Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2009 12:15 - Избори, избори...
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 4049 Коментари: 4 Гласове:
2



Решили и дърветата да си изберат Цар. И защо не, щом животните и хората имат. Поканили за този висок пост първо дъба.

image

- Съжалявам, че ще откажа, но не мога да зарежа устойчивостта срещу бурите и да са занимавам с царуване. То е за мекушавите. Отишли при маслината.

image

- Не искам да загубя своята маслодайност. Тя е тъй необходима на боговете за миропомазване, на поетите за елей ни стихове, на търговците за бизнес, на консуматорите срещу артериосклероза. Аз съм полезно дърво и не искам да царувам. Търсете някое суетно дърво. Предложили на палмата.

image

- На мен власт не ми трябва. Няма по-голяма власт от красотата. Моята грация е на първо място. Обърнете се към някое друго по-тщеславно дърво. Помолили смокинята.

image

- Мен ме обичат и малки и големи, заради сладостта ми. Не искам да царувам, за да ме намразят. Нямам слабост към малтретиране. Отчаяли се дърветата, всеки поканен им отказвал. И всеки си имал основателна причина за отказ. Но как да останат без Цар? Да помолят някой стипчив, дори не дърво, а храст. Речено – сторено. Отишли при сприхавия дрян.

image

- Ами аз, не че не мога да бъда Цар. То,… не се искат кой знае какви качества за Цар. Но каква ще да е тази власт щом вие ме избирате? Да давам отчет пред всички вас! Утре ще ви скимне друг да си изберете. И какво царуване е това, ако не се наложи със сила, та всички да треперят от тебе? Я вижте животните! Там лъвът, ехей… царува само със силата си. Убедили се дърветата в правотата на дряна, така и не си избрали Цар. Точно затова, те не се гонят и преследват, не се самоизяждат, а живеят в мирно съвместно съществуване.
И умират прави!
Само,... понякога ги посичат – според нечий интерес и нужда. 



Гласувай:
2



1. sparhawk - много хубава
17.05.2009 12:16
история!
цитирай
2. feq - sparhawk, това е една съвременна басня...
17.05.2009 12:35
Дано ИЗБИРАТЕЛИ и ИЗБРАННИЦИ прочетат внимателно и направят своята си поука.

И дърветата са много мъдри!!!
цитирай
3. vanya70 - Дали избранниците ще прочетат?!?
17.05.2009 13:26
А дали избирателите ще осъзнаят?!...............

Благодаря за тази мъдрост!
цитирай
4. feq - Добро утро на всички приятели!
21.05.2009 09:41
Извинете ме, поради заетост в родното школо нямам време да ви чета и коментирам.
Изпращаме нов випуск в Живота...
Някои от тях за първи път ще ИЗБИРАТ, дали са дорасли за това?
Други за пореден път ще чакат да бъдат ИЗБРАНИ, дали не си взеха поуки най-после?
Колко пъти, кой и по какъв начин трябва да им го каже, че трябва да служат на народа си, а не да обслужват своите си интереси!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9498339
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031