Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 14:09 - Цветът на живота
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1287 Коментари: 1 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

Разказаха ми една тъжна история за две слепи деца. Казват, че има такъв филм, но аз не съм го гледала, затова ще ви пресъздам историята на двете деца, които мечтаели да видят цветовете на света.

Момиченцето било от богато семейство, момчето от бедно семейство. Свързвала ги общата им съдба. Станали приятели и споделяли всичко помежду си. Мечтаели да прогледнат и често се питали „Вятърът дали има цвят?”.
...
Богатият баща платил операциите на двете деца, но само момчето прогледнало. То разказало на момичето за цветовете на света и че вятърът също има цвят.
А мечтите,... оцветило с цветовете на небесната дъга...

image

Богати или бедни, децата имат право на цветни книжки и учебници; на цветни сънища и мечти. Тези неща могат да им ги осигурят само отговорните им родители.
Но,... как може да се променят навиците, традициите и мисленето на безотговорните родители? Тези родители, които не желаят да образоват децата си и от малки ги карат да лъжат, крадат и да мързелуват. Това е въпрос към управниците ни, които с години премълчаваха истината. 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - – Ако душата има цвят, какъв мислиш е ...
04.09.2017 12:57
– Ако душата има цвят, какъв мислиш е твоят?

– Предполагам – цветна, но с преобладаващо синьо – цветът на лятото. Дори да е есен, синьото си е там – малко мъгливо, малко мокро, малко тъжно; през зимата залепва като снежинка на прозореца на душата ми, а пролетно се стича по стените ѝ, обливайки и най-малкото ъгълче безверие, а лятото е навсякъде – шири се по хоризонтите ми, преоблича мечтите ми, целува нозете ми, плува в зениците ми, отпечатва се по пръстите ми, като балсам е за устните ми и най-важното е, че носи мир в сърцето ми.

автор: Sanvali
#Sanvali_Дворче_за_Душата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9494312
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031