Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2008 14:41 - Мъдрият съвет
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 3342 Коментари: 8 Гласове:
1



Продължение на приказката за бъчвата от предния ми постинг:

***
Старият баща поклатил глава и казал:
- Млади сте още, затуй не се досещате, затова аз ще ви изтълкувам какво искам да кажа с тая приказка. Гората с големите дървета е нашата държава. Яка гора е тя. Нейните дървете растат нагоре. Бъчвата е семейството, дъгите сме ние, обръчите съгласието, виното е радостта и честитият живот. Додето има съгласие в семейството, ще има и честит живот.
Къща, в която няма съгласие - огън да я гори.
Пазете обръчите на бъчвата, чеда мои! 
Най-старият син целунал десницата на стария баща и отвърнал:
- Благодарим ти, тате, за мъдрия съвет. Няма да го забравим, докато сме живи.

Забележка към всички, които случайно са тук.
Това е Моят Блог и в него публикувам неща, които Аз смятам за ценни. И ако те не съвпадат с вашето мнение, просто не ме четете. Изборът е ваш!  
Ако моята история беше любовна изповед, материал за секса с фотоси, някоя ефтина оплювка или безсмислени лични преживявания със сигурност щеше да има много коментари ( и то какви... - свят да ти се завие?). Но аз се радвам на качествените неща и благодаря на всички, които са ме прочели и коментирали. Смятам и за в бъдеще да човъркам вашето съзнание, за да откривате истината в народните писания, да си припомняте отдавна забравени истини и да се забавлявате с мъдростта на народа ни (въпреки новите исторически тълкования на някои новоизлюпени историци.) 

Да...въпреки всичко...и напук на всичко!!!




Гласувай:
1



1. benra - струва ми се,
17.04.2008 14:44
че напоследък все повече обръчи изпопадаха...
Поздрави за хубавите постове!
цитирай
2. feq - Масова сеч на вековни дървета.
17.04.2008 15:05
Изсичат поголовно и горите ни! Хора, събудете се!
цитирай
3. helios - feq, Посланията ти са стойностни!
17.04.2008 16:13
Чета ги с удоволствие!
Поздрави!:)
цитирай
4. inamay - .*
17.04.2008 16:19
Колко си права за толкова неща оттук, а също в другите си постинги, но се захванах с думите за коментарите. Да, много стойностни неща така стоят, прочетени от шепата приятели, защото винаги след себе си повеждат и въпроси, които не са лицеприятни... но повечето хора биха ми излезли насреща с "неоспоримия" си довод, че търсят забавления, не сериозности...
Преди малко повече от месец видях, като пътувах, масова сеч на дървета. Потресох се. Тогава писах стих за този "кръстоносен" поход на човека срещу природата... Обезверена съм... А иначе съм будна... и не знам.
За тебе - поздрави!
цитирай
5. krotalka - Здравей,
17.04.2008 21:36
почти съм познала. Продължавай с приказките, чета ги с удоволствие. Не се отчайвай.
цитирай
6. feq - helios,
17.04.2008 22:11
аз също те чета и те харесвам! Поздрави за теб!
цитирай
7. feq - inamay,
17.04.2008 22:15
При тебе също се отбивам с удоволствие. Ценя мнението ти. Радвам се, че ме подкрепяш...леки мисли...и до скоро!
цитирай
8. feq - krotalka,
17.04.2008 22:25
Да, ти позна - нима е трудно да познае човек? Колко ли са прочели между редовете? А ние ще пишем, пък който иска да чете. Творчески импулс и вдъхновение!Лека вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9498198
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031