Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 12:15 - Да разбереш, че сме си нужни като хляба!
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 10020 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 07.10.2008 14:21


Днешният ми постинг е №200 по ред. Това означава, че толкова пъти съм искала по някакъв начин да бъда близо до вас, приятели! Защото никой не пише само за себе си! Радвам се, че по този начин намерих съмишленици и много близки хора. Вашите коментари стопляха сърцето ми, вашите гласове ми даваха самочувствието да продължавам напред. Въпреки всичко и напук на всичко...
Избрах за всички вас, приятели, една песен от Михаил Белчев - поет, композитор и изпълнител.
  Като хляба

На устните ти плисва 
с нервни тръпки ревността.
Усмивката ти еретична
оживява.  Поклон на гордостта ти
ала нужна ли е тя,
когато ме измъчва
без да ме спасява.  Не зная от къде извира
този парещ страх... от грешките?...
На всеки
случва се да губи.  И своята самотност
ще избереш пред тях
ако съзнаеш, че е риск
да бъдеш влюбен.  Припев:



Обичам те, дори когато ставаш лош
или накараш ме да се почувствам слаба.




Необходимо ли е да го казвам ден и нощ




да разбереш, че си ми нужен като хляба.



































 
image

Михаил Белчев със съпругата си Кристина Белчева на 60 годишния си юбилей
Снимка: Avtora.com

Чуйте тази песен изпълнена в дует 
/ в случай, че клипа не ви се зареди: http://www.youtube.com/watch?v=wi3LZofvgic&feature=related/ /





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрави!:)
07.10.2008 14:15
Нека " Въпреки всичко и напук на всичко..." да бъде по-малък стимул да пишете. Много споделеност и усмивки!:)
цитирай
2. fenris - поздравления
07.10.2008 15:34
03.10 09:27 - Душа на гарван е моят 200 под ред!
А Михаил Белчев ми е шеф и аз да се похваля! Благодаря ти , че стопляше душата ми!:)
цитирай
3. gothic - Честито, Феичке!!! Бъди все така ...
07.10.2008 16:01
Честито, Феичке!!! Бъди все така усмихната и омагьосваща!!!!
цитирай
4. gastronom - Поздрави и от мен!:)
07.10.2008 17:14
Прегръдки! Радвам се, че те има!!!
цитирай
5. vmir - Ах, тази сладка болка – Любовта!
07.10.2008 17:33
Феичке, пожелавам ти да носиш дълго в сърцето любовта и пламъка, които ежедневието непрекъснато прогонва!

http://www.youtube.com/watch?v=UxAfgiv8b9Y


цитирай
6. feq - Благодаря, Анон,
07.10.2008 18:24
"Въпреки всичко и напук на всичко..." в момента наистина ми са мощен стимул да пиша, за по-нататък,...не зная. Споделеността... и аз я чакам от доста дълго време, нещата които искаме за себе си обикновено винаги ни се изплъзват, но при мен специално винаги идват - макар и късно. Дано!
цитирай
7. feq - Фенрис,... и досега да си мълчиш!
07.10.2008 18:35
Михаил Белчев ми е любимец. Можеш ли да го поздравиш от мен лично? Ще ти бъда много благодарна :*
Прочетох твоят разказ "Душа на гарван". Може ли един нескромен въпрос? Защо все такива хищни животни присъстват при теб, Фенрис?
цитирай
8. feq - gothic,
07.10.2008 18:45
ще се постарая да се усмихвам, но откъде имаш информация за омагьосването? Нямам спомен някого да съм "омагьосала"...;)
цитирай
9. feq - Благодаря за милите думи, Иле!
07.10.2008 18:50
И аз ти се радвам - как успяваш толкова информация да подредиш в трите си блога. Та ти си невероятен работохолик! Не е ли вредно това за очите ти, мила?
цитирай
10. feq - Воймир, Воймир...
07.10.2008 19:00
Всичко, от което се нуждаем е ЛЮБОВ!
И всеки трябва да бъде обичан...
Нося си я Любовта... И щом е в сърцето ми не може ежедневието да я убие. Но,... при мен... тази Любов е... Невъзможна, от много дълго време /примерно от цели 100 години!? :)))/
А ти, направо ме разнежи с твоя поздрав :*
цитирай
11. анонимен - Честито и от мен :)
07.10.2008 19:21
Да не затихва вдъхновението ти да пулсира тук ...
Фейче , от мен много радости и късмети !
Скъпоценното здраве !
Верни приятели !
Истински мисли !
Пълноценен живот !
със сърдечни поздрави :)))
цитирай
12. feq - Да сте жизнени и вдъхновяващи и всички вие, приятели!
07.10.2008 22:55
Като в клипа, който Славей ни подарява - Жива вода!

