Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2018 16:33 - Писано от жена
Автор: eli23 Категория: Тя и той   
Прочетен: 4499 Коментари: 14 Гласове:
6

Последна промяна: 28.10.2018 08:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     И мъжете се нуждаят от любов. От оная любов, дето не е само физическа. Дано не се заблуждавам! Мотивацията, вероятно не е баш като при жените, но все пак е любов. Като я постигнат успяват да я овардят известно време такава, каквато да се хареса на жената. Не съм сигурна дали се чувстват комфортно точно в тая любов, но факт е, че са там. След началния период на старание и придобиване на увереност, естествено вътрешната им същност започва да се подава навън. Е там е началото на разминаванията. Егоизма натежава здраво, при по-страхливия и недоверчивия - повече. Онова неуловимо женско разбиране за любовта става неразбираемо. ПъкПък неразбиран плаши. А щом плаши първосигнално му се противопоставяме - не на неразбирането, а на женската любов. Стига се до ожесточение и лъжи. Иначе мъжете имат нужда от любов. Ма нещо не ѝ вярват. Хем я търсят, хем не ѝ вярват. Респективно и на жената насреща. Най-тъжното е, че вече не се радват на щастието на жената, а се дразнят, завиждат. Затова и гледат да не ѝ го предоставят. Че дори да му пречат и да го отнемат. А жената се радва на любов. Невъзможна мисия се оказва мъжката - да се нуждаеш от любов, но да не ти се дава. Не им е леко!
    Да може да имаме доказателствата на секса и манджата е по-лесно. И някак си, ако може, всичко да е под контрол. Щото само на едната гола вяра...Не че под контрол ще обичаме повече, не че ще вярваме повече, но е някак по-спокойно...Обаче любов ли е? А иначе и мъжете се нуждаят от любов...То пък като вкъщи не се получава я има навън. Не ли? И се почва отново. Но с известни къщни ограничения. И пак в началото всичко е наред. Докато придобием самоувереност. И пак онова неуловимото женско разбиране за любов почва да витае наоколо и да разваля комфорта. Как да му повярваме като нѝ се вижда, нѝ се пипа!!! Защо пак са нужни по-материални доказателства? Е, има жени, дет лесно ги дават, но там още по-лесно прозира онова, дето не е баш любов. Много често двамата го докарват до пазарлък и уговорки и временно нещата вървят. Ама много временно. Щото много скоро единия не удържа уговорката. Любовта навън е по-лесна, щото отговорността е по-никаква. Начи, любовта като отговорност е гадно нещо. Затуй вкъщи остава някаква отговорност, навън пренасяме любовта. Не е лесно двете да ги поддържаме заедно. И жената вкъщи, ако иска да живее в любов нещастието ѝ е гарантирано. Не знам за мъж, който да умее да задържи любовта си вкъщи с всичките отговорности и усилия за това след първите две години съжителство. Честно! Не става дума за страхове, сметки и уговорки. Говорим за ллюбов. А любовта иска вяра! Ако нямаш вяра, хич не се заблуждавай, че имаш любов! С контрол и манипулации вяра не се постига. Никога! Респективно и любов. Тя, любовта, като по-чувствителна залинява и изчезва в среда на недоверие и контрол.
      Иначе, вие мъжете, сте много мили същества. Когато ви се иска...И да знаете! Получавате повече любов, отколкото давате! Знам, че е трудно да го повярвате, още повече да го признаете. Поне бъдете благодарни! Поне това! А то е много. 
     Знам, че и вие бивате нещастни. Но също знам, че отговорите на въпросите на нещастния са вътре в него. Не отвън. Ако ме разбирате. И вярвате.  



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
12.10.2018 16:43
Разбира се, че мъжа се нуждае и от неплътската любпов или от спойката от "двете" условни да ги разделим, поне съдейки по себе си.

А ПРО ПО духа, любовта и неплътското е възпято от гений мъже в литература, живопис и музика, та не се съмнявай въобще в нуждата от такава. Разбира се днес (а и вчера) секса води мъжа повече, особено по-нищия духовно.

За мен секса също е протуберанси въпреки, че не съм хомо фабер.

цитирай
2. germantiger - +
12.10.2018 16:49
С контрол и манипулации вяра не се постига

съгласен съм с цитираното по-горе от твоето написано

...

не съм се за мислял въобще досега върху тези "пртоцеси", еквилибристики, компромиси, уговорки итн

поне моя опит е различен, но вероятно защото аз не съм у ред както се казва :)

...

винаги искам неата на 100% - любов, секс, но както знаем 100% това е юношески максимализъм и младежки ентусиазъм

и въпреки моите 44 г. съм явно не зрял за компромиси, уговорки, сделки, опити да залепя счупеното - НЕ ПРАВЯ ТАКА, не поправям разбитото и не се връщам

...

