Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2017 09:30 - ЩУРЧЕТО и аз***пролетна седянка
Автор: litatru Категория: Поезия   
Прочетен: 2531 Коментари: 12 Гласове:
18

Последна промяна: 05.01.2020 11:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЩУРЧЕТО и аз
 
Нощта се е свила – досущ като мен.
Луната с рога я пробожда.
А вътре в сърцето ми - стон вледенен,
напира навън да прохожда.

Щурче ме развлича с концерти от Бах.
Но болката, зла, невидима - 
в душа ми примряла, се гърчи от страх,
че вече не съм ти любима.

Свири, пей безспирно, любимо щурче!
Просторът със струни раздирай!
Светкавици пращай при мен, само че,
и ти - от любов не умирай!
Автор - Литатру

image
(Снимката ми е правена на ВЕЛИКДЕН (моя имен ден) на 16.04.2017г. в семейния малък Рай, далеч от гъмжилото на Софийския Ад!
АВТОР НА СНИМКАТА е мъничката ни Съни- Бъни)  

ПРОЛЕТНА СЕДЯНКА
Литатру

Пролетта е красавица, всеки го знай. 
Не забравя при нас да пристига 
със венче на главата от бяло лале 
и с герданче от млада тлъстига.

 На седянка тя сбира моми и момци. 
Втъква ибис в момински косици, 
а момците – родени да бъдат ловци  – 
ги открадват за своите петлици.

 Пролетта се разнежва като майка добра,
парфюмира момите със рози, 
а момците напръсква с афтършейф от липа. 
На южняка поднася мимози.

 Пролетта е красива, досущ като мен. 
Тя събужда цветя, таралежи…  
Аз танцувам на въглени живи цял ден, 
да възбудя момчешки копнежи...
...
А когато седянката свърши в зори, 
млад ерген ме загледа гальовно…
 Вместо цвете – сърцето си той ми дари 
и по мъжки ме гушна любовно.

  Автор - Литатру 

***

 




Гласувай:
18


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - талантлива, и красива..
18.04.2017 10:15
вили, Честит ти имен ден, слънце!
здраве, любов и мн. успехи ти желая..
радвам се да те виждам наоколо..
прегръдки/юлия
цитирай
2. ambroziia - Во Истина Воскресе, Литатру! ...
18.04.2017 10:15
Во Истина Воскресе, Литатру!
Честит Имен ден!
Чудесна Творба.
Поздравления!
цитирай
3. litatru - Благодаря ти, Милейди!
18.04.2017 11:37
milady написа:
вили, Честит ти имен ден, слънце!
здраве, любов и мн. успехи ти желая..
радвам се да те виждам наоколо..
прегръдки/юлия

*****************************
Благодаря ти за поздравлението, Ю!
Вярвам в добронамереността ти и от своя страна се радвам, че искаш да съм наоколо. Ще идвам понякога :) , заради теб и някои други добри хора, към които се привързах, макар че не ги познавам на живо.
Здраве и успехи ти желая!!!
Вили
<3

цитирай
4. litatru - Благодаря, амброзия!
18.04.2017 11:43
ambroziia написа:
Во Истина Воскресе, Литатру!
Честит Имен ден!
Чудесна Творба.
Поздравления!

**************************
Воистину воскресе!
Благодаря за поздравленията!
Бъди щастлива и се радвай на успехите си, мила!
С позрав - Лита!
цитирай
5. born - Честит имен ден и от мен !
18.04.2017 16:29
Пожелавам ти здраве и щастие - за теб и семейството ти, разбира се !
И нови творчески успехи, за което притежаваш огромен потенциал !
цитирай
6. donchevav - Воистина воскресе! Честит имен ...
18.04.2017 17:03
Воистина воскресе!
Честит имен ден, мила Литатру! Здраве и късмет - и много любов! В този ваш невероятен семеен рай има толкова пролетна свежест и зеленина, такъв простор и свобода, че съм сигурна - щурчето още сто години ще ти свири нежно на ухото за любов и вярност!
Красиви стихове с много настроение! Поздравления!
Прегръдка, мила Лита!
цитирай
7. nalia - Честит имен ден, Ли!
18.04.2017 18:59
Вдъхновение и много радост ти пожелавам!
цитирай
8. litatru - Благодаря от сърце, Борн!
19.04.2017 09:08
born написа:
Пожелавам ти здраве и щастие - за теб и семейството ти, разбира се !
И нови творчески успехи, за което притежаваш огромен потенциал !

**********************
И ти бъди жив и здрав!
<3
цитирай
9. litatru - Много благодаря, donchevav!
19.04.2017 09:12
donchevav написа:
Воистина воскресе!
Честит имен ден, мила Литатру! Здраве и късмет - и много любов! В този ваш невероятен семеен рай има толкова пролетна свежест и зеленина, такъв простор и свобода, че съм сигурна - щурчето още сто години ще ти свири нежно на ухото за любов и вярност!
Красиви стихове с много настроение! Поздравления!
Прегръдка, мила Лита!

***********************
На Великденския светъл празник пожелавам и на теб да си жива и здрава!
Литатру
<3
цитирай
10. litatru - Благодаря, мила!
19.04.2017 09:14
nalia написа:
Честит имен ден, Ли! Вдъхновение и много радост ти пожелавам!

*******************************
И ти бъди щастлива!
<3
цитирай
11. erato7 - Честита бъди, Вили! Много си к...
19.04.2017 10:20
Честита бъди, Вили!
Много си красива! Запази свежестта и сияйността си дълги години напред!
цитирай
12. litatru - Благодаря, мила!
20.04.2017 08:55
erato7 написа:
Честита бъди, Вили!
Много си красива! Запази свежестта и сияйността си дълги години напред!

********************
Здраве и щастие ти желая!
:)
<3
Вили
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: litatru
Категория: Поезия
Прочетен: 400043
Постинги: 258
Коментари: 1205
Гласове: 7221
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031