Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2008 00:15 - Настроение
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 16255 Коментари: 32 Гласове:
1

Последна промяна: 27.09.2008 09:39


"Трябва да се наслаждаваме на живота като на хубаво вино - глътка по глътка, с поемане на въздух между тях. Дори най-хубавото вино губи всякаква прелест за нас и преставаме да го ценим, когато го пием като вода" - 
Л. Фойербах

image

"Децата хвърлят камъни по жабите заради забавлението, но жабите не умират наужким" - Плутарх 

image

" Животът е глупава играчка, която подаряват само на новородените" - Бил Манвил

image

"Животът е болест, предавана по полов път" - Гай Белами

image

"Животът е като стълба на кокошарник - къс и осран" - Есхил

image

"Животът е зоологическата градина в джунглата" - Питър Де Врайс

image

Приятели, избрах за вашето настроение в мрачния дъждовен ден една много весела и позитивна песничка. Може да се използва като фитнес в домашни условия. Разкършете снага, докато ми пишете коментар. Изберете си и любима картинка - има скрит смисъл / нещо като психологически тест... Изненадааааааа!!! /
Мноооооооого весело настроение!!!

/в случай, че клипа не се зареди:   http://www.youtube.com/watchv=iO8q2djaEZs&feature=related /



Тагове:   настроение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Получи се!
27.09.2008 08:16
Въпреки времето!Дори си взех двойна порция настроение!Много весела песничка !Колкото до разкършването и писането едновременно -просто при мен така не става! Танц ли е- танцува се и с нищо не се разсейвам-даже и с коментар!
Слънчев ден-а дано ,ама надали!:))))
цитирай
2. vmir - О, Феичке, след сутрешната ми разходка и пораженческото усещане от нея,
27.09.2008 08:44
блокчето ти ми изглежда повече от оазис на веселието и тържеството на живота над унинието и покрусата от мрачното време ...

Ми що да се косим, като ще ни мине???
Ми ей го, на - от понеделника обещават слънчо !!!
:)))
цитирай
3. vmir - А, щях да забравя,
27.09.2008 08:51
избрах си кокошарника, няма начин, пък и мисълта на Есхил много ми допадна: "Животът е като стълба на кокошарник - къс и осран" - Есхил

А песничката ти е направо ТРЕПАЧ!!!
:)))
цитирай
4. vmir - Браво, браво, наистина много готин постинг!
27.09.2008 08:57
Не мога да изляза от блокчето ти - уж все си тръгвам, а все се върщам да препрочета и довида нещичко си!
Суперготини мисли!
Поздравления!!!
:)))
цитирай
5. feq - Добро утро, приятели, с целувка от мен!
27.09.2008 09:02
Моят тайствен лъч ви изпращам, да ви е слънчево в душите!
Раз, два, три - снагата разкърши!
Четери, пет, шест - коментар напиши!
Седем, осем, девет - картинка посочи!
Какъв си по характер - ще узнаеш ти,
освен ако...
не искаш тайственост...
цитирай
6. feq - Илианка,
27.09.2008 09:17
радвам се ,че си направила физ - зарядката! И... като на една примерна ученичка ти подарявам една ЛАМБАДА, така разкършването ще е тройно:

http://www.youtube.com/watch?v=5AfTl5Vg73A&feature=related
цитирай
7. feq - Весело настроение, Воймир!
27.09.2008 09:34
Вероятно си забелязал, че някои думички в мислите са подчертани.
Твоят избор е картинка № 5
"Животът е като стълба...
Цял живот изкачваш стълба, нормално е, искаш да си на върха - лидер си, или поне искаш да бъдеш такъв...
Но,...всъщност живееш, извинявай много, в кокошарник / имам пред вид държавата!!! / и е нормално той - пътят - да е "къс и осран" според мъдреца Есхил. Не се тревожи, ... хубавото е, че си сред много "кокошки",... на върха на стълбата,... уважават те / късат глави само на Петльов ден! /... и сутрин рано-рано си КУКУригаш ;)))

