Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2017 14:37 - идеално лоша.. https://youtu.be/XkCTCcNLae8
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 3758 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 27.03.2020 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image

   tova e Karlovo..pod Tepeto 


лепотица • (lepoticaf

  1. (nonstandard) beautiful woman

   
   image







Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - като спра да се смея....
26.09.2017 14:39
ще дам текста на тази..инак хубава песен..
знам я от 15г, поне..
поздрави за всички истински ЖЕНИ..
удоволствието е мое..
цитирай
2. ladylady - хубава е, нали..мерлин каза, че съм стара и тъпа,защото съм си казала годините тук,чухте ли това ?!
26.09.2017 14:50
Пиле

Този свят е за най-умните
това е пътят за някой по-храбри,
а моето сърце е пиле, трепери от страх когато гърми
нежно е като свила на пътя .
А сърцето ми е пиле, накиснато, жълто и малко
дето край орела веднъж е заспало.
Не че не се е случвало,
не че няма да се случи на никой,
но аз с всеки отивах много далеч.
Но не стигаш до никъде когато те пречупят и ти срутят всичко,
лети нататък сам, долу не поглеждай даже!
Сълзите ми към теб текат
сълзите ми към теб текат
сълзите ми текат нагоре.
Този свят е за някой по-важни
това е пътят за по-силните,
а моето сърце е пиле, трепери от страх когато гърми
нежно е като свила на пътя .
А сърцето ми е пиле, накиснато, жълто и малко
дето край орела веднъж е заспало.
цитирай
3. katara - не си падам...по кръчмарски мелодрами
26.09.2017 15:40
но..такъв е живота..
битов..
да го веба,
затова и киснем тук..
така ли е,
бъдете искрени поне пред..монитора,мили хора
или правете това ,което мислите, или..не го мислете..
иначе става..лошо...
цитирай
4. milady - ето я мойтъ.. идеално лоша“
26.09.2017 17:11
Врътка търнофска се аз наричам..

и, най обичам със тигана и метлата

боса ,да лудувам и да тичам..

дайте ми живинки и гадинки, и ако

може двечки по така мъжки смокинки…


охх, как обичкам сутрин раноо…

мъШки палачинки да забъркам..

и,подир туй кръшно кът една мома

на селфито, да съ пофръцкам...


врътка трънОФска съм,кой ли не ме знае..

и,кой се пули йощ на мойта запазена марка..

ако ,и теб те мъчи тайно блогоМерака…

не се помайвай тукъ,ъм скачай на влака..


Охх,Врътке трътке , аз те знам…

как изкусно го въртиш тоз объл тиган…

ама, луда женке, малка поврътлива...

даже и чорапите ми съ запалиха...
от твоята буйна селска сливова..


На ти мъШки палачинки,да идеш,да мирясаш,

кУртулясаш, и на акъл голем да порастеш….

Джулия Кобилкина/ 2015
цитирай
5. milady - премиерата на..първата ми книжка,DeсameronBG..
26.09.2017 18:01
ще бъде публикувана в 3 сайта за.лично творчество и Самоиздаване.
LuLu,Amazon,Nook

razkazitenafilip.blogspot/2013/03/blog-post.html

11.03.2013 г. - Моят опит: двадесет години в традиционното книгоиздаване с над ... Целя се към преводи на чужди езици, работейки с “Amazon”, ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339453
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031