Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2009 11:58 - 6 (не) важни за мен неща, които ме правят щастлива...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 19811 Коментари: 35 Гласове:
11

Последна промяна: 19.07.2009 16:25


Така,... като се замисля те са много повече от 6 !
И как да ги степенувам, като всичките СА еднакво важни за мен.
Пропуснах - поставям в скоби НЕ...
Има ли в живота ни не важни неща? 
Уточнявам - не включвам тук любимите хора и животни...
Реда на изброяването не значи приоритет на някои неща пред други... И така,... започвам първо с:

1. книгите:
- любимите, които препрочитам;
- непознатите, които прелиствам с интерес;
- детските, с които отгледах детето си;
- поетичните, с които заспивам
и още много други...

image

2. музиката - балсам за душата, невероятен релакс и вдъхновение;

image

3. зимното Слънце - снежинките блестят като куб строшени стъкълца с цветовете на дъгата...

image
4. лятната прохлада:
- нежния бриз на морето;
- дъхавата зеленина на планината;
- ромона на планински поток;
- разхлаждащата напитка...

image

5. спящото дете, свило юмручета здраво...

image

6. синевата:
- изумруденото небе;
- безкрайното синьо море;
- незабравките;
- сините очи;
- тишината в синьо...

image

Извън шесторката, но не по-маловажни са:

7. полските и горски цветя - мак, маргаритки, незабравки, дъхавите билки...

image

8. парфюмът - тази Романтика, събрана в шишенце...

9. нощното небе с мигащи далечни звездички...

10. натуралният шоколад и ароматното кафе изпито с приятели...

*
*
*
и още и още, хиляди други неща...

image

Отправям предизвикателството към:
vmir; vishnichka; mikaela19; inamay; iliada; gor; henzelski;
anastasia; esen; muza...
и всеки, който пожелае да се включи в Играта - един своеобразен тест за опознаване...





Тагове:   неща,   мен,   МЕ,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. compassion - Голямо съвпадение имаме, Фея
18.07.2009 12:08
Съвсем същото чувствам и аз, но в моя блог се опитах да обобщя и теоретизирам уж за пълнота, а ти си образно-конкретно изразила идеята и е някак по-ясно.
Благодаря ти за хубавото представяне на тези прекрасни уж не-важни неща.
цитирай
2. feq - Да, Руми, много са нещата, които магат да ни направят щастливи...
18.07.2009 12:17
Не е възможно нито да се степенуват, нито да се изброят до 6

Ето някои неща, които може би пропуснах.
Едно мое стихче писано миналата година:

20.05.2008 18:45
Докосване...

Без думи, без красиви обещания
докосване до красотата...

нежна милувка на пролетен вятър,
шум на вълна,
полет на птица,
някаква стара мелодия,
някакво ново усещане,
споделеност в краткото,
насаме - до сутринта
пиша, пиша отново писма...

За да те докосна,
без думи,
без красиви обещания...
цитирай
3. feq - И... още нещо мое, което включва неизброените неща...
18.07.2009 13:50
23.08.2008 01:04 -
Заслужен релакс

Планински връх - изкачване...,
море безбрежно с ято птици,
бял кон - невероятна грация,
зелена дъхава трева,
една къпеща се луна,
самотен остров екзотичен,
нежно влюбени лебеди,
планинско езеро на висота,
белоснежна тишина,
прозрачно синя вода,
силна океанска вълна,
делфини скачащи в синхрон,
един безкраен небосклон...

Една галерия пред вас разкрих,
опитах се да я представя в стих,
а вие... като нежен фон -
за настроение,
ще чуете мелодията за релакс...
и нека лека, нежна е нощта!
цитирай
4. анонимен - Скарлет
18.07.2009 15:06
След като усетих, че имаме допирни точки влязох да разгледам и твоя блог!!! От всичко написано лъха много нежност и топлина!!! Благодаря ти!!!
цитирай
5. feq - А аз къде да те чета, Скарлет?
18.07.2009 15:12
Радвам се, че ти харесва това, което пиша.

