Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2018 03:23 - Защо в България никога да не си учител
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1480 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В България има много светли умове и хора с хъс и въобще, факт!
Може и да сте учители, но никога в т.нар. "образователна система+.
Забравете за нея!
Ако искате да сте учители или поне хора, които споделят знанията си с други, винаги го правете "въпреки" или "извън"
Не се подлагайте на унижението!
България е духовно място!

Понеже съм "тъпо копеле", практикувам (с почивки) да пребивавам в т.нар. "Образователна система" - събираме "оръфлеците на Вселената" и се опитваме да ги правим "едно цяло".В някои случаи се получава, в други - "забрави"

Аз, като учител по език, почти не получавам "нищо" накрая - няма как да обучавам 26 когато и 8 в една школа ми е максимумът! 

Та с трици маймуни да ловим ни е лайтмовът!
Някакъв си Министър, който е много на "ти" с финансовите и икономически въпроси, иска да (ни) обясни като качи "заплатите" (на младите специалисти) до 1200 лв. ще  цъфнем и вържем.

Няма да се случи бе, дарлинг!
Младият човек, пък и аз, на 54-ти си години, "не понасям" някой да ме прави на маймуна, защото така си е решил. Защото детето "има парва", пък разбирате ли, ние сме безправния "илот" -;)))

Колкото и нещата да се "променят", то не е в "моя полза": аз ше трябва да търпя "лензенето" на този и онзи, да му обяснявам и дори да го наказвам за същотао то пак "ми се лензи насреща".

Извинете господа и дами родители: Вашите деца аз НЯМА да издържам, защото не сте възпитали! И понеже в училище ми се казва: че АЗ ТРЯБВА ДА НАМЕРЯ НАЧИН, и ако съм направила всичко възможно и лензенето продължава има:
ДВА НАЧИНА
- или Вашите деца "се научават"
- или учителят си тръгва -§))

Когато много учители "напуснат", просто защото Вашите деца са "върхът"....(
Просто ще се куртулисаме -;)))
Тогава няма за какво да говорим, защото няма да има и "система" -;(

Поздрави!



Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211994
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031