Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2016 13:06 - Съдба
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 1785 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Обичай единствено това, което ти се случва и което е вплетено в съдбата ти.
Има ли нещо по-подходящо?
Изкуството на живота напомня повече изкуството на борбата, отколкото на танца, по това, че човек е готов да посрещне и да устои на удари, за които не знае предварително".

Марк Аврелий

image

*  *  *
Разговор със съдбата

Аз: Може ли да те питам нещо?

Съдбата: Разбира се.

Аз: Обещай, че няма да се ядосваш...

Съдбата: Обещавам.

Аз: Защо позволи днес да ми се случат толкова много неща?

Съдбата: Какво имаш в предвид?

Аз: Ами, сутринта колата ми запали след цяла вечност.

Съдбата: Добре.

Аз: На обяд ми объркаха сандвича и трябваше да чакам.

Съдбата: Хъм.

Аз: По пътя за дома батерията на телефонът ми падна, точно като ми звъннаха.

Съдбата: Добре.

Аз: И за връх на всичко това, когато се прибрах, исках само да си накисна краката в новата ми вана за масаж. Но тя не работеше!!! Днес нищо не беше както трябва! Защо направи това?

Съдбата: Да видим сега... Не позволих колата ти да запали, защото имаше пиян шофьор на твоя път, който щеше да те удари, ако беше излязъл на пътя.

Аз (засрамен): Ооо...

Съдбата: Човекът, който ти направи първия сандвич днес беше болен и Аз не исках да се разболееш и ти, защото знам, че не можеш да си позволиш да отсъстваш от работа.

Аз (смутен): Добре.

Съдбата: Телефонът ти се развали, защото човекът, който ти се обаждаше щеше да свидетелства фалшиво за твоите думи в този разговор, а Аз не исках дори да говориш с него, за да бъдеш защитен.

Аз (тихо): Ясно...

Съдбата: О, и тази вана за масаж, тя щеше да даде на късо и щеше да повреди цялата инсталация в дома ти тази вечер. Не мисля, че искаш да стоиш на тъмно.

Аз: Съжалявам...

Съдбата: Не съжалявай, просто се научи да ми се доверяваш … във всичко – в доброто и в лошото.

Аз: Ще ти се доверя.

Съдбата: И не се съмнявай, че моят план за твоят ден е винаги по-добър от твоя.

Автор: Неизвестен






Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9498717
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031