да ти кажа, че се заливам в смях, няма да излъжа :))))))))))
Не ми се сърди, но не мога да спра :)))))))
Цветето е приказно, но... то е усмивката ми, а останалото е смях до сълзи и през сълзи :))))))))))
Прегръдка :)))))))
цитирай
7. feq - Въшебствата продължават, няма шега, Жени!!!
09.11.2009 22:39
Вие не виждате статистиката, но може да погледнете общ брой посещения:

Прочетен от създаването: 154423
Прочетен този месец: 6582
Прочетен днес: 3609

има няма 2 часа и цифрите продължават да нарастват...
Ще стана МИЛИОНЕРКА, тъй се очертава...
;)))
цитирай
8. bizcocho - феичка, ти беше най-веселата част ...
09.11.2009 22:44
феичка, ти беше най-веселата част от деня ми!
От сърце се посмях! Прегръщам те, чудато момиче, за този ми искрен, детски смях! :)))))))))))
Отлитам от нета с пожелание за много весела и смееща се вечер около теб! :))))))))))
Аз още се кискотя! :))))))))
цитирай
9. feq - Жени, усмихвай се - дори и на сън... Смехът е здраве!
09.11.2009 22:57
Ако и утре така скоростно ми се върти броячът, ще им пиша да ми отнемат няколко стотин...
Аз съм честен човек...
не искам да "заблуждавам" противника с някакви си цифри...

Отлитам и аз в "Царството на сънищата" ...
Лека и здравословна вечер на всички - земни и неземни...
ОБИЧАМ ВИ!
цитирай
10. feq - Привет на всички!
10.11.2009 10:40
Днес нещата с брояча се оправиха...
Задуха вятър...
20 годишният "Вятър на промяната" - все си е същият.
Хората събарят стени -
този път от стериопор.
Отново чакат промяна...
цитирай
11. compassion - Нали си Фея, привличаш чудесата
10.11.2009 12:47
при мен такива работи не стават. Винаги трябва да работя здраво, за да постигна нещо. А за гласовете не мисля сериозно, затова направих постинг - закачка послучай 10 000-ия глас в моя блог.
цитирай
12. bizcocho - Аз винаги се усмихвам,феичка:) Къде с чувство, къде с ирония, къде през сълзи, но имам красива усмивка и го знам, и не я губя :)
10.11.2009 18:13
feq написа:
Ако и утре така скоростно ми се върти броячът, ще им пиша да ми отнемат няколко стотин...
Аз съм честен човек...
не искам да "заблуждавам" противника с някакви си цифри...

Отлитам и аз в "Царството на сънищата" ...
Лека и здравословна вечер на всички - земни и неземни...
ОБИЧАМ ВИ!


Весела вечер,Обичаща хората! :)))
цитирай
13. feq - Стават, Руми, с всеки се случват невероятните неща. Чудесата са около нас...
10.11.2009 19:23
И са напълно обясними!
При мен също в реалния живот никога не се получава от раз. Тогава, когато най-малко очаквам се случват дълго чаканите НЕЩА.
Не ме развълнуваха гласовете и коментарите, а броя посещения - 3609 си е доста солидно число!
Досега не ми се беше случвало, явно някаква грешка.
Днес например, няколко пъти се опитвах да кача нов постинг и не се получи, дори на чернови.

Разбираемо е, и техниката от време на време да ни прави номерца...
;)))
цитирай
14. feq - Жени, а на мен днес ми липсва усмивката...
10.11.2009 19:36
Време за размисъл и равносметка...

Липсва ми и твоята усмивка от снимката на аватара ти!
Това форма на протест ли е?
При Ваня70 е същото.

Аз също не държа на гласовете и коментарите. Много от тях просто са излишни благодарности...

НО, ИМАМ постинги, които ми са много ценни именно заради коментарите - това са космическите ни пътешествия.
цитирай
15. bizcocho - :) Да, феичка, нещо такова :) опит да се отърся от точкогонците :)
11.11.2009 02:40
feq написа:
Време за размисъл и равносметка...

Липсва ми и твоята усмивка от снимката на аватара ти!
Това форма на протест ли е?
При Ваня70 е същото.

Аз също не държа на гласовете и коментарите. Много от тях просто са излишни благодарности...

НО, ИМАМ постинги, които ми са много ценни именно заради коментарите - това са космическите ни пътешествия.


Докат пусна постинг и двайсетина броя ми се навъртяха да гласуват, а от тях трима погледнаха поне за какво гласуват :) Така и не разбрах другите какво правеха или по-точно разбрах и реших да не е в моя двор :)
А постингите ви с пътешествията помня:)Макар и да си мълчах, все прелитах между теб, вишничка и вмир да ви чета :)))))
Целунати сънища,Пътешествениче! :)))))
цитирай
16. feq - Жени, мила... има такива моменти на "насищане"...
11.11.2009 21:33
когато на човек нито му се чете, нито му се пише...
с всеки се случва.

Но нали общуването трябва да е двустранно? Как иначе ще разбере човек мнението на другите? Нали това мнение е все пак някакъв ориентир?

Макар че, хората предпочитат да лицемерят и във виртуала /дори повече!/ зад анонимността.
Сложно нещо са човешките отношения...

Всичко най-добро ти желая, Огнена магия ;))))
цитирай
17. bizcocho - Мнение? Нима гласувайки за даден блог без да четеш съдържание е мнение? Феичка!? :))
11.11.2009 22:56
feq написа:
когато на човек нито му се чете, нито му се пише...
с всеки се случва.

Но нали общуването трябва да е двустранно? Как иначе ще разбере човек мнението на другите? Нали това мнение е все пак някакъв ориентир?

Макар че, хората предпочитат да лицемерят и във виртуала /дори повече!/ зад анонимността.
Сложно нещо са човешките отношения...

Всичко най-добро ти желая, Огнена магия ;))))


Разбира се, че и на мен не всеки път ми се чете :) Ето сега си прелитам и си бъбря в коментарии или просто ги чета, ако са на други, когато ми отчете пощата, че има такива :)
А анонимноста...тяяя... виси си там цял ден един непуснат от мен коментар, който му е дерт да гласува за мен анонимно...
Целунати сънища, феичка :) И аз след малко съм към тях :)
цитирай
18. feq - Жени, аз лично гласувам когато харесвам даден постинг
11.11.2009 23:20
като съдържание, оформление и по този начин изразявам отношението си. Ако темата ми допада коментирам. В последно време все по-малко. Забелязах, че и мен по-малко хора ме коментират. Това не е беда!
Ето,... от два дена се каня да пусна постинг за промяната и нещо не ми се получава.

Утрото е по-мъдро от вечерта.
Да бъде утро!
Цветни сънища и за теб, мила!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525295
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930