http://slavei.blog.bg/viewpost.php?id=234099
цитирай
13. inamay - ... ..
07.10.2008 23:22
Дойдох при теб, мила, но като видях, че има спомени от постинги с номерации, изчезнах да си търся моите... Не се справих с математиката... Изваждах, изваждах... не стигнах до заглавието на № 200 и се отказах... Има ли значение, щом още тук съм... Не си отидох, благодарение на теб, на още други оттук... значи някой от някого има нужда... както имаме нужда от хляба...
Искам да си тук, Феичка и значи ти го пожелавам!
Приятна вечер! И да е в обич!... Аз ти давам от моята! :)))
цитирай
14. feq - Да, мила Ина!
08.10.2008 07:53
Тук си и аз ще ти напомням за твоят постинг №400, а и за кръглите, по-нататък /примерно до №1000/.
Имаме си нужда,...един от друг,...като хляба!
Това е някаква странна модерна зависимост, по-силна от дрога!
Ставаш по-силен когато, някой мислено крачи до теб!
Някой, който,...когато трябва ще ти каже: Стани! Победи! Остани!
Някой, който ще те поздрави с "Добро утро", "Привет", "Лека вечер" -
банално звучи, но стопля сърцето!
Някой, който ще тъгува, сънува, мъдрува, празнува...мислено с теб!
Тук сме и сме си нужни като хляба!
цитирай
15. vmir - Добро утро, Феичке!
08.10.2008 07:54
Ужасно ме размисли. И стигнах до извода, че Любовта е наистина недостижима, защото е като слънцето – осветява тъмата и прави доброто в нея видимо за сърцето. От което следва, че може би не е правилно да искаме любовта само за себе си, а да търсим лъчите й, които греят за всеки, който наистина вярва в съществуването им.
цитирай
16. feq - Добро утро, командире!
08.10.2008 08:09
Ужасно си прав! :)))
И както винаги мислиш глобално!
НО...
човек е социално и биологично същество и като такова, е доста ЕГОистично,... нормално е всеки да иска нещо само и лично за себе си!
Нищо човешко не ни е чуждо, нали? ;)
Един поздрав за теб:

http://www.youtube.com/watch?v=wEW91O5XYWk&feature=related
цитирай
17. iliada - Feq,
08.10.2008 09:06
Пожелавам ти все такава да си останеш винаги-вълшебница ,която ни топли с присъствието си и своята любопитна ,интересна и съдържателна страница!
Честито и от мен!С обич! Илиана
цитирай
18. vmir - Феичке, е те сега пък ти ме размаза от
08.10.2008 09:12
кеф по стената!!!

Благодаря за което! И усмихнат ден!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. eien - Толкова много пожелания и коментари и... всичките на един език- този на
08.10.2008 10:19
усмивките, добронамереността и приятелството.
Приемете и моя поздрав от далечен Токио.
цитирай
20. feq - Илианка, мила,
08.10.2008 11:31
вече знаеш, че удоволствието е и мое, че посещаваш моят Блог. А твоите картини ги коментираме заедно с дъщеря ми, която е в паралелка "Изобразително изкуство". Тя също ти е фен!
Целувки от двете ни!
цитирай
21. feq - Воймир, Воймир...
08.10.2008 11:40
"размаза ме от кеф" ??? познавам този изказ! какво изящество, какъв разкош...ученически жаргон ;)
Но,...миличък, на мен ми трябва НE "размазан", а цял Командир!
Скоро ще трябва да летим, че от станцията там горе/знаеш, че съм близка със ШЕФА!!!/ ми казаха да летим, преди "Голямата депресия" /разбирай и финансовата!!!/ да ни "РАЗМАЖЕ" окончателно :)))))
Весел СБЛЪСЪК с ежедневието!
цитирай
22. feq - Ейен, та ти си толкова близо до нас, всеки ден, мила!
08.10.2008 11:48
Какво тук значат някакви си милиони километри???
Нали знаеш, че най-голяма скорост има скоростта на МИСЪЛТА?
Изпращам ти в този миг най-топлия лъч на приятелството и добротата! Да ти е слънчево в душата!
цитирай
23. iliada - Feq,
09.10.2008 08:05
предай на моя досега незнаен фен-много усмивки и крепка приятелска прегръдка !:)
цитирай
24. vmir - iliada, и аз съм твой незнаен фен!
09.10.2008 10:35
(И как да съм знаен, като нищо не разбирам от картини?)
Много златноесенни усмивки и за теб!

:)))
цитирай
25. vmir - Поздрав за Феичка и цялата компания:
09.10.2008 10:41
http://www.youtube.com/watch?v=hWyKlXpstzo
цитирай
26. feq - Красивите неща се чувстват, Воймир!
09.10.2008 11:35
Не е необходимо разбиране, когато ти въздействат благотриятно на сетивата.
Имах нещо проблем с YouTube, едва сега успях да чуя песента на Битълс - класика е!

Почувстван и топъл есенен ден с цялата му красота желая на всички вас, приятели, които уважавате моите писания!!!
цитирай
27. anastasiia - Поне 200 усмивки от мен:)))
09.10.2008 12:21
И нали си ми синхронна половинка, представи си колко много ще станат усмивките, като се усмихнеш и ти...:)
Радвам се, че си тук, Юли...:) И че си точно такава, каквато си...:)
С обич: Ася
цитирай
28. feq - Мила Ася, с теб определено Блогът грее с милион усмивки!
09.10.2008 17:22
Сърдечна и ведра си, Ася, както винаги!
Както казва Воймир - усмихната компания сме си, нали?
И сме си нужни,...като хляба...всеки ден! Вселенски ГУШ и две целуФки!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9530537
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930