Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2007 11:10 - Камъкът от Шамбала
Автор: anahata Категория: Други   
Прочетен: 22072 Коментари: 15 Гласове:
2

Последна промяна: 01.03.2007 13:54


На много места в книгите от поредицата Агни йога се говори за терафимите. Днес представям на вниманието ви текст, който вероятно ще ви заинтригува. Надявам се прочитът му да предизвика у вас интерес към тези книги, които аз лично смятам за учебници.

„Урусвати знае за терафимите. Някой ще попита: „Не отрича ли смисълът на терафима мощта на мисълта? Ако мисълта наистина притежава огромна сила, за какво е необходим предмет, върху който тя да се концентрира?” Отговорът е, че силната мисловна пратка няма нужда от терафими, но с тяхна помощ може да се икономиса енергия. Всяка енергия трябва да бъде разумно изразходвана. Предметът, върху който се наслоява енергия, става неин мултипликатор. Такива предмети съхраняват наслоенията на мислите, които могат да бъдат постепенно усилвани. Още в древни времена терафимите били смятани за свещени предмети, но сега и това понятие става научно.

Ние разполагаме с немалко терафими, които облекчават пратките помощ към нашите близки. Подобно наслояване на мисли може да окаже целебно въздействие, а също и да подпомага изпращането на вибрации. Трябва да се вземат под внимание всички полезни мерки.

Много важен терафим на Братството е камъкът от Далечните светове. Много е писано за този камък. Парче от него шества като вестител по света, появявайки се в ръцете на избраниците. Хората са го наричали с името Граал и с много други имена. Преданията от всички векове пазят различни сведения за значението на камъка, но неговото основно значение не е споменато. Камъкът съдържа вещество, което помага да се съхраняват вибрациите, свързващи ни с Далечните Светове. Парчето камък служи за съединяване с Братството. И ето че отново откриваме научна химическа основа в обстоятелството, влязло в историята на човечеството. Настойчиво изтъкваме тази научност, защото невежите са готови да хвърлят в мрака на предразсъдъците всеки факт от живота. Урусвати знае за този камък на Нашата Обител. Ние го пазим в специално помещение, с цел да съхраним вибрациите му. Трябва да се отбележи, че вибрациите на метеоритите остават неизследвани. Някои от тях съдържат следи от забележителни метали, които, макар микроскопични, все пак могат да бъдат изучени. Единственото условие е умът на изследователя да не се ограничава със старите методи.

Някой може да се поинтересува от обстоятелствата, свързани с намирането на камъка. Именно мястото на неговата поява легна в основата на Шамбала, усилвайки химическото значение на Обителта. Могат да се опишат много неща, свързани с този пратеник на Далечните Светове. Някои от пазителите на неговото парче са ви известни. Вече можете да разкажете как пристигна камъкът и знаете, че страните и героите, които са били съединявани с него, са изумително различни. Възторгът, породен от преданията за него, е вдъхновил много подвизи.

Отявлените противници на Братството също са чували за камъка и тази сага е особено омразна за тях. Те не познават същността на явлението и страхът засилва тяхната злоба.

Нека надеждни хора пазят словото за камъка”.

Агни йога; Братство – Надземното, # 134

Писала съм за учението Агни йога и Елена Рьорих тук. За тези от вас, които се интересуват, преводът на поредицата е Огнена връзка. Агни в индуската митология е богът на огъня. В езотериката мисловното (менталното) ни тяло се нарича още и огнено тяло. Всяко от нашите тела, не само физическото, но и фините, може да се разглежда като проводник и връзка със съответния фин свят. В този смисъл огненото ни тяло е връзката ни с Огнения свят.

Задачата на Пета коренна раса е да развие Ума или менталното тяло. В съответствие с тази задача в началото на 20-ти век една след друга биват публикувани книгите Агни йога, съдържащи Огненото учение, което да ни подпомогне при прехода ни от ерата на Рибите в ерата на Водолея и от Кали юга (тъмната епоха) в Сатия юга (Златната епоха)

Предаването на Учението започва с публикуването на „Тайната доктрина” написана от Елена Блаватска с помощта и често под пряка телепатична диктовка от Учителите от Трансхималайската бяла ложа. Следващата част бива записана от Елена Рьорих през периода 1924-1938 г., на която Учителите дават санскритското име Урусвати (Утринна звезда), като целият текст й е диктуван телепатично. За да изпълни тази тежка и отговорна задача Елена Рьорих е трябвало постепенно да развие вътрешния си слух. Ето защо първите параграфи са много кратки и паралелно с усъвършенстването на това й умение бива увеличаван и обема на диктувания текст. Книгата „Надземното”, която се състои от три части, е последната от поредицата и е диктувана през 1937-1938 г.