И,...за да не ми се разсърдиш за психоанализата, подарявам ти една песен - МАКАРЕНА:

http://www.youtube.com/watch?v=9z7t-Ox3XvU&feature=related
цитирай
8. vmir - Благодаря много за психоанализа, Феичке!
27.09.2008 10:04
Напомняш ми следния съвет: "Каквото и да стане, никога не приемайте живота много сериозно, защото никога няма да се измъкнете от него жив" К. Хабърд
:)))
цитирай
9. feq - Това и за мен самата е един автогенен тренинг, Воймир!
27.09.2008 11:38
Писането на постинги и коментарите НЕ са за мен само празнодумие. Винаги един от тях си има контекст и послание!
Математиката и физиката са ми достатъчно сериозни, така че в този смисъл никак не е излишно да привнеса хумор и закачка в иначе сериозния ми живот...
Нека и хората да се научат да мислят, а не само да прелистват и гласуват автоматично! Нямам полза от преминаващи само...

Още една страхотна мисъл на Бърнард Шоу:
"Човек, който се вслушва в разума е изгубен - разумът поробва всеки, чийто ум не е достатъчно силен, за да го заглуши"

P.S. Хареса ли танца и... русата "мацка"?
цитирай
10. inamay - ... .
27.09.2008 12:21
Мило вълшебно послание с името Фея, аз вече изтанцувах танци няколко под звуците от твоя постинг. Ти не видя ли колко време съм се задържала в твоя блог в по-ранните, работни часове? Мерак ми беше да напиша нещо тук, но работата първо ме зовеше. За мен днес е работен ден. В следобеда си подарявам "необмислено пътуване"... Това е част от заглавие от стиха на един приятел и много ми хареса, още повече, че моето пътуване е точно такова... за някъде, някак си, много случайно и... необмислено, неочаквано.
Важното е да имаш настроение дори и след разходката (този камък беше за градината на Воймир, ама той е "прихванал" гледам вече от твоя блог, Феичка)...
Нескучаем ден ти пожелавам, несвъртащ на едно място и безкрайно измисляем за щуротии!
Поздрави! :)))
цитирай
11. feq - Отивам,...да се ЩУРАМ по магазините, преди инфлацията...
27.09.2008 12:26
да ме изпревари, мила Ина!
НЕ се измъквай, избери картинка...
цитирай
12. inamay - ... .
27.09.2008 12:36
Аз бързам да пътувам, мила... И обещавам да намеря, картинката, най-подходящата, но... щом се напътешествам... значи - в неделя!
:)))
цитирай
13. vmir - Не само русата мацка и къртещите й чупки в кръста,
27.09.2008 13:00
ами всичко, абсолютно всичко в този клип ми допада - пеенето, беквокала също е фантастичен до степен да се питам дали той не е стълбът на песента, музиката, хореографията, изпълнението, природата - всичко ми се струва като едно неделимо и перфектно цяло ...
цитирай
14. inakrein - Чудесно!
27.09.2008 14:28
Настроението, което подаряваш с постинга, е слънчево!
Поздрави!
цитирай
15. анонимен - То при теб винаги е слънчево , Фейче !
27.09.2008 19:30
Благодаря ти , след толкова много мъдрости и хубава музика , главата ми се напълни с мисъл и настроение ,
дрънка вече , та дрънка :)))

Живот ли бе , да го опишеш...

Моля де ме извините , но имах тежък ден и можах да
измисля само това .

Усмивки на всички !
цитирай
16. vmir - Специално за разсейването Вишничка,
27.09.2008 20:20
няколко допълнителни мислички за живота:

Не се опитвайте да живеете вечно: от това нищо няма да излезе. Б. Шоу

Ако искаш да живееш спокойно – не прави нищо, не говори нищо, бъди Нищо. Е. Хабърд

Животът принуждава човека към много доброволни неща. Ст. Лец

Вредно е да се живее прекалено дълго. Овидий

Не преоценявай живота си! Помни – той е безценен! М. Генин

Когато ни пекат на бавен огън, животът ни се удължава. В. Колечицки

:)))
цитирай
17. feq - Виши не иска да бъде психоанализирана!!!
27.09.2008 20:49
Не си избра картинка...

