Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2008 15:27 - Клетката
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 1291 Коментари: 2 Гласове:
1



Една жена била самотна. Страняла от хората или поне от тези, които не я разбирали или не се стараели да я разберат. Поставила живота си в клетка, не позлатена, тесничка за широката й душа, но сигурна. Озлобили се хората:
- Излез от клетката, виж живота навън! Не те възприемаме в клетката. Ти трябва да летиш!

… Беше летяла. Беше извън клетка - някога. Толкова някога, че времето вече нямаше никакво значение. Беше щастлива, пишеше много красиви стихове, обичаха я, тя обичаше.

Някой обаче, в тъмното хвърли камък по птицата в полет.
Падна, счупи крилата си, зарови главата си в пясъка.
Едно малко момиченце намери полумъртвата птица, с много любов я стопли в шепичките си. Постави я в клетка, грижеше се всеки ден за нея, за да излекува раните й.

Днес птицата лети, но само насън.
Събужда се понякога със сълзи в очите и пясък в устата от поредното падане - дори насън.
На хората отговаря гордо и хладнокръвно:
- Моята същност е моята самота, в нея намирам свободата си.
А вие, като сте на свобода, общувате, събирате се помежду си, имате ли СВОБОДАТА да бъдете самите себе си? Честни и искрени ли сте в отношенията си? Всеотдайни и верни ли сте?

Понякога не чува отговори.

!8.10.2007год.



Тагове:   самота,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - Блага Димитрова - Тайна
21.02.2008 17:45
- Защо си сама? - ме запитват понякога.
За този въпрос си имам в запас
усмивка, шега уклончива, но тайната
не съм поверила на никого аз.

Защо съм сама? Не отваряй сърцето ми.
Загадъчен образ закотвен е там...
цитирай
2. snowqueen78 - накара ме да се замисля
27.02.2008 16:33
като че ли никога не можем да намерим истинска свобода, постоянно трябва да се съобразяваме, ограничаваме самите ние...иначе няма да ни приемат. На моменти може би се докосваме до свободата...незнам, поне се надявам...А понякога и незнаем какво да е правим тая свобода...така сме свикнали със оковите и клетките си, че мили ни стават дори...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9525640
Постинги: 1412
Коментари: 8409
Гласове: 27058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930