Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2017 01:54 - Морето - вместо бягство в пещерата
Автор: kremenova Категория: Забавление   
Прочетен: 8967 Коментари: 13 Гласове:
-5

Последна промяна: 19.09.2017 02:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Морето ,морето очаква ме скоро,
 да се потопя и да измия сълзи и печал,
 със влака да мина онези  полета,
 с малко села и реколта презряла...

 Пак да загледам колко джамии
 ще срещна по пътя - стърчаща заплаха...
 Завод изоставен и гари прашясали,
 тревясали,занемарени,каквито си бяха...

 Морето, морето със нови хотели
 и лукс,в когото видяното да забравя,
 да се потопя в басейна и да се разходя
 сред бели хора, дошли за забава...

 После обратно - пак същите гледки -
 джамии,поле  и издънен завод
 и обновена отново  у нас да се върна,
 запазила спомен - щастлив епизод...

 Димитрина Кременова
 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katara - колежке Кременова..
19.09.2017 09:35
дай да те кръстим Мара Подробната,или
онази пУтеса с весело име..кажи гоо..
от къде ги..барваш теззз капели, цъ цъ цъ..
конкурентка ми стана ..гоолямаа..
ша та смачкам, мила..
ко ,знайш ти..
аз имам капели от 3 континента..
купи ли си палатка за моренцето..
сега и храната е по-евтинка..
ще се сбереш в скромния бюджет на бг.пенсионерка..
ако имаш затруднения, обади, нали сме..дружки по перо..
аз помагам на доста хора, така съм свикнала от малка..
усмифки,Джулия
цитирай
2. kremenova - Абе, злобна жено, няма ли да се сп...
19.09.2017 14:22
Абе,злобна жено,няма ли да се спреш,на шапката ми завидя,в палатка ме праща,аз имам приятели с прекрасна къща с басейн,отивам там безплатно като гостенка,те са от София и ще ме вземат с колата си от нас,богати са,на тяхна издръжка ще съм,хората са готини не като теб млада, а злобна като старица.На времето им направих услуга и ме уважават,също си пасваме по компания.Нямам никакво намерение да карам бедно.Ти ако си толкова богата,няма да работиш в клиника за изкуфели и лежащи старци и няма да печеш чушки,щеше да платиш да ти ги опече и обели слугиня или си голяма пинтия....Не си ми нито колежка нито дружка и най добре забрави за мен.Капелата ми е от София.като се върна съм на гости в Пловдив на моя колежка пианистка,женена в Италия,идва си за малко и ще ходя с нея и мъжа и по заведенията,да не мислиш,че ще ме оставят да плащам аз с малката си пенсия?
цитирай
3. katara - хубу..кари..
19.09.2017 15:15
ама и аз те поканих в Париж..
що да съм злобна,мила..
нее, даже съм..разпиляна..
жалко,развалихме хубавия моабет..
я кажи нещо на френски..
обожаавамм.фр.цалуффки азз..
цитирай
4. kremenova - ама и аз те поканих в Париж. . що да съм ...
19.09.2017 15:34
katara написа:
ама и аз те поканих в Париж..
що да съм злобна,мила..
нее, даже съм..разпиляна..
жалко,развалихме хубавия моабет..
я кажи нещо на френски..
обожаавамм.фр.цалуффки азз..

На такава лицемерна и злонамерена жена не вярвам и никога няма да повярвам.Vas t en et fiches moi la paix!J en ai marre de toiTu es une menteuse et mauvaise femme,une soeur du Diable!Tes baisers font mourrir - tu es une vipere!
цитирай
5. kremenova - Сега слушам Карлос Ривера и умирам ...
19.09.2017 15:47
Сега слушам Карлос Ривера и умирам от кеф,никаква Юлия не може да ми очерни това!
цитирай
6. blackprredator - ох искам полигор да ме ЧУка
19.09.2017 16:23
ох искам полигор да ме ЧУка
цитирай
7. kremenova - ох искам полигор да ме ЧУка Ами ...
19.09.2017 16:37
анонимен написа:
ох искам полигор да ме ЧУка

Ами обади му се накрая,Юлия и ако това ще ти оправи злобата,дано те огрее.. или оня ти е отказал,че хвърляш къчове тука и го правиш на жена, на мен, той и така не ти обръща никакво внимание,само ти се ядеш с него,че и с мен и с кой ли още...мразиш жените,защото искаш само на теб да ти се обръща внимание, но то така не е редно.Нямам идея въобще кой е Полигор и не ме интересува.Откровено казано ми се повръща вече от фикс идеите ти,наистина не си в ред!
цитирай
8. nalia - Свали тъмните очила, Кари,
19.09.2017 18:54
Ще си още по-хубава и животът ще ти се види по-светъл.
Не си презряла нито ти нито реколтата, бива ли да те плаши всичко, което стърчи:)
цитирай
9. kremenova - Ще си още по-хубава и животът ще ти се ...
19.09.2017 21:41
nalia написа:
Ще си още по-хубава и животът ще ти се види по-светъл.
Не си презряла нито ти нито реколтата, бива ли да те плаши всичко, което стърчи:)

Те,очилата са заради синьото на роклята,относно емоциите- има още какво да преживея...не съм престаряла никак!
цитирай
10. poliqor4o - Аз съм Полигорчо, завистлив блогов педераст.
19.09.2017 22:32
kremenova написа:
Нямам идея въобще кой е Полигор и не ме интересува.Откровено казано ми се повръща вече от фикс идеите ти,наистина не си в ред!

Не искам Юлия, тя не е ммъж.
Завиждам ви, затова слагам минуси.
Завиждам и на blackpredator, защото предпочита жени, вместо да ми излекува маясъла.
Затова го имитирам.
цитирай
11. анонимен - Чудесна сте, госпожо. Мисана е п...
19.09.2017 23:49
Чудесна сте, госпожо.
Мисана е простак, щом не ви забелязва.


Чу
цитирай
12. kremenova - дай да те кръстим Мара Подробната, ...
20.09.2017 08:59
katara написа:
дай да те кръстим Мара Подробната,или
онази пУтеса с весело име..кажи гоо..
от къде ги..барваш теззз капели, цъ цъ цъ..
конкурентка ми стана ..гоолямаа..
ша та смачкам, мила..
ко ,знайш ти..

аз имам капели от 3 континента..
купи ли си палатка за моренцето..
сега и храната е по-евтинка..
ще се сбереш в скромния бюджет на бг.пенсионерка..
ако имаш затруднения, обади, нали сме..дружки по перо..
аз помагам на доста хора, така съм свикнала от малка..
усмифки,Джулия

Да,много подробно съм обяснила гадостите ти тук - всеки да ги разбере!
цитирай
13. kremenova - Чудесна сте, госпожо. Мисана е п...
20.09.2017 09:05
анонимен написа:
Чудесна сте, госпожо.
Мисана е простак, щом не ви забелязва.


Чу

Той да си гледа жената,аз исках да изпия само едно кафе с него в София като колега,но на него и това му се посвидя,Юлия го надума нарочно,че съм Полигор и заради тази вражда ме обиди публично,което въобще не заслужавам, аз се държах приятелски с него... относно свалка- не се интересувам от него, а от съвсем друг мъж,който е в моя град.Просто не съм съгласна да ме вземат за това,което не съм и искам истината да излезе наяве!Аз повече от него не мисля да се интересувам,София голяма има и други хора,които могат да седнат с мен да изпият едно кафе и да побъбрят приятелски.Аз друго не съм искала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kremenova
Категория: Забавление
Прочетен: 226964
Постинги: 130
Коментари: 253
Гласове: 158
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031