Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2020 17:02 - Честит 8-ми Март, виртуални приятелки!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1161 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 08.03.2020 17:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageЧестит празник, майки, баби, приятелки, любими жени!
Бъдете здрави, мили, добри и не забравяйте, че светът се крепи на вашите нежни рамене.
Обичайте и бъдете обичани, защото любовта е най-силното оръжие срещу злите сили!!!   

image

УСМИВКА
Нуждае се светът от смелост,
от дръзки думи и дела,
от ясни погледи, които пред никого не падат ничком,
от жестове така широки - да прекрояват хоризонта
и от една усмивка женска, за да събужда мъжество. 

image



Гласувай:
8



1. feq - Днес ми се иска да поздравя мъжете! ...
08.03.2020 20:24
Днес ми се иска да поздравя мъжете! Онези мъже, които умеят да накарат жената да се чувства Жена. Това е талант. И то не толкова на жената да бъде такава, колкото на мъжа до нея да я накара да се чувства специална. А това усещане стои в основата на чувственото начало у жената.

Аз често забравям, че съм жена. Не можеш да бъдеш Жена самоцелно. Преди настоявах, че съм момиче, но с годините някак се налага да приема факта, че момичето с дългите коси остана някъде в миналото и сега трябва да поема пътя към женското си израстване. Наред с това израстване ми стана ясно, че жената е жена, когато има правилното мъжко присъствие.

Убедих се, че зад всяка красива и достолепна жена стои един мъж, който я обича силно. Или един мъж, който силно я е наранил и предизвикал да израсне над него. Или дори един непознат, който се е усмихнал приветливо в деня, когато любимият ѝ човек дори не се е сетил да ѝ се обади.

Не съм Жена за(ради) някого. Но съм жена заради всичко, което искам да дам! Някога.

Жената е цвете, което расте и хубавее под нежни грижи... Жената е цвете, което цъфти от любов. Жената е сила! Тя избира!
цитирай
2. emocionalnost - Честит празник! Бъди успешна и щ...
08.03.2020 20:34
Честит празник! Бъди успешна и щастлива!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493421
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031