Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 12:28 - Писма на блондинки
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 5334 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 21.12.2011 16:40


image      "Здравей, дъще!

Ако четеш това писмо, значи е пристигнало успешно при теб. Ако не го получиш обаче ми звънни и ще ти го напиша отново. Пиша ти бавно, защото знам, че не можеш да четеш бързо. Тук времето е хубаво.
Миналата седмица валя само два пъти. В началото на седмицата валя четири дни и към края още три дни. Купих ти онова палто, което искаше, но чичо Киро каза, че ще дойде тежко с тези масивни копчета, затова ги отрязах. Можеш да си ги зашиеш обратно, сложила съм ги в левия джоб.
Баща ти най-накрая си намери нова работа. Под него са цели 500 човека. Той работи на гробищата, коси тревата. Сестра ти Надя наскоро мина под венчилото и чака дете. Понеже полът му още не се знае не мога да ти кажа дали ще ставаш леля или чичо. Ако е момиче тя иска да го кръсти на мен. Но не е ли малко странно да го кръсти Мама? С брат ти Ники наскоро стана нещо интересно. Забрави си ключовете вътре в колата.
Трябваше да върви 10 километра пеша до вкъщи, за да вземе резервните, да се върне и да ни пусне да излезем от колата. Виждала ли си скоро леля си Васка? Ако я видиш и предай много поздрави, а ако не я срещнеш скоро не и казвай нищо.

P.S. Имах желанието да ти пратя малко парички, обаче вече залепих плика "

Писмо - отговор:


                               image 


    image      "Здравей, скъпа мамо!

Писмото пристигна, така че го получих успешно. Сашо отново ме заряза, а Пешо и Васил заминаха отново на почивка. Вече наистина почвам да си мисля, че нещо ме мамят. Да ти се похваля, почти си намерих работа. Преди един месец си купих вестник с обяви за работа, а вчера дори звъннах на една от тях. Да, мястото беше заето, но пък ми казаха, че догодина сигурно пак ще търсят персонал, та остава да почакам още малко.
Вчера ядох суши. Бях с г-н Иванов. Сушито го правят от риба, не знам дали знаеш. Ти не познаваш г-н Иванов, но той ми казва, че съм много красива и че майка ми също е много красива. Каза, че с удоволствие би я поканил заедно с негови приятели /да излязат ли беше, да излижат ли беше?/... Той е много свестен човек. Видя твоя снимка. Негов приятел е продуцент и ме кани да се снимам в някакъв филм за бани. Ще участват много мъже, а аз ще бъде сам - самичка. Дали от мен ще излезне добра актриса? При леля Васка всичко е наред, както винаги. Оня тъпак, приятелят й е купил Ферари и пръстен с толкова голям диамант, че можеш да запушиш канала на ваната с него. Представяш ли си? Нали ти казвам, пълен тъпанар е.
Както и да е, важното е, че аз съм най-красивата. Не съм предавала поздрави на леля Васка от теб. Реших, че се е ояла достатъчно. Парите, които си ми ги пратила в плика ги нямаше. Сигурно пощальоните са ги откраднали. Следващият път ги сложи вътре в плика.

P.S. Мамо, нали твоето име е Иванка Стоянова?
Защо са ти такива странни инициали - Мама?"

image
                                                                            

Реших в тези грипни времена
вместо лекарства и страх
да ви заредя с порция смях,
че няма по-добра новина
от една здравословна,
безплатна, непринудена,
зареждаща и искрена
У - С - М - И - В - К - А !

image

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Бъди и ти здрава и усмихната!:))
04.11.2009 12:47
И ако може вирусите да остават все извън плика!:))))
Поздрав!
цитирай
2. taistvena - :)
04.11.2009 13:25
Добре се посмях,много усмивки и на теб желая :)
цитирай
3. ckarlet - Всеки има нужда от такава здраво...
04.11.2009 20:01
Всеки има нужда от такава здравословна,
безплатна, непринудена,
зареждаща и искрена усмивка, feq:)
Поздрави!
цитирай
4. feq - С усмивка да спасим света от вируса на глупостта...
04.11.2009 22:53
tit, taistvena, ckarlet,...и всички надникнали тук.
Радвам се, че съм ви накарала да се усмихнете за миг.
И аз обратно връщам в този късен час,
хиляди здравословни и искрени усмивки за вас!
До скоро!
цитирай
5. bizcocho - Събудих се по никакво време/ранно/ ...
05.11.2009 07:43
Събудих се по никакво време/ранно/ и направо ме разсмя с твоя постинг :)))))))Мислех да изпуша цигара и да лягам, ама вече съм напълно будна :)
Усмихнат ден!:))))))
цитирай
6. iliada - Супер!
06.11.2009 23:08
Следващото писмо като натурна блондинка е редно да го напиша аз ,ама като мама /и моите инициали са същите ,а защо ли като се казвам Илияна / или дъщеря още не знам!:)))))))))
цитирай
7. compassion - Хубава усмивка!
08.11.2009 14:27
Да ти е по-често весело и леко на душата!
цитирай
8. feq - Нека усмивките да ни обединяват, приятели!
09.11.2009 17:15
@ Мила Жени, малко "неудобно" ми стана, че съм те разсънила с усмивката си.
Сънят е здравословен, но и хуморът лекува и е предпоставка за дълголетие. ;)))

Бръчки от смях ти пожелавам, мила!!!

@ Илианка, не се притеснявай, мила, аз също съм "БЛОНДИ".
Но ние с теб ще "разбием" мита за болондинките.
Вярвам в това :)))

@ Руми, старая си винаги поне тук да не пренасям лошото ни настроение.
Няма нищо по-лошо от мъркащи и оплакващи се хора.
Те натоварват другите с негативната си енергия, а себе си УЖ разтоварват...

Наистина бих искала около себе си позитивни хора!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9533306
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930