Право на избор е това всеки как да се представя - като Анонимен, полуАнонимен или със собственото си име...
Преди няколко месеца и моето име беше написано в профила ми, но...
предвид някои недоброжелателни хора, предпочетох полуАнонимността.
цитирай
6. priqtel12 - Да, feq, толкова прекрасни неща си изброила......
18.07.2009 20:17
А стиховете са чудесни! Малките неща, които ни правят щастливи, са толкова много и толкова различни. Първо като се замислиш, изникват едни, а колкото повече мислиш, пред теб изникват все нови и нови неща, които ти се иска да изброяваш, и 6 -те никога не са достатъчни......Поздрави и хубава вечер!
цитирай
7. анонимен - Скарлет
18.07.2009 22:01
Аз нямам блог и много се замислям дали да не си направя... Но преди няколко месеца започнах да чета творбите на трима човека и така се увлякох, че почти всеки ден влизах в блоговете им. Но не исках да бъда анонимна и затова реших, че мога да си сложа срещу анонимен - името Скарлет. И така си влизам в трите блога, които харесвам. А за другите просто не ги посещавам. От утре съм със семейството си на море, но след 10 дни обещавам, че ще съм редовна читателка и при теб! Благодаря ти за всичко! Хубава вечер!
цитирай
8. feq - priqtel12, не посмях да разделя нещата на важни и не-важни...
18.07.2009 22:10
така като се замисля, всички това е едно цяло и се нарича Любов...
А и не мога Любовта да я разделя на части...
цитирай
9. feq - анонимен - Скарлет, остани си Скарлет/и още нещо добави към него/
18.07.2009 22:17
В блога ще откриеш сама много интересни автори.
Приятна и освежаваща почивка.
Всичко хубаво ти желая!
цитирай
10. vanya70 - Feq :)
19.07.2009 18:34
Радвам се, че те познавам, нищо че е само виртуално! :)))

ПП. Приех твоя голям НАмиг ;)))
цитирай
11. feq - Аз също се радвам, Ваня!
19.07.2009 21:13
Засега виртуално,
някой хубав ден - реално!

Лека и прохладна вечер! ;)))
цитирай
12. inamay - ...
20.07.2009 01:50
6 (не)важни за мен неща, които ме правят щастлива… Не мисля, че са нито толкова (не)важни, нито толкова малки, че да не заслужат да са важни… по-скоро са достатъчно, за да доставят малко щастие...

Започвам с твоето предпочитание да съм сред хората, които искаш да ти споделят за себе си… От толкова прекрачвали при мен “приятели” са се изтрили думите, с които ме познават…
Второ… Каквото и да е, стига да ме е намерило… заобленият камък от първото стъпало към стара част на манастир, кокошките, които тичат в двора, една оранжева, уханна роза, притихналата тишина на ранна утрин в опушения притвор на църква, молитвата, която чувствам, докато отправят нечии затворени очи, една наивистична представа за Света Великомъченица Филотея върху платно, прехвърлил се извън дувара клон с открадналите свободата зрели праскови, по-силните и от вятъра криле на двойка черни щъркели… Да, вече спирам, за да не досадя с безкрайно изброяване…
Трето… Писмо в електронната ми поща, а може даже кратко съобщение, с което някой да припомни, че не е забравил за към мене пътя…
Четвърто… Излишно е да споменавам музиката и тъй да заемам мястото на нещо по-важно от (не)важните неща… ала не знам дали ще мога да наваксам изброяването с друго…
Пето… Завинаги, докато виждам, ще желая залезите, облаците, дето ги преследват и светлината как заспива по стените и по покривите…
Шесто… Магията на нощното небе с безкрайните си магистрали… Не мога да реша кога, като съм се изгубила с поглед в него, изпитвам щастие с частица “по” отпред – дали, когато ме изпитва сън да преброя изстинали звезди сред зимна нощ, дали когато ме връхлита звезден свят през счупените цигли в сеновал там някъде из планината или когато утрото започва да изтрива този звезден свят…
т.н… Тук влизат думите, които са изплели в стих венец… такъв един различно по-особен ъгъл във фотография, който ми показва този, откъдето всеки ден, от днес, ще гледам стълбище… неописуемата радост от откритието на непознат за мен художник, древен автор, постинг в блог… и всичките, неща, които не порастват, за да не скрият зад голяма форма (не)важността си…
Остана знаеш ли какво?! Благодаря накрая с първото от тези 6 (не)важности!
цитирай
13. feq - Благодаря и аз, Ина! Удоволствието е за мен, че си тук...
20.07.2009 10:25
Е, да си призная и аз не стоя ОНЛАЙН пред компютъра и това обяснява защо чак сега пускам коментара ти и отговарям...
А ти си ми написала толкова искрено своите истински неща!

