Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2019 12:34 - Прeпечените филийки - урокът на баща ми
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1911 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 15.03.2019 18:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

След дълъг и тежък работен ден, майка ми сложи чиния с наденички и много силно изгорял препечен хляб пред баща ми. Помня, че го чаках да го забележи и да направи забележка, но той взе хляба, усмихна се и ме попита как е минал денят ми в училище. Не помня, какво му казах, но си спомням, че го видях да маже масло и сладко върху изгорелия хляб и да го яде . Когато станах от масата онази вечер, помня как майка ми се извини на баща ми за изгорелия хляб и никога няма да забравя какво каза той:
- Скъпа, не се тревожи, понякога обичам препечения хляб малко изгорял.
По-късно, когато дойде да ме целуне за лека нощ, така както правеше всяка вечер, не се сдържах и го попитах дали наистина обича изгорял хляб.Той ме прегърна и каза :

- Майка ти имаше много тежък работен ден, много е изморена, а филийка изгорял хляб не наранява никого. Животът е пълен с несъвършени неща. Трябва да се научим да приемаме недостатъците и да оценяваме всяко от различията на другите, защото разбирането и толерантността са в основата на всяка добра връзка. Затова бъди по-мила, отколкото си мислиш, че можеш, защото всички хора в момента, в който са допуснали грешка, или "са изгорили хляба " имат някакъв свой проблем. Оценявай това, че с грижа някой ти е предложил "изгорял хляб" и е бил добър с теб. Уважавай усилията на всекиго, защото не знаеш, какво има в главата му и какъв е проблемът му. Животът е низ от малки компромиси, за да имаш нещо голямо, истинско и стойностно.

Тогава си дадох сметка, що е любов и защо двамата са заедно, преминали пред житейски бури и несгоди вече близо 60 години...

image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9523300
Постинги: 1411
Коментари: 8409
Гласове: 27057
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930