Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 19:12 - Предсказанията на мургавата Фея
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 9065 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 28.08.2008 19:30


- Голям късмет те чака, голяма любов.
Отварям очи и пред мен мургава Фея тихичко почва да ми нарежда. След слънчевата баня на плажа в горещия ден отморяваме с дъщеря ми в морската градина. Притворила съм очи и се наслаждавам на морския бриз лениво, следобедно. Напевният глас ме връща в реалността:
- Голяма мъка изпитваш, загубила си близък човек.
Наострям слух.
- Имаш ли позната жена Мария / че кой ли не познава поне една Мария, нали всяка втора жена се нарича Мария /, тя не ти мисли доброто. А кой е Георги?...
Имаш близък човек претърпял операция скоро. Някой е претърпял катастрофа...
Мургавата Фея продължава да реди общовалидни случки и събития, като внимателно следи реакцията на лицевите ми мускули.
- Голяма красавица е дъщеря ти, ще се изучи, късмет ще има в живота.
Голямата й зарибявка е вече сигурна. Коя майка не иска доброто за детето си? 
- Обаче,...имаш направена черна магия. Аз мога да ти я разваля с билка Разтурниче..., а после ще ти дам билка Прибирниче...
Ровя в енциклопедията на личния си компютър - мозъка...тези билки, май не са ми познати...
Усещайки смущението ми Чернокосата Фея изважда от чантата си поувяхнал здравец и торбичка пълна с незнайно какво. 
- Тури сега парата тука!!!
Аха, мисля си, изплю камъчето. 
- Колко ти струват билките?
- Колкото дадеш! Хайде де, да не ти се свиди! Дай парата!!!
- Отиди при тези момичета на съседната пейка, на тях гледай...
- Бог не ме праща при всеки, при теб ми каза да спра. Дай поне 5 лева...
хайде за 2 ще ти ги дам,...може и за един...
Вече говори силно и ядосано, няма я кротичката Черноока Фея!
Усеща като ясновидка, че няма нищо да получи от мен. Отдалечава се мърморейки лоши неща. На няколко метра я чакат още няколко "Феи" и малки сополиви "фейчета". Обръщат се, кълнат - не можа да спечели поне за сладолед на децата!!!

И аз пък,... защо ли съм такава скрънза...
Затова сега сама ще си ходя в Балкана да търся там билките "Разтурниче" и "Прибирниче", че дано и на мен да ми се развали черната магия!
А вие, приятели, обичайте врачките - мургави Феи!

Както казва Маев -  "На циганите, с любов!" , защото... 
и в Блог-бг имаме техен защитник - Петко Асенов - "мениджър"                           
А сега - за разтоварване пуснете си клипчето с кадри от филма 
"Таборът отива към небето" - един стар руски филм, който аз на времето много харесах.
И още... едноименното музикално стихче в блога на Джулия Бел .



Тагове:   фея,   МУРГАВАТА,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Бери, бери билки
28.08.2008 20:44
После може и врачка на Блога да станеш.
Но на модераторите двойно да вземаш! :))
цитирай
2. feq - krassko,
28.08.2008 22:28
ако знаеш къде растат тези билки, подскажи!
Аз си оставам бялата Фея със сините очи и руси коси.
Предричам само светли неща, услугата е напълно безплатна! А ти ще си първият!
С намигане от мен: Фея
цитирай
3. yuliya2006 - Фе, трогната съм от постинга и бл...
29.08.2008 10:14
Фе, трогната съм от постинга и благодаря от сърце!
И аз съм като теб съм скрънза за тях, защото изнудват и знам да казвам великото - НЕ
А онзи ден възрастен човек с тромпет свиреше на улицата като великия ЛУИС АРМСТРОНГ
БЕШЕ НЕВЕРОЯТНО, БЕШЕ ЧУДО ,ВСИЧКИ СИЯЕХА и слушаха И ЕТО ЗА НЕГО НЕ БЯХ СКРЪНЗА
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. feq - Дарба е...
29.08.2008 12:29
когато всичко извира от сърцето, докосва и е истинско...
За такива хора аз също не бих се скъпила.
Но измамниците и шарлатаните ги мразя.
Лек ден, Джули!
цитирай
5. magnoliya - Eх,
31.08.2010 14:02
и на мен се е случвало да ми предричат бъдещето, обрисувано със златни краски. И като се стигне до заплащане, което аз отказвам, тогава виждаш истината за врачката: това не е фея, а злата магьосница . . . Чудесен постинг, желая ти приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9536220
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930