Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2018 17:31 - И животните имат душа, която понякога е по-добра от хорските души!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1180 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Приказка за верността на кучето

Господ решил да сложи душата на кучето в тяло на човек, а душата на човека в тялото на куче. Само за един ден човекът щял да бъде куче и обратното. Кучето с радост се прибрало за първи път у дома. Можело да прави каквото си поиска, но избрало да бъде с любимите хора. Играло с децата, разговаряло дълго със семейството си. Дори забравило как времето лети и скоро денят ще свърши. Човекът, който бил в тялото на куче, преживял най - страшните моменти в живота си. Няколко пъти почти не умрял. Били го и хвърляли камъни по него. Премръзнал, носещ осакатеното си тяло едва - едва, се скрил в една кофа за боклук и зачакал денят на свърши. Дошло време и Господ събрал двете души да ги разпита. Първо попитал човека:
- Искаш ли да те върна в твоето човешко тяло?
- Да!
Веднага ме връщай! Нито минута не искам да живея повече като улично куче!
Господ се обърнал към кучето:
- А ти, искаш ли пак да си куче?
Кучето замълчало и с пълни очи погледнало Господ право в очите!
- Аз... Аз нямам избор...




Гласувай:
7



1. krumbelosvet - И аз го вярвам.
17.08.2018 19:35
Тайни и неведоми са пътищата...
Само се чудя, освен близките ни по еволюция бозайници, докъде стига "одушевяването"...
Мислил съм още, че уви, в очите на някои кучета се чете ПОВЕЧЕ ЧОВЕЩИНА, отсолкото у някои хора, пази Боже...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9494186
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031