ВИЕ ЖЕНИТЕ СЪЩО СТЕ МНОГО МИЛИ, КОГАТО ОБИЧАТЕ И ГЛЕЗИТЕ ЕДИН МЪЖ, признавам си, че винаги съм имал женското ви внимание, а това разглезва понякога
цитирай
3. milady - !!!!!!!!
12.10.2018 17:25
Тигре Чудя се кого преследваш в..този бабешки сайт..
като си толкова млад. отракан и разглезен...
и..На кого се обяснявш…
цитирай
4. germantiger - ...
12.10.2018 18:13
никого не преследвам - в живота мен ме преследват премного, та чак ми идва в повече понякога

...

обичам да коментирам при момичета и жени - убеден съм, че това повечето мъже го правят с удоволствие

лично аз го правя не заради флирта, а на първо място заради тема, постинг и на второ място ьзащото момичето или жената ме провокира с нещо - аватар, тема, нещо друго

а на кого се обяснявам питаш - в случая на теб бабо, но виж теб никога не съм те преследвал и в мемонта не се вълнувам от теб

...

а ти внимание ли търсиш или?
цитирай
5. milady - :))))) хаххаах...ама тя тъзз също е баба, Уйчо Тигре
12.10.2018 19:43

пак на камък удари..
ама пък..аватара и бил „интересен“...
айнфахх...Грейт!!!
Ду бист дер Гроссе...
цитирай
6. germantiger - коментирам написаното или ти си бъркаш винаги в кюлотите miladинке
12.10.2018 19:51
съдиш по себе си - ти като курвееш, някои други не го правят

блогърката е на 55, а моя интерес към написаното остава в блога

ти беше 65 или 75 лейди бабо ?

оставям ти последната дума, защото НЕ Е ОК ДА ЗАМЪРСЯВАШ ЧУЖДИЯ ПОСТИНГ
цитирай
7. milady - !!?? досадник
12.10.2018 21:45

....а ти внимание ли търсиш или?/

а бе,зомби, ти ми пускаш серия Лс, после..се оплакваш публично..
КОГА аз съм ти писала ? НИКОГА
кукундрель..на кой му пука, дали си 44, и колко ти е мека пи ката..
цитирай
8. vedrina - !!!
13.10.2018 12:01
!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
9. milady - !!!!! колежке ..неуморна vedrina :))))
13.10.2018 12:35
на кое се чудиш?
и, това ,комай май е писано от един сбърканяк, на 44
който се пробва тук и като Жена, има още 2-3 ника, женски..
бас залагам за 300е..
цитирай
10. germantiger - финално
13.10.2018 13:52
Юлия-майлейди боклука съди по себе си

тъй-като тя има десетки никове и профили явно мисли, че и другите са така

преди години ме подозираше че аз съм едновременно ард и вива1111

ТАЗИ ГОДИНА БЛОГЪРКАТА ВИВА ПОЧИНА, а ард ми е позната в реалния живот

боклука юлия припознава много други блогъри в какви ли не профили

това е явно фетиш за нея, а иначе е боклук

...

някой коментира под чужд постинг

дюлия се появява и сере, заяжда

боклук!

предполагам ако коментираме нейде трябва да я питаме за разрешение

и да я каним да сере след коментарите ни
цитирай
11. ladylady - !!??
13.10.2018 14:26
Тигърче малко с подвита опашка
що не си гушнеш Джейн еър
и да поспинкаш мами...
Тъкмо да се успокоят лимките в главата ти
Юлия никога не се крие
запомни го глупако
цитирай
12. zimna - ?!
13.10.2018 14:51
"Не знам за мъж, който да умее да задържи любовта си вкъщи с всичките отговорности и усилия за това след първите две години съжителство. Честно! Не става дума за страхове, сметки и уговорки. Говорим за любов."

Говорим за пари :))
Когато не стигат, любовта се изпарява.
цитирай
13. ladylady - Да се върна на темата Извинявам се за офтопика ..
13.10.2018 19:54
/Говорим за любов.
Любовта иска вяра! Ако нямаш вяра, хич не се заблуждавай, че имаш любов!
С контрол и манипулации вяра не се постига. Никога! Респективно и любов./

Ненапразно имаше един виц...
за комунистите които измислили.. любовта
за да... чукат без пари….
права е колежката преди мен …
и парите не могат да оправят празнотата в главата ти и.в сърцето
Любовта е просто енергия… и обмен на енергия...
всичко друго написано...е въздух и боза... и прах на вятъра
Поздрав от кака Юлия
цитирай
14. eli23 - Здравейте!
28.10.2018 08:48
Благодарна съм на коментиращите за вниманието и интереса. То каквото има вътре, това и навън излиза. Бог ни е създал различни и ни праща уроци да ги учим. Е! Отличниците в училището на живота са пак толкова, колкото и в училището в квартала.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eli23
Категория: Други
Прочетен: 678640
Постинги: 334
Коментари: 334
Гласове: 2184
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031