Макар,... че аз се досещам, една чаша питие би ти се отразило добре на "дрънкащата" глава, Виши!
Например коктейл "Синя лагуна"...и мургавия танцьор от клипа...;)))
цитирай
18. анонимен - Суперско !!!!
27.09.2008 21:04
Дори и сега -късно вечер.....нищо-заредих се и за утре!Благодаря ти ,мила, истинска Фея!
цитирай
19. анонимен - Мерси , Фейче , ти си истинска приятелка :)))
27.09.2008 21:15
Малкото ангелче с венчето , разбира се ...
И въпреки , че Виши изобщо не пие , ще си налее във ваша чест една капачка . А с танците май няма да се получи точно днес , мила :(
Но утре сутринта ще се включа в тях с удоволствие .
А ти , Воймир , нямаш никаква милост и отказвам да се уча от теб тази вечер ;)
Както казват хамериканците , като си толкова умен , къде ти са парите ;)
Та , моля , моля , не ми давай акъл ...ами , нали ... :)))
Наздраве и лека от мен !
цитирай
20. feq - Виши си избра №3 "Животът е глупава играчка..."
27.09.2008 21:54
Следва анализ: Приемаш всичко случващо се в живота, Вишничке, като някаква игра...
Наивна си като дете, което се радва на нови играчки, но и бързо ги захвърля...
Извод: Техниката днес създаде и по-умни играчки, някои даже с наченки на мислене.../ например интелектуален мъж преди нервна криза!!! /
Препоръка: За да преосмислиш живота си, посети секс магазин и си купи еротично бельо...ще бъдеш безкрайно изненадана от умните реакции на партньора си!
:))) Лека и доходна,
а утре за физ - зарядката ще ви предложа Дайчово хоро ;)
цитирай
21. muza - Вино!
27.09.2008 22:29
Избрах си вино! Ама хубаво червено и българско!
цитирай
22. feq - Муза избра №1 - "Да се наслаждаваме на живота"...
27.09.2008 23:54
Вино и любов,
любов и вино...
от двете страни на Везната,
кое ще натежи...
А между клатушкането на везната
дишай, дишай... -
( няма да е зле за упражняваване на дишането да се запишеш в "бялото братство" или на курс по аеробна гимнастика!!!)
И,...видя ли? Чашите са три!!! Трети човек се присламчва към почерката, естествено не съм аз,...
Да не би да играеш "двама са малко, трима са много"?
;) Шегичка, Миме, да не ми се вържеш...
цитирай
23. iliada - Фе
28.09.2008 00:45
и какво стана сега питам аз?Пуснах клипчето и нали ми е слаб ангела- взех ,че се разсъних........!
И какво правим сега питам в 00:40 ????:)))))
цитирай
24. feq - Ще рисуваме, Иле!
28.09.2008 00:59
Ти със четките и боите,
аз с клавиатурата...
Полу-нощта е най-хубавото време за творения...
В полунощ е тихо, носталгично, романтично, мелодично...
А ти, коя картинка си избра?
цитирай
25. анонимен - Добро утро , Фейче !
28.09.2008 06:58
Браво , бе , браво , станах за смях...Знаех си , че не трябва да пиша коментар и да правя избор , дано поне Воймир бъде снизходителен към закачката ми по български ...
Дай ми моля те източника на тази психоанализа , че да почета повече , вече само за себе си . Като се има предвид ранобудното ми очакване на дайчовото ти хоро ;) , и че никога не съм ходила в секс магазин , сигурно има какво да науча и за наивността си !
Благодаря ти , Фейче , донесе ми отново приятно настроение и повод за размисъл , но аз смятам , че играчките по принцип не са глупави , а имат своето достойно място в света на детето...
Дори се чудя доколко е добре човек да израства с времето , или да се стреми да запазва и малко от чистотата и непоквареността на детските възприятия за света ?!
Много хубава неделя ти желая , и ще намина по – късно пак , за хорцето :)))
цитирай
26. feq - Добро утро, Виши!
28.09.2008 09:48
Ето ти хорцето - за настроение, нека е Дунавското на Дико Илиев /любимото хорце на всички управляващи!, че идват и избори...да потренираме... /:

http://www.youtube.com/watch?v=Hzmrdi2_S18&feature=related

Да не си помислиш, че е някой празник...
Не!
Навън е слънчево, есенно, песенно...

