Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2008 09:20 - Аз съществувам за тези, за които съществувам
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 3847 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 25.05.2008 20:07


Вероятно сте чели за Анастасия. Една обикновена, истинска жена вдъхновила Владимир Мегре да напише поредицата "Звънтящите кедри на Русия". Бестселъри, покорили Русия и цял свят. В първата книга "Анастасия" автора ни запознава с красивата природа на сибирската тайга и необикновената дарба на жената, притежаваща дар за изцеление на душата и тялото на човека.
В началото на моето присъствие (тук в блога) писах за тази книга, но малко хора ме четяха тогава, затова днес искам отново да ви върна към нея: 
Книгата "Анастасия" на Владимир Мегре
Искам също, да напиша думите на автора за всички, които все още не могат да повярват в Чудесата на реалния живот:

„… за много хора Анастасия не е съвсем удобна и те искат тя да не съществува, защото разрушава множество на технократичните приоритети, условности и постулати! На фона на нейната чистота изведнъж започваш да виждаш собствената си мръсотия, а това не винаги е приятно - та нали ние искаме да се смятаме за добри, умни и съвестни независимо от това, какво правим.

Анастасия казваше: 
„Аз съществувам за тези, за които съществувам”.
Струваше ми се, че нищо особено не се крие зад тази фраза. Който иска - нека вярва; който не иска – да не вярва.
Но сбърках. Някои четат и нищо не се случва с тях.

Други…Техните Души раждат великото чувство любов, доброта и вдъхновение. И с пролетния дъжд се излива в света великата поезия на любовта, поезията на душата, способна да възприема светлината, да я усилва и да я отдава на другите. Това са тези, които я чувстват и знаят, че тя СЪЩЕСТВУВА”. 

image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Поздравления!
25.05.2008 19:23
Интересен постинг след който може спокойно и задължително да се отдадеш на размисъл!
Желая - Приятна вечер с приятни хора на приятно място!!!!
цитирай
2. krotalka - Приятна вечер Фея,
25.05.2008 20:37
за жалост не съм чела тази книга. Този израз, който цитираш е много верен!
цитирай
3. анонимен - Да, великолепна книга!В това бе...
25.05.2008 22:06
Да,великолепна книга!В това бездуховно време.
цитирай
4. anastasiia - Да,
26.05.2008 21:26
чела съм "Анастасия"...Много ми е безценна тази книга...
Освен, че носи моето име, в нея е събрана толкова мъдрост...До като я четях, сякаш самата аз се разлиствах, разтварях, разбирах, чувствах...
Това е книга с голямо познание!...
Полъхче от кедрово дърво ти изпращам:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9533256
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27060
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930