Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2009 18:09 - Поезията - моят живот (№3)
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6303 Коментари: 15 Гласове:
1

Последна промяна: 05.05.2009 18:18


 Отворено писмо до Анонимния посетител

image

Добър вечер, г-н Аноним,

тази вечер ще пиша за теб:
за това, че се криеш незрим,
нямаш пол, име, собствен портрет,
нямаш дори чувство за чест,
бродиш тайно, интриги създаваш,
после им се наслаждаваш,
действаш тихо, нахално, подмолно,
и пируваш, ликуваш самодоволно...

Груб, циничен, нахален, вулгарен 
не пропускаш да "плюеш" елементарно
всичко и всички наред.
Рейтинг не искаш да гониш знам,
но потриваш ръцете напред -
пред клавишите потен и сам.
Широка, самодоволна, ехидна -
усмивката ти е просто "завидна".

Ако знаех твоя адрес Х-тел,
бих те поканила на дуел!
Ще посмееш ли да се явиш?
Смееш ли да го заявиш?

Ю.С.
публикувано на 04.09.08 г.
http://feq.blog.bg/zabavlenie/2008/09/04/otvoreno-pismo-do-anonimniia-posetitel.230389

image

Комикс -  "Хакер"




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kasnaprolet9999 - Страхотно-от №7
05.05.2009 18:17
Само, че да те светна, че не всички анонимни са такива, преди да се регистрирам тук и аз бях анонимна, нямах време, да поддържам блог, а ми беше много интересно да Ви чета.После придобих смелост и аз да си направя блог и за сега добре се справям и нямам лоши посещения.Може би трябва и да се замислим, дали пък нямаме някаква вина за такива набези, дали не сме ги предизвикали с нещо?
цитирай
2. анонимен - еее,стига де,
05.05.2009 18:19
не всички анонимни са такива,
само ни обиждате вие,полуанонимните.
Айде,моля ви се,да си имаме уважението.
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Въпросното анонимно лице,
05.05.2009 18:22
дори ако приемем, че е събирателен образ, не заслужава внимание. В рими - още по-малко, но те разбирам.
цитирай
4. feq - kasnaprolet9999, права си в едно
05.05.2009 18:41
Това не се отнася за всички Анонимни, а само за тези, които слухтят, създават интриги, копират, обиждат...
цитирай
5. feq - 2. анонимен - еее,стига де, УВАЖЕН СИ!
05.05.2009 18:50
Ако се държиш прилично... ;)))
Това е писано все пак на 04.09.08 г. - тогава аз не бях полуАНОНИМНА и пишех с истинското си име.
Точно поради спекулациите и интригите "минах" в полуАНОНИМНОСТ...
Може би, всеки има своята си причина за това, но нищо не оправдава грубото цинично поведение, вулгарните думи и злобните нападки, НАЛИ?
Да бъдем етични!
цитирай
6. feq - Ели, мила...
05.05.2009 18:54
събирателен е образът му - ДА!
И става все по-нахален и нагъл.
"Змията се убива по-лесно, когато е малка" - поговорка
цитирай
7. анонимен - Благодаря,
05.05.2009 18:56
Успех в конкурса,пък и извън него.
Симпатична си ми.
Поздрави.
:))))))))))))))
цитирай
8. feq - 7. анонимен - Благодаря,... и аз на теб!
05.05.2009 19:04
Ти също започна да ми ставаш симпатичен, знаеш ли?

В конкурса тук участвам не за победа,
в живота си съм успяла - така че, това не е стимул за мен.
Изкуството и красивите неща трябва да обединяват хората, дори и те да са АНОНИМНИ, нали?
Да бъдем по-добри!
цитирай
9. yuliya2006 - ФЕ, НЯКОГА В УЧИЛИЩЕ ЕДНО МОМЧЕ ОТ ...
05.05.2009 22:55
ФЕ, НЯКОГА В УЧИЛИЩЕ ЕДНО МОМЧЕ ОТ КЛАСА ВСЕ МЕ ДРАЗНЕШЕ...ВСЕ ПО МЕН И ВСЕ УХИЛЕН СЕ ЗАЯЖДАШЕ
НО ЕТО НА ПРОЩАЛНАТА ВЕЧЕР НАКАРАХ МОЙТЕ СЪУЧИНИЦИ ДА МИ ПИШАТ НЕЩО ЗА ПОСЛЕДНО
И ГЛЕДАМ КАК ТОЙ ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ВРЕМЕ ПИШЕ, ПИШЕ...
КАКВА БЕ ИЗНЕНАДА ФЕ, ПРОСТО БИЛ ВЛЮБЕН В МЕН...БЕШЕ НЕВЕРОЯТНА ИЗНЕНАДА...НЕ МОЖЕХ ДА ПОВЯРВАМ

ВИЖ И ТОЗИ АНОНИМЕН МОЖЕ ПО ТОЗИ НАЧИН ДА ТЕ УХАЖВА...ВСИЧКО СТАВА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
10. feq - Привет, Джули,
05.05.2009 23:33
странен начин за показване на симпатия... почти пубертетна история. Някак си в млада възраст човек може да приеме такова поведение, но ние сме вече хора с жизнен опит и мъдрост!?!?
...
А специално тук, в този стих визирам всички Анонимни разхождащи се в Блог-бг - тези, които имат по няколко Ника и си правят някакви "социологически" експерименти.
цитирай
11. vmir - Пубертетски начин имаме, когато се прави нещо наопаки.
06.05.2009 04:46
Аз например хвърлих чантата си с всичка сила по русата главица на една какичка в училище като последна възможност да й привлека вниманието върху скромната си персона. Не мислете, че е било акт на нетърпимост или високомерие от моя страна. Обратното, беше акт на отчаяние, защото наистина не можех да измисля нищо друго, а това беше толкова лесно. В резултат обаче, погледа й престана да пада отгоре ми дори и случайно.
цитирай
12. feq - Добро утро на всички приятели и неприятели, АНОНимни и неАНОНИМни...
06.05.2009 10:04
Днес е Гергьовден - красив пролетен празник, в който тачим свети Георги, Храбростта и Армията /нещо като 3 в 1 се получи ;)))/

Днес плачат само агънцата :((( и на мен ми е мъчно за тях, защото
според обичаите те са жертвените животни.
"Заблеяло ми е агънце" - една много тъжна и красива песен на Борис Машалов в следващият ми постинг има за цел да ни припомни хубавите и позабравени народни песни.

Честит Имен Ден на: Георги, Гергана, Галя, Гана, Ганчо, Ганка, Гинка, Гиргина, Гюро и др.
цитирай
13. feq - Добро утро, Воймир, някои хора така и не порасват с годините...
06.05.2009 10:27
Не че е лошо, да носи човек детското в себе си...
спомени, спомени,...
вбесявах се на момчетата, които ми дърпаха плитките или опашката, поставяха огледалце на върха на обивките си и гледаха в него отражението под поличките ни /сега всички ходят с панталони, но пък без бельо и със огромни деколтета/, спъват с крак нарочно и умират после да подадат ръка за помощ...
Да,... странни начини да бъдеш забелязан!
цитирай
14. mirogankov - Какво открих и други като мен има:):):)
06.05.2009 12:09
Какво открих и други като мен има:):):)
цитирай
15. feq - Да, Миро, имало е, има и ще има...
06.05.2009 12:30
Лудории всякакви,
изобретателни неща,
закачки, задачки,
смутители, смутени,
обидени и възмутени...

Ей тъй,... откакто свят светува...
Доброто нека тържествува!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9526170
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930