Наистина и аз поставих в скоби НЕ, защото не мога да отделя важни от неважни нещата - всичко, което имаме в този живот Е важно:

1. въздухът;
2. водата;
3. Слънцето;
4. огънят;
5. храната;
6. душевният комфорт;
7. любимите хора...
*
*
*
НО,... това се нещата, без които ВСИЧКИ не можем.

Оказва се, че всеки един от нас има и ДРУГИ нещица, които го умиляват и правят за миг щастлив.
ЗАЩОТО... ЩАСТИЕТО НИ Е МИМОЛЕТНО!

Благодаря ти отново - за споделения миг!

цитирай
14. slavei - Феичка!
20.07.2009 11:01
Няма неважни неща за мен.
Всяко нещо, което ме прави щастлива е много, много важно.
Прегръщам те с усмивка, мила!:)
цитирай
15. feq - За мене също, Славейче!
20.07.2009 15:00
"Няма неважни неща за мен.
Всяко нещо, което ме прави щастлива е много, много важно."

Но такова е условието на играта...
цитирай
16. djgator - feq
20.07.2009 15:06
Не можа да се ограничиш с 6, естествено са сигурно 600 :)) И моите са много, но предпочитам да ги запазя за отбран кръг хора - засега :)
цитирай
17. feq - Да, прав си DJ... Много са и все са важни!
20.07.2009 15:17
Но това е условието на Играта...
Кръгът от хора, да ти си знаеш...

Следващата игра вероятно ще бъде:
Нещата, които ни правят нещастни...
цитирай
18. iliada - Чудесна изповед!
20.07.2009 15:25
Прегръщам те с възхищение!:)
цитирай
19. feq - Честит Имен Ден, Илианка! И тук при мен... добре дошла си!
20.07.2009 16:18
За малките радости в живота ни, ДА БЪДАТ!
цитирай
20. mikaela19 - :)))
20.07.2009 16:48
1. Любовта и обичта на семейството ми.
***********
2.Разходката с часове
***********

3.Слушането на музика-релаксация си е така
***********

4.Срещите с приятелите.
***********

5.Морето
**********

6.Сутрешното кафе сред природата.
*********


На разочарованите сори.От мен толкова.


feq......това все пак е нещо повече от нищо:)

Иска ми се да чуя щастливите неща на Злика,Никита и Анди


*************
И едно допълнение.................
Истински щастлива съм когато отмъщавам.Все пак не съм света вода ненапита:))))))))))


цитирай
21. feq - Микаела мила, благодаря ти за коментара...
20.07.2009 17:11
приемам всяка гледна точка за достоверна;)))

Условието на Играта е обаче близките хора и домашни любимци да не се включват - та те са си НЕОБХОДИМОТО ЗЛО, без което не можем...
ЕДНА ГОЛЯМА УСМИВКА...

* * *
Никой тук не е светец или светица,
не си мечтая за водица ненапита -
и пили сме, и са ни пили
в "игрите" често са ни "били"
и падаме и ставаме отново,
сърцето да прощава е готово!

