Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2014 10:06 - S.O.S
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 6710 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 31.08.2014 12:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Една идея, една песен и една снимка, които лавинообразно обикалят света събудиха желание в мен за споделяне с вас, приятели.
Заливането с кофа ледена вода като отрезвяване, лечение, събуждане, съживяване на хората по света ли е?...
Или това е само показност и суета на суетите...
Въпрос на гледна точка!

image

image

image
Indila - S.O.S Една много хубава песен, която за жалост не мога да кача, но вие може да я чуете на този адрес:

    https://www.youtube.com/watch?v=m65jhGwtWrg#t=52 


Дали ще е песен, заливане със студена вода, дали ще е анонимно дарение, или безусловна помощ...
Нека хората се замислят накъде върви света.


image







Гласувай:
9



1. erato7 - Това е кодът ти за вграждане, Феичка:
30.08.2014 10:13
https://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52
цитирай
2. vmir - Децата нямат вина за глупостите на възрастните
30.08.2014 10:21
въпреки, че изцяло зависят от тях. За добро или за лошо, животът е като верига и никой смъртен не може безпрепятствено да отнема или добавя звена към нея, а опитите за подобни намеси дори в най-чистия си и хуманен вид, винаги носят кръвопролития.
цитирай
3. feq - Превод на песента /http://tekstove.info/browse.php?id=50571
30.08.2014 19:46
Това е моят сигнал за помощ - улучена съм
и съм на земята.
Чуваш ли сигналът ми за помощ,
има ли някой там?
Чувствам, че губя себе си.

Отказах се от всичко, но не ме вини.
Трябваше да си тръгна, понеже вече не бях на себе си.
Паднах толкова ниско,
че вече никой не ме забелязва.
Затънах в анонимността,
борейки се с празнотата и студа, и студа.
Бих желала да се върна, но не мога да го направя.
Бих желала да се върна.

Аз съм едно нищо, аз съм никоя.
Всичката болка, която чувствам е моето царство.
Единственото нещо, което ме пленява
е да видя светлината през решетките
и да гледам колко е красиво небето.
Чуваш ли ехото на гласа ми? (ехото на гласа ми)

Това е моят сигнал за помощ - улучена съм
и съм на земята.
Чуваш ли сигналът ми за помощ,
има ли някой там?
Чувствам, че губя себе си.

Тишината убива моето вътрешно страдание.
Чуваш ли ме, виждаш ли ме?
Той ти обещава, кара те.
Един предмет без блясък
Тогава изкрещях, мислех се за теб.
Удавих небето във вълните, вълните.
Всичките ми съжаления, цялата ми история.
Бих желала да ги пренапиша.

Аз съм едно нищо, аз съм никоя.
Всичката болка, която чувствам е моето царство.
Единственото нещо, което ме пленява
е да видя светлината през решетките
и да гледам колко е красиво небето.
Чуваш ли ехото на гласа ми?

Това е моят сигнал за помощ - улучена съм
и съм на земята.
Чуваш ли сигналът ми за помощ,
има ли някой там?
Чувствам, че губя себе си.
[x3]
цитирай
4. feq - Използвах същия код и няколко други, но ми дава "невалиден адрес" в черновата...
30.08.2014 19:57
1. erato7 - Това е кодът ти за вграждане, Феичка:
10:13
https://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52
цитирай
5. feq - Имам чувството, че позитивната енергия в хората намалява с всеки изминат ден, Воймир!
30.08.2014 20:08
2. vmir - Децата нямат вина за глупостите на възрастните
10:21
въпреки, че изцяло зависят от тях. За добро или за лошо, животът е като верига и никой смъртен не може безпрепятствено да отнема или добавя звена към нея, а опитите за подобни намеси дори в най-чистия си и хуманен вид, винаги носят кръвопролития.
...

Осъзнаваме какво трябва да се прави и какво не и въпреки всичко повтаряме старите си грешки.
Така е...
откакто свят светува
човек се лута в добро и зло,
в мрак и светлина,
в обич и омраза
намира себе си,
губи се,
изкачва висини,
и пада в пропасти...
до последния си дъх
със стремеж за по-добро!
цитирай
6. stela50 - Споделям написаното от теб и на илюстрациите, Феичка...
30.08.2014 22:24
... Дали ще е песен, заливане със студена вода,
дали ще е анонимно дарение, или безусловна помощ...
Нека хората се замислят накъде върви света...
А клипчето може да се качи като от
https://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52 ,
когато го поставиш в постинга изтриеш само s
и се получава - http://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52
това е валидният клип... Опитай, ще се получи.
Лека и спокойна нощ !
цитирай
7. feq - Получи се! Благодаря, Таня, мислех, че е технически проблем...
31.08.2014 12:59
6. stela50 - Споделям написаното от теб и на илюстрациите, Феичка...
30.08 22:24
... Дали ще е песен, заливане със студена вода,
дали ще е анонимно дарение, или безусловна помощ...
Нека хората се замислят накъде върви света...
А клипчето може да се качи като от
https://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52 ,
когато го поставиш в постинга изтриеш само s
и се получава - http://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52
това е валидният клип... Опитай, ще се получи.
Лека и спокойна нощ !
...
Ти си добра приятелка и много ценна за мен!
:)
цитирай
8. erato7 - 1. erato7 - Това е кодът ти за вгра...
02.09.2014 12:32
feq написа:
1. erato7 - Това е кодът ти за вграждане, Феичка:
10:13
https://www.youtube.com/v/m65jhGwtWrg#t=52


Ако си използвала бутона за вмъкване на флаш обект да ти се е получило, Феичка.:)
Преди да ти го пратя го изпробвах дали се получава. Не бих си позволила никого да подвеждам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9494638
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031