В предговора към първата книга „Листа от градината на Мория – Зов” пише: . . .въпреки обичайната безогледност на клеветата, никой от противниците на Елене Рьорих и Николай Рьорих никога не е дръзвал да им припише авторството на споменатите книги – толкова е очевидно от формата и съдържанието им, че те идват от свят, съвсем различен от нашия".

Що се касае до Камъка, говори се, че Елена Блаватска и Елена Рьорих са носели пръстени, с които никога не са се разделяли, и в които е било инкрустирано късче от него.

image

image

Говори се също, че Людмила Живкова, която е посещавала имението на семейство Рьорих в Индия, също е притежавала пръстен с такъв камък. Този пръстен изчезва безследно след смъртта й.

Както може би разбрахте от цитирания текст, парче от този камък е подпомагало притежателя му в осъществяване и поддържане на връзка с тайнствената Шамбала. Било е връчвано на човек, комуто предстои да изпълни важна мисия от общочовешко значение, като обикновено се е материализирал от пространството. По същия начин е изчезвал, когато мисията приключела.
Но за Шамбала смятам да ви разкажа в отделен постинг :)
image
Николай Рьорих - "Пътят към Шамбала"

image
Николай Рьорих - "Майката на света"
http://www.roerich.org/index.html



Тагове:   камъкът,   Шамбала,


Гласувай:
2



1. pti - :))
01.03.2007 16:14
Благодаря ти, че сподели това. Много ме заинтригува за пореден път. Не, че не съм попрочела и слушала тук там, но ти определено запалваш!
:)))
цитирай
2. wildroses - Присъединявам се към pill
02.03.2007 10:45
ще ми е много интересно да науча повече неща за Шамбала ;)))
цитирай
3. jvt - Kakto vinagi
02.03.2007 22:29
interesna tema i neshto novo i intriguvashto koeto nauchih. Blagodaria ti.
цитирай
4. christi - Ебаси тъпотиите
04.03.2007 17:09
Това са усмивки от старите ленти, ма стрино. Стига с тия тъпотии!
цитирай
5. buboleche - Има един филм..
15.03.2007 19:45
"The fountain" със Райчъл Уайз и Хю Джакмън ...и там се разправя за Шамбала ..много е хубаво като го гледаш и навява едни мисли...Неща ,които отдавна сме разбрали ,но може би не си даваме сметка.
Нищо във вселената не се губи ,нали?:)
цитирай
6. simpeon - " По коментара ще ги познаете"
22.03.2007 19:27
Уважаема Анахата,стана ми мъчно,жално чак,когато мернах думите "ебаси тъпотиите" и писаното сетне-какво да го правиш,то не е виновно,има да расте и умнее,ако му е дадено...Бог с него.
Иначе -поклон пред Вашето просветителско дело в скромний наший блог,Вие,която имате един свещен мантален терафим,който не е видимо материализиран,но съпътства и мисълта,и посланията Ви. Ваш почитател Сим
цитирай
7. duhovnost - Пръстенът на Людмила Живкова и е бил ...
06.05.2007 12:13
Пръстенът на Людмила Живкова и е бил даден от Сай Баба. Който иска може да прочете нещо от него на страниците на блога ми.
цитирай
8. анонимен - за ШАМБАЛА
05.11.2007 23:17
От 14 години се свързвам чрез автоматично писане с най-висшата сила Бог Твореца Йехова, но от миналата година го попитах за прераждането и душата. Каза ми каква съм била в минали животи. Но жалко че не запазих разговори отначалото започнах най-редовно да ги събирам от миналата година и всеки ден оттогава контактувам с него .
Хич не е агресивен, много добри съвети ми дава, да излизам от стаята или от мястото,където се намирам и да не продължавам спора или караницата. С негова помощ си изследвах миналите си животи- прераждания. И всичко ми обяснява защо обичам примерно френски и всичко френско -преди да бях започнала да го уча френския език бях лудо влюбена във всичко френско,любимото ми име беше тогава Изабел и си го драсках постоянно по тетрадките - каза ми че съм била френската принцеса Изабел - дъщеря на крал Филип Хубавии. Но исках да пиша за Шамбала - че той ми каза, че е негов духовен център, и че всички пророци от свещените книги са се учили там и Исус Христос, и Мохамед, и пророците от Библията, и Елена Блаватская, и Николай Рьорих и Елена Рьорих, и други , само дето различията между тях Сатана ги ръководел. Марушка