Виж сега - смехът, драга, е здраве!
Източника на психоанализата не се дава, докато не се разгадаят и останалите картинки...
А посещението до секс магазина ще те обогати "духовно" и "тялостно", но и джобът ти ще олекне значително.
Не изоставай от модата, виж и тук в Блога:
- в ИЗБРАНИ - секс разкази;
- снимки /аватари/ - секс мадами;
- народа секса го вълнува не ... "чистотата и непоквареността на детските възприятия за света ?!"
.....................................................................
Народа ни го е казъл / в по-древни времена, когато е бил по-аналитичен!/:
"Докато умните се намъдруват, лудите се налудуват!!!"

24 каратова щедра слънчева усмивка - за настроение, на теб Виши!
И на всички, които проспаха изгрева на Слънцето.
цитирай
27. анонимен - Благодаря ти , Фейче ,
28.09.2008 11:57
ще си взема хорцето с удоволствие , колкото и скучно и старомодно да изглежда ! Но си е наша , народна музика , която изключително уважавам !Съжалявам дори , че от разсеяност не отбелязах в блога си юбилея на Янка Рупкина.
Благодаря ти и за подробната инфо относно модата в блога , пък и не само , ще посетя всичко , което си ми оставила. За джоба си не
се притеснявам особено , стига да си струва усилията подобно обогатяване , пък и днес ще приема предизвикателствата на всякакви "абсурдчета" , тема , по която така приятно си приказвахме с Воймир със сутрешното кафе . Иначе мнението ми е , дано за всеки търсенето и намирането оправдае очакването , в блога или където и да било :)))

Айде , очаквам разкриването на другите тайни от психоанализата !
цитирай
28. yuliya2006 - СЛЪНЦЕ СИ В ТОЗИ САЙТ, БОЕЦ СИ, РА...
28.09.2008 23:11
СЛЪНЦЕ СИ В ТОЗИ САЙТ, БОЕЦ СИ, РАДОСТ СИ И БЛАГОДАРЯ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
29. monna - Много хубаво настроение, създаваш..
29.09.2008 09:27
..с този пост. Наздраве!
цитирай
30. feq - Добро утро, приятели, с целувка от мен!
29.09.2008 10:04
Днес е началото на новата седмица.
Днес е слънчево и няма да ми се оправдавате и мрънкате против ВРЕМЕТО!
Направете ФИЗ-зарядката и смело към проблемите!
Да се борим с финансовата криза и инфлацията, глупостта и простотията, егоизма и дебелоочието,...
УФ,...нямам сили и нерви да ги изброявам всичките!!!

ОСТАНАХА картинки неразгадани!!!

Никой не иска да бъде ПСИХОанализиран,...
АХ, как само се плашите от тази думичка...
/ Пегъзи Музовски - от КОМИЦИТЕ /

Виши, към магазините, и по- малко внимание на Ъпсурдните неща, мила!
В крак с модата бъди!

В сайта не зная дали съм слънце, обаче навън наистина е светнало Слънцето, Джули!
При теб се застоявам най-много - разкош си - музика, стих, картина - умело ги съчетаваш!

Монна, а ти рисуваш с цветовете на душата си.
Топли, чисти, преливащи са ...
Но, НАЗДРАВЕ - рано сутринта?... Само с кафе - горещо, силно, ароматно, леко посладено, плътно.../ може и сметана!/

Лек и спорен ден на всички!
Наслука!
цитирай
31. inamay - ... .. .
29.09.2008 17:33
А ти си разгадала вече номер първи, Феичка... Но мисля, че... във виното е истината... ако разбираме от вино, да? Но пък за всеки важи туй, що той си носи вътре... Ха, сега, ПСИХОанализирай ме :)))
И лека вечер!
цитирай
32. feq - Привет, Ина!
29.09.2008 18:33
Радвам се, че удържа на думата си!
Чудесен избор - №1 - "Да се наслаждаваме на живота"... и зная, че за теб това не е просто фраза - ти умееш да се радваш на малките и прости неща в живота - камъчета, мидички, тревички, всякакви насекоми, вятърко, вълните и брезите,... т.н. Предметите при теб говорят...
И тъй редиш си ред по ред, както само ти умееш! Уникална си!
Сега,... аз искам да ти напиша едно съвсем кратичко стихче от Евтим Евтимов събрало много мъдрост:

Хляб и вино

Аз съм хлябът,
виното си ти.
Хляб и вино!
Само за причастие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493451
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031