(и ето тук за пояснение -
написах туй стихосложение,
но моля,... НЕ за отмъщение -
животът знае на кого и как да отмъщава
когато Истината на края ПОБЕЖДАВА!)
цитирай
22. anastasiia - Юли, ето ме тук, с моите шест "малки" неща..:)
20.07.2009 17:14
1. СУТРИН, КОГАТО ОТВАРЯМ ОЧИ, ВИНАГИ СЕ УСМИХВАМ... И денят ми започва!... Обожавам усещането за нов ден..., за ново начало... Звуците на живота, който постепенно се пробужда..., свежестта на утринта... Много е зареждащо...

2. БОСА ПО ПЯСЪКА, ПО КРАЙ БРЕГА..., ПОСРЕЩАЩА ИЗГРЕВА... Когато съм близо до морето, винаги посрещам изгрева... Ставам сутринта, в пет и половина... Обикновено, с компанията, с която съм на морето, винаги имам приятелка, която идва с мен... Бродим по пясъка...и си мълчим... Това са едни от най-най-неприкосновено щастливите мигове в живота ми... Прекрасно е... Морето, изгревът...и тишината... Царствено хубаво...

3. ПЕСНИТЕ НА АНДРЕА БОЧЕЛИ ме даряват с чувство за... свобода, влюбеност, летежност, щастливост, вдъхновеност, поривност... Сигурно съм пропуснала някое още...;))

4. ПЕЯ СИ..., ОТКАКТО СЕ ПОМНЯ...:) Толкова ми е приятно... Не става въпрос за хорови формации и групи/в които наистина съм била/, а за пеене, ей така..., за мене си, защото ми е хубаво...Пея си в къщи, на концерти пригласям, пея в студиото с някои гости... Навсякъде, където може да се сетите...:)))

5. ПОЕЗИЯТА... МНОГО Я ОБИЧАМ... Знам много стихотворения наизуст, просто защото ми харесват... Десетки, може би и стотици... Още от съвсем малка, си спомням, си имах един голям бележник, в които си преписвах любими стихове... От приятели, от библиотеката, от мои книги дори, си отделях стихове и - в бележника!... Нещо като колекция от любими стихове! Пазя си го и до днес...
А иначе, в едно интервю, ме бяха питали за любими поети... Тогава отговрих, че са двама с името Иван... Иван Вълев и Иван Пейчев...:) Наистина и двамата са ми много любими..., но имам още мнооооого... Няма да ги изброявам, не е възможно... И в тази връзка, много се зарадвах, когато книгата "Свободни поети в блог.бг" видя бял свят... Поезията трябва да има своя полет... Стиховете трябва да достигат до хората... А книгата си остава най-скъпоценния формат за такива неща...:)

6. КОГАТО ИМАМ МОЕ СИ ВРЕМЕ, ДА РАЗТВОРЯ ЕДНА ОТ НЯКОЛКОТО КНИГИ, КОИТО СЪМ ЗАПОЧНАЛА и да си чета... Това обикновено става нощем, след 12 часа... Е, сега през лятото ми се случва и през деня...:) Но обичам да чета по няколко книги и според настроението си, да разтворя някоя от тях... Дори в момента мога да ви кажа какво чета... "Търговецът" от Джефри Арчър - много интересен роман... Действието се развива в началото на миналия век, Първата, Втората световна война...за това, как детската мечта на едно бедно момче може да се превърне в реалност...Стига да я следва неотклонно...:)
Чета още "Победителят е сам" на Паулу Коелю..., почти я дочитам... И в сравнение с другите му книги е доста различна... Реален..., стигащ до жестокост, анализ на човечеството, стремящо се към славата на всяка цена...
Чета "Поръчки до вселената" на Бербел Мор... и ви я препоръчвам! Тя е нещо като наръчник за изпълняване на желания... :) Написана е достъпно, заразява с оптимизъм и увереност...
И още една книга съм захванала "4аt или сбогуване с Аркадия", на моя колега от телевизията Петър Краевски. Много интересна и като форма, и като съдържание... Един разговор със самия себе си..., под формата на чат....:)