цитирай
9. анонимен - за Шамбала
05.11.2007 23:28
Каза ми още че съм била и Елена Блаватская - защо обичам да чета и пиша, мечтаех като малка да стана библиотекарка да съм сред книгите, хобито ми е да пиша и печатам все намирам нещо да пиша и печатам, обичам да се интересувам от световните религии и философии това което е едната цел на теософското движение на Блаватская от малка се интересувам за религии и философии от ученичка бях си купила 4-те тома на Платон - Диалозите /разговори между Платон и други древни философи между които и Сократ/.
Хобито ми е да събирам и химикали като ги изпиша и си ги оставям в колекцията. Това също ми е останало от тогавашния живот. Атинянката Таис /много обичам и гръцката музика като я чуя сърцето ми трепва направо ми е на сърцето особено сиртаки ставам да играя когато я чуя в къщи , а пък нямам нито френско, нито руско, нито гръцко в кръвта ми/. Ако някой се интересува от тези неща - за душата ми каза много интересни неща - по Библията също много разговаряме, може да кажете да си напиша имейла.
цитирай
10. анонимен - ЗА ПОСЛЕДНИЯ КОМЕНТАР
02.05.2008 22:50
ЗДРАВЕЙ!
МНОГО МЕ ЗАИНТРИГУВА . БИ ЛИ МИ ПРАТИЛА ИНФО ЗА ДУШАТА И КАК ПО ПРИНЦИП ТРЯБВА ДА СЕ ТЪЛКУВА БИБЛИЯТА? ЩЕ ТИ БЪДА МНОГО БЛАГОДАРЕН! ВСЕ ПАК НЕ СЕ СЛУЧВА ЧЕСТО ДА ГО ЧУЕШ ОТ 'ПЪРВА РЪКА' :)
цитирай
11. анонимен - ЗА ПОСЛЕДНИЯ КОМЕНТАР
02.05.2008 22:52
e-mail-a mi e : toni_bombona@abv.bg
цитирай
12. анонимен - ом ами дева хри
20.08.2008 13:17
буда амитабха,.е тук и аз нау4их свясни не6та
цитирай
13. анонимен - za dobroto na zemiata i 4oveka
27.01.2010 14:33
ot vsi4ko e nai vajno da se zapazi dobrotata v dushata ni za da opazim zemiata i sebe si i blagodaria na vseki 4oveshki i ne4oveshki trud koito ni u4i na dobrota za da otzeleem i nie i detzata ni
цитирай
14. анонимен - " Агни Йога"
24.10.2010 18:19
Безкрайно съм щастлива, че има хора които се интересуват от пратките изпратени ни от Великите учители от Шамбала. Независимо, кой е приемника на информацията той е избран( по много критерии) да ни направи съпричастни със знанията на мъдрите хора гивяли преди нас.
Препрочитала съм "Агни йога" и с всеки прочит установявам нови неща, които да прилагам в живота. За мен това е ръководство съвсем реално приложимо в нашият свят.Познавам много хора които четат и прилагат дадените ни познания от Е. Рьорих. Ние сме доста голяма група. Бллагодаря на Мария и Лъчезар Караиванови за превода.(прекрасни всеотдайни хора)."Живата етика" промени възгледите ми за света.Направи ме по- отговорна за мислите и действеята ми, за последицит от тях които рекушират върху бликите за мен хора и всички останали същества.Дават ми сила,че в нужда винаги мога да разчитам на подкрепа. Възхищавам се от тази поредица от 15 книги. Те запълниха огромна празнота в моето съзнание.Също писмата и останалите книги на Е. Рьорих са истинско преживяване при четене , докосване до нов и непознат преди за мен свят. Благодаря на всички които ми показаха пътя, който да следвам в живота си за благото на цялото човечество.
Прочетох и "Разбулената Изида " и "Тайната доктрина" на Елена Блаватска, която буди възхищението ми за космогонията и еволюцията на света( не мога да ги охарактеризирам с няколко думи). Моето мнение е,че това е философия която трудно ще се възприеме от масовият читател( имам лични наблюдения).
Благодаря,за възможността да изкажа мнението си.
i4imia
цитирай
15. анонимен - Anonimna
26.11.2010 22:00
bih iskala da razbera ne6to pove4e za Shambala,ako niakoi moje da mi kaje niakakuv sait.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anahata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1386575
Постинги: 228
Коментари: 1996
Гласове: 6360
Архив