Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2017 07:17 - Късно!
Автор: tryn Категория: Поезия   
Прочетен: 1292 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Разбрах, че любовта – като привличане,
не търси ни характер, ни душа.
Погледна ме, към тебе се затичах.
Дори и не помислих, че греша.

А грешката изплува подир време.
Кървяха всички пътища пред мен.
Проклех Съдбата, Дявол да я вземе!
И черен стана онзи първи ден...

Сега те търся, Обич разнолика –
искрящо въгленче под пепелта.
Но в стъпките ми вече не поникват
ни стръкчета тревички, ни цветя.







Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Поздравления!
24.05.2017 09:26
Хареса ми!
цитирай
2. tryn - Благодаря, Роси!
24.05.2017 17:13
И аз си го харесвам – иначе не бих го публикувала. :
Честит Празник!
цитирай
3. cinderellathespy - Душа срещу Физика
24.05.2017 18:45
Дали е любов ако е само физическо? Мисля, че не, Ели...
Порив, страст, - да, но не и любов!
Душата търси друга душа, за да расте, да избуява, да се разклонява
и да дава все по-хубави плодове в не едно физическо съществуване! :)
Мен например ме привлякоха едни думи
и ме отключиха за невидимия свят! И по един възможен начин пак полетях...
Любовта е въпрос на подходяща ситуация (или сляпа неделя), усещане за вечност и равновесно взаимно вибриране той в тебе и ти в него! Всичко друго (влюбване, грешки, прошки, срещи, раздели, брой партньори) е част от илюзията Живот! Най-твоето го има някъде там и е единствено! Вселената само подрежда пъзела, така че да го откриеш и да го случиш по най-добрия възможен и вълшебен начин!
Топла прегръдка от мен,

Ели
____________________________________________
И нещо, което си открих и ми харесва:
(писах и стих по него)
Rob Rock - I'll Be Waiting For You
https://youtu/3snM3Y7a3_0

Ако замълча…

какво ще стане ако замълча
и тъй без глас до смърт да те обичам
притихнала в безкрая да блестя
докато името ти в мислите си сричам

дали ще ме усетиш във дъжда
и в сънищата странно оцветени
разлистена в безвремие мечта
родена сред космичните предели

прости ми но не мога да мълча
аз искам обичта да изговоря
и щом достигнеш моята врата
със теб да се изгубя зад завоя

22.05.2017г.
Елица
цитирай
4. tryn - И аз това казвам в стиха си:
25.05.2017 03:05
Покорява ни привличането и забравяме да потърсим душата.
По-късно си плащаме за тази грешка.
Имам стихове с различен поглед към любовта...

А твоят стих е прекрасен, както винаги!

Нека е неувяхващо вдъхновението ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tryn
Категория: Поезия
Прочетен: 1286307
Постинги: 545
Коментари: 4317
Гласове: 6628
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031