цитирай
23. feq - Ася мила, още утре отивам в книжарница, защото нито една от тези книги не познавам...
20.07.2009 17:39
А ти чела ли си:
- Арчибълд Кронин - "Замъкът на шапкаря"; "Пътят на д-р Шенън"; Цитаделата"; "Дървото на Юда" и др.
- Стайнбек - "На изток от Рая" ...
- Г. Башкирова - "Насаме със себе си"...
*
*
*
ох, толкова са много...
И как ужасно с теб обичаме едни и същи неща...
макар че, виждам имаме разлика във възрастта...

ДУШАТА НЕКА ДА Е МЛАДА!

БЛАГОДАРЯ - отново и отново, мила Ася!
цитирай
24. анонимен - Привет, Феичка,
20.07.2009 20:02
писах на много места какво обичам в топ 10 и за дребните радости в топ 6, които правят живота ни по-добър...
Ще постна нещо при мен и ще визуализирам така отговорът си и на твоето предизвикателство...
Благодаря ти!:)))
цитирай
25. feq - Чакам... с нетърпение, Виши!
20.07.2009 20:08
Лека вечер, мила приятелко!
цитирай
26. mikaela19 - Фея
20.07.2009 20:45
От тези неща съм щастлива.Ако я няма първата точка тогава коя съм,къде съм.
цитирай
27. injir - , , Любовта - без която не можем, , - ...
20.07.2009 20:52
,,Любовта - без която не можем,, - както се пееше в една песен...
цитирай
28. feq - mikaela19, да права си!!!
20.07.2009 21:09
Приятна вечер, мила!
цитирай
29. feq - 27. injir - , , Любовта - без която не можем, , - ...
20.07.2009 21:10
И... всичко това е Любов!
цитирай
30. ka4ak - разкошотия!
21.07.2009 01:03
и е страшно приятно!Много любов и усмивки!!!
цитирай
31. inamay - ...
21.07.2009 01:33
"А ти си ми написала толкова искрено своите истински неща!"...
Мила Фея, фалшиво ли трябваше да пиша тук?!
цитирай
32. feq - ka4ak - разкошотия!
21.07.2009 09:14
А аз благодаря ... за маргаритката с капчица роса!
цитирай
33. feq - :* Ина...
21.07.2009 09:23
inamay написа:
"А ти си ми написала толкова искрено своите истински неща!"...
Мила Фея, фалшиво ли трябваше да пиша тук?!


Написах го със съжаление, че късно съм прочела и пуснала този коментар...
Зарадвах се на твоята искреност и индивидуалност.
При мене фалша е забранен...
Да и се е сторило тук нещо в моите писания фалшиво?
Лицемерието е едно от нещата, които ненавиждам...
Всяка моя дума си тежи на мястото и не бих казала нищо излишно, Ина!
Точно ти, би трябвало вече да ме познаваш!
Извини ме, ако понякакъв начин съм те засегнала.
Аз държа на теб и твоето мнение!
Лек ден, Ина!
цитирай
34. inamay - feq
21.07.2009 23:34
Моля за извинение, но възприех това изречение, за искренността, като учудване за нещо, дето е дотолкова искрено, че повече клони към наивно... Обещавам да продължа да избягвам коментари, за да не предизвиквам с тях недоразумения!
Прощавай, Фея!
Лека нощ... или добро утро!
цитирай
35. feq - Ако става въпрос за наивност, аз самата съм синоним на наивност, Ина!
22.07.2009 00:09
Съжалявам,че погрешно си ме разбрала.
Само истински творец може да бъде толкова чувствителен.
Не ми обещавай...
Прощавай, но няма за какво да ти прощавам, по-скоро ти ме извини за импулсивната реакция.
Вече пуснах коментарите без преглед и няма да ги задържам.
До скоро, Ина, до много скоро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9519